ASenna je napisal/-a:Dej gor ene 45 višine pa se nebo več zvijala v ovinku!
ta je pa dobra
na passata k ma 15" al kaj že ma ne more dat gor 45 visokih gum oziroma jih lahko da sam bo pol zgledal avto k en gnoj
1.8T je napisal/-a:Po daljsem iskanju nisem nikjer zasledil te teme (...ali pa ne znam iskalnika uporabljati), zato mi ne zameriti, ce je taksna tema ze bila...
Torej, zamenjal sem podvozje za bolj sportno (Kayaba Ultra SR amortizerji ter FK vzmeti -40mm) in avto se je spremenil iz vrtne gugalnice v kar solidno na cesti lezec karavan. So far, so good.
Zaradi principa, da mora avto izgledati cim bolj "original", sem ostal na tovarniskih 15" litih platiscih, na katerih so gume GY EagleF1 205/60/15.
Do sedaj sem jih vedno vozil na 2,4 bara, sedaj pa sem jih pihnil na 2,6 bara, ampak se vedno cutim pod kolesi zvijanje in podajanje gume. Normalna poteza bi bila 16" ali celo 17" platisca, ampak mene zanima to, do katere mere je se zdravo visati tlak in kaj vse to s sabo potegne?
V mislih sem imel tja do 3 bare?
Any ideas?
/jan
Po forumu brska: cellist in 5 gostov