chevrolet je napisal/-a:LP
Js sm bil prejšn tedn pr Kogovšku, pa zdej rihta enga Mustanga 95 letnik, zakon zadevco, pa ma tud en servisiran motor 5.7 , sam hoče 2k eurov za njega, dost preveč, na mobile se en prodaja za 1000 evrov, to je kr spodobna cena za 5.7
Polšar a je tvoj motor 5.0 inšpric, al je navadn, pa v kakšnem stanju je? Info ceno če ga prodajaš mi napiš na PM, kolk pa ma kw?
LP Chevrolet
Kogovsek...

Saj ne recem, da si model ravno zasluzi, da ga simfamo

Jaz ga kar dobro poznam in moram reci, da je klepar, kot je malo takih

Karoserijo res naredi "v nulo", pa naj bo avto v ne vem kako nemogocem stanju

Je pa tudi "mojster za vse" in se loti tudi mehanike, kar pa je lahko pri tako ekskluzivnih, da ne recem eksoticnih avtomobilih, kot so pri nas amerikanci, obcutljiva tema

Gre enostavno za to, da je, ceprav se morda primerjava smesno slisi, nas polozaj podoben kubanskemu. Embarga sicer nimamo, so pa tu druge tezave, ki ovirajo dobavo rezervnih delov iz USA. Poleg dragega prevoza (razdalja igra vlogo, potem pa se carina pristavi loncek, bolje receno LONEC

) je tudi narocanje na tako veliko razdaljo podobno srecelovu -dobitek je odvisen od srece

No, in prav to s pridom izkorisca nas Kogovsek. Povedal bom samo primer, kako "obnavlja" motorje: nabere cimvec starih V8 motorjev, potem pa iz dveh ali treh sestavi enega. Od novih delov uporabi le kaksno tesnilo ali semering, morda lezaje, najveckrat pa se tega ne. In potem smo spet pri loteriji -tak motor lahko dela, ali pa ne. Po mojih izkusnjah pride v postev najveckrat druga moznost. No, na nek nacin ga se celo razumem, ker vem, kako se ljudje pri nas za glavo drzijo, ce jim omenis, da bo za dober kos treba odsteti kak $ ali dva vec...

Fantje, to je tako -za malo denarja malo muzike

Tako da, na zalost, tudi tisti, ki se prodaja za 1000 EUR, ne more biti ne vem kaj. Chevrolet, bolje naredis, ce potem ostanes pri tem, kar imas. To je moje mnenje. Morda se nekaj o Kogovsku, ko smo ravno pri tej temi. Drugo, kar mi pri njem ni vsec, je pa to, da pred obnovo rece neko oceno, koliko naj bi obnova stala, ki pa potem vmes stalno narasca in je na koncu lahko tudi 2, 3 ali veckratnik zacetne cene. Zato ima na dvoriscu tudi kar nekaj nedokoncanih projektov. Iskrenost po mojem misljenju ni ravno njegova vrlina. Ceprav moram resnici na ljubo povedati tudi to, da je resnost nasih narocnikov pogosto porazna. Ni kar naenkrat Kogovsek vsega kriv. Marsikdo bi na njegovem mestu ravnal enako. Ne vem, vcasih je tezko biti pameten. Zakljucil bi morda takole: ameriski avtomobili so v osnovi zelo enostavni, tako da popravila niso zahtevna, ampak najbolj zgonjeni primerki ti pa vseeno lahko temeljito otezijo zivljenje. Raje bodite zadovoljni z majhnim, ce pa zelite hud stroj, pa najprej pripravite zalogo $$$, potem pa cez mejo. Nemcija ali direktno Amerika, kakor komu pase. Ne kupujte pa nicesar "na lepe oci" in ne verjemite na besedo. Lahko se grdo opecete...
Upam, da vam vseeno nisem vzel veselja

Ko zaslisis zvok V8, so vsi problemi ze zdavnaj pozabljeni...
