Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jul 30, 2004 9:54 pm

__PAJSAR__ je napisal/-a:_Jerry_, iz kje pa si ti? A maš varianto kje pr nas ugodno dobit kakšen Chevy 5.7?

Ker kolikor sem jaz govoril s temi našimi mehankarji, ki se ubadajo z amerikanci, so vsi eni "zlatarji" in ne mehaniki. Za njih je, če je nekaj iz amerike, je pa neuničljivo in zaradi tega mega drago.
Sej, če ne bo drugače, bom se pa zapeljal do sosedov malo višje in tam vzel en motor. U glavnem, rabim ga do zime, da ga do spomladi spacam skupaj in vtaknem v avto, da bomo lahko potem dirkali, hehe...


Jaz sem iz Siske (Lj). Vem za en chevroletov motor V8, ampak je se v avtomobilu, ki pa ga lastnik zaenkrat noce prodat. Potem vem za enega fordovega V8, samo ne vem, ce ga ima se. Lahko se pozanimam. Glede na to, da si omenil zlatarje, sklepam, da Kogovskovega Janeza iz Migojnic pri Zalcu ze poznas :lol: Verjetno bo res se najpametneje po motor skocit cez mejo... :(
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe jul 30, 2004 10:07 pm

Poznam Kogovška ja.......

Meni bi prišel v poštev tudi motor od Corvette, ki je tud 5.7.

Samo nikoli mi ni bilo jasno, v čem se razlikujeta en klasični Chevy 5.7 motor recimo i Camarota in en Chevy 5.7 motor iz Corvette. ???
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
chevrolet
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: Po okt 27, 2003 7:41 pm

Napisal/-a chevrolet Pe jul 30, 2004 10:15 pm

LP

Js sm bil prejšn tedn pr Kogovšku, pa zdej rihta enga Mustanga 95 letnik, zakon zadevco, pa ma tud en servisiran motor 5.7 , sam hoče 2k eurov za njega, dost preveč, na mobile se en prodaja za 1000 evrov, to je kr spodobna cena za 5.7


Polšar a je tvoj motor 5.0 inšpric, al je navadn, pa v kakšnem stanju je? Info ceno če ga prodajaš mi napiš na PM, kolk pa ma kw?


LP Chevrolet
Slika
Chevy V8 - TAUBI - TEAM TWINGO
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So jul 31, 2004 12:42 am

Tosti oplni mi ravno ne ležijo. kaj je še kaj pametenga od evropejcev??

Jz pa med tem še kr o mustangu sanjam.

http://www.mobile.de/SIDENsIROTCK8M0cLzL-..a4w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1091233861A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B72%81N-t-vCaMkMoRDSm_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100D9000GmustangD1975GMUSTANGA2A0A0A0D1900A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111130389780&top=3&

Glede na to kaj piše kr v dobrem stanju, pa ROČNI MENJALNIK MA, še bol zažiga kot avtomatik. Pa težko je dobit z ročnim menjalnikom. Samo ne piše kter motor je. In ravno poceni ni. No odvisno od realnega stanja.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jul 31, 2004 10:19 am

__PAJSAR__ je napisal/-a:Poznam Kogovška ja.......

Meni bi prišel v poštev tudi motor od Corvette, ki je tud 5.7.

Samo nikoli mi ni bilo jasno, v čem se razlikujeta en klasični Chevy 5.7 motor recimo i Camarota in en Chevy 5.7 motor iz Corvette. ???


Osnova je, kolikor vem, enaka. 5.7 litra je v USA itak standard za small-block motorje, tako kot pri nas recimo 2.0... Torej blok motorja je enak. Razlike so pa v vsem ostalem, tako da ima motor, ki ima enako osnovo, lahko recimo od 150 pa do 500 KM (s superchargerjem seveda tudi se vec). Gre enostavno za to, da kolikor zlijes noter, dobis na drugem koncu ven. Zato je prva stvar vecji frgazer (4 barrel, najbolj priljubljen je Holley), zatem izpusni sistem s cimmanjsim uporom, potem je pa treba se poskrbeti, da se ventili pri visokih hitrostih ne "srecajo" z bati => vgraditi trse vzmeti (ker v osnovi so to nizkoturazni motorji, po predelavi pa vse prej kot to), nadalje vgradijo elektronski vzig, itd. Nic posebnega, ker standardni V8 je ze itak dovolj mocan, da zdrzi tudi huda navijanja, ker je v primerjavi z evropejci 10x predimenzioniran. Vse ostalo je potem le otroska igra, pa najsi bo tovarniska ali pa domace narave... :wink:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jul 31, 2004 11:00 am

chevrolet je napisal/-a:LP

Js sm bil prejšn tedn pr Kogovšku, pa zdej rihta enga Mustanga 95 letnik, zakon zadevco, pa ma tud en servisiran motor 5.7 , sam hoče 2k eurov za njega, dost preveč, na mobile se en prodaja za 1000 evrov, to je kr spodobna cena za 5.7


Polšar a je tvoj motor 5.0 inšpric, al je navadn, pa v kakšnem stanju je? Info ceno če ga prodajaš mi napiš na PM, kolk pa ma kw?


LP Chevrolet


Kogovsek... :roll: Saj ne recem, da si model ravno zasluzi, da ga simfamo :| Jaz ga kar dobro poznam in moram reci, da je klepar, kot je malo takih :wink: Karoserijo res naredi "v nulo", pa naj bo avto v ne vem kako nemogocem stanju :bow Je pa tudi "mojster za vse" in se loti tudi mehanike, kar pa je lahko pri tako ekskluzivnih, da ne recem eksoticnih avtomobilih, kot so pri nas amerikanci, obcutljiva tema :( Gre enostavno za to, da je, ceprav se morda primerjava smesno slisi, nas polozaj podoben kubanskemu. Embarga sicer nimamo, so pa tu druge tezave, ki ovirajo dobavo rezervnih delov iz USA. Poleg dragega prevoza (razdalja igra vlogo, potem pa se carina pristavi loncek, bolje receno LONEC :twisted: ) je tudi narocanje na tako veliko razdaljo podobno srecelovu -dobitek je odvisen od srece :roll: No, in prav to s pridom izkorisca nas Kogovsek. Povedal bom samo primer, kako "obnavlja" motorje: nabere cimvec starih V8 motorjev, potem pa iz dveh ali treh sestavi enega. Od novih delov uporabi le kaksno tesnilo ali semering, morda lezaje, najveckrat pa se tega ne. In potem smo spet pri loteriji -tak motor lahko dela, ali pa ne. Po mojih izkusnjah pride v postev najveckrat druga moznost. No, na nek nacin ga se celo razumem, ker vem, kako se ljudje pri nas za glavo drzijo, ce jim omenis, da bo za dober kos treba odsteti kak $ ali dva vec... :roll: Fantje, to je tako -za malo denarja malo muzike :wink: Tako da, na zalost, tudi tisti, ki se prodaja za 1000 EUR, ne more biti ne vem kaj. Chevrolet, bolje naredis, ce potem ostanes pri tem, kar imas. To je moje mnenje. Morda se nekaj o Kogovsku, ko smo ravno pri tej temi. Drugo, kar mi pri njem ni vsec, je pa to, da pred obnovo rece neko oceno, koliko naj bi obnova stala, ki pa potem vmes stalno narasca in je na koncu lahko tudi 2, 3 ali veckratnik zacetne cene. Zato ima na dvoriscu tudi kar nekaj nedokoncanih projektov. Iskrenost po mojem misljenju ni ravno njegova vrlina. Ceprav moram resnici na ljubo povedati tudi to, da je resnost nasih narocnikov pogosto porazna. Ni kar naenkrat Kogovsek vsega kriv. Marsikdo bi na njegovem mestu ravnal enako. Ne vem, vcasih je tezko biti pameten. Zakljucil bi morda takole: ameriski avtomobili so v osnovi zelo enostavni, tako da popravila niso zahtevna, ampak najbolj zgonjeni primerki ti pa vseeno lahko temeljito otezijo zivljenje. Raje bodite zadovoljni z majhnim, ce pa zelite hud stroj, pa najprej pripravite zalogo $$$, potem pa cez mejo. Nemcija ali direktno Amerika, kakor komu pase. Ne kupujte pa nicesar "na lepe oci" in ne verjemite na besedo. Lahko se grdo opecete... :(

Upam, da vam vseeno nisem vzel veselja :wink: Ko zaslisis zvok V8, so vsi problemi ze zdavnaj pozabljeni... :D
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jul 31, 2004 11:10 am

andrej777 je napisal/-a:Tosti oplni mi ravno ne ležijo. kaj je še kaj pametenga od evropejcev??

Jz pa med tem še kr o mustangu sanjam.

http://www.mobile.de/SIDENsIROTCK8M0cLzL-..a4w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1091233861A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B72%81N-t-vCaMkMoRDSm_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100D9000GmustangD1975GMUSTANGA2A0A0A0D1900A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111130389780&top=3&

Glede na to kaj piše kr v dobrem stanju, pa ROČNI MENJALNIK MA, še bol zažiga kot avtomatik. Pa težko je dobit z ročnim menjalnikom. Samo ne piše kter motor je. In ravno poceni ni. No odvisno od realnega stanja.


Ja, vidim, kam pes taco moli :D

Cez dobrega starega Mustanga iz 1. serije ga ni... :wink: Tale avto je videti kar soliden, ceprav pise, da je potreben restavriranja. Edino, kar je skoda, je to, da ni V8, ampak vrstni 6ak (kadar prodajajo avto z V8 motorjem, trgovci to reklamirajo NA VES GLAS :D ). Drugace je pa dobro tudi to, da je ze ocarinjen in strosek s tem v zvezi odpade (ker smo v EU). Kupec placa samo prevoz in pa davek ob prepisu, ki pa je za avto, ki ni v najboljsem stanju, zanemarljiv. Ce se lahko toliko stegnes, kar brz po njega :wink:

P.S.: Na evropejce potem raje pozabi. Kak Opel bi te nazadnje prisel le malenkost manj kot PRAVA STVAR 8)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov