Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po avg 23, 2004 9:17 am

MaKo je napisal/-a:Kako pa ti ves koliko sem prebral :? Jebela cesta, vse sem prebral :wink:

Sem napisal, da nimata veliko skupnega... seveda se oba grejeta! Toda... ko avto miruje se turbina ohlaja medtem, ko se motor mocno segreva. Trdis, da ni tako? Sploh se pa turbina pri zmerni voznji ne vrti stalno in v nedogled...

Ah ne bom se prepiral... ti se pa tudi verjetno ne bi rad :P


Ne vem če se čisto ohlaja, pomoje se vseeno vrti, samo tolk počasi da se ne pozna, trdil ne bom ker ne poznam točnega delovanja pod štandgasom. Če se res ne vrti, pol se ohlaja, ja. Samo sej nima nobenega bypasa, sej plini jo non-stop "obletavajo". Al kako?
Slika
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po avg 23, 2004 9:19 am

Nixxon je napisal/-a:
MaKo je napisal/-a:Kako pa ti ves koliko sem prebral :? Jebela cesta, vse sem prebral :wink:

Sem napisal, da nimata veliko skupnega... seveda se oba grejeta! Toda... ko avto miruje se turbina ohlaja medtem, ko se motor mocno segreva. Trdis, da ni tako? Sploh se pa turbina pri zmerni voznji ne vrti stalno in v nedogled...

Ah ne bom se prepiral... ti se pa tudi verjetno ne bi rad :P


Ne vem če se čisto ohlaja, pomoje se vseeno vrti, samo tolk počasi da se ne pozna, trdil ne bom ker ne poznam točnega delovanja pod štandgasom. Če se res ne vrti, pol se ohlaja, ja. Samo sej nima nobenega bypasa, sej plini jo non-stop "obletavajo". Al kako?


Popravek... se vrti z zelo majhno vrtilno hitrostjo in se s tem ohlaja. Ohlajati se pa itak more drugace teorija o 10 minutnem ohlajanju odpade!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po avg 23, 2004 9:51 am

MaKo je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:
MaKo je napisal/-a:Kako pa ti ves koliko sem prebral :? Jebela cesta, vse sem prebral :wink:

Sem napisal, da nimata veliko skupnega... seveda se oba grejeta! Toda... ko avto miruje se turbina ohlaja medtem, ko se motor mocno segreva. Trdis, da ni tako? Sploh se pa turbina pri zmerni voznji ne vrti stalno in v nedogled...

Ah ne bom se prepiral... ti se pa tudi verjetno ne bi rad :P


Ne vem če se čisto ohlaja, pomoje se vseeno vrti, samo tolk počasi da se ne pozna, trdil ne bom ker ne poznam točnega delovanja pod štandgasom. Če se res ne vrti, pol se ohlaja, ja. Samo sej nima nobenega bypasa, sej plini jo non-stop "obletavajo". Al kako?


Popravek... se vrti z zelo majhno vrtilno hitrostjo in se s tem ohlaja. Ohlajati se pa itak more drugace teorija o 10 minutnem ohlajanju odpade!


To je res, jaz sem bolj mislil da se segreva, če jo zjutraj vžgeš ko je še mrzla. Drugače se pa res ohlaja od ful vroče do vroče oziroma "mlačne".
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po avg 23, 2004 9:54 am

Glede tega ohlajanja in ogrevanja... samo razmisljam.

Mako: verjetno sklepas, da se motor ob mirovanju bolj segreje, ker se prej prizge ventilator za hlajenje hladilnika. Je res, ker mora biti prisilno hlajen, ker se avto ne premika in ni pretoka zraka. Samo, a se zato tudi masina bolj segreje, ko dela na 900 obratih, kot prej, ko je delala na 4000 in vec. Mislim da ne. Hladilna tekocina ima sicer vedno konstantnih 90°C (vsaj pri meni), olje, bati, cilindri, ... pa verjetno ne in je odvisno od obremenitve. Druga stvar je blok motorja (zunanji del) kateremu temperatura, ko stoji na mestu naraste, ko se pa peljemo pa pade (zaradi premikanja zraka... sicer pomoje bolj minimalnega, pa vseeno.

Glede turbine: grejejo jo ze sami izpusni plini, ki jih je vec ob obremenitvi, zraven pa se trenje, ker se hitro vrti. Tudi tega je ob obremenitvi veliko vec.

Tko da, pomoje je za vsak avto dobro, da se ga kaksna 2 ali 3 km pred ciljem ne pritiska vec, ce pa ze, pa da se ga potem pusti se kaksno minutko teci na mestu.
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po avg 23, 2004 10:13 am

Mate je napisal/-a:Glede tega ohlajanja in ogrevanja... samo razmisljam.

Mako: verjetno sklepas, da se motor ob mirovanju bolj segreje, ker se prej prizge ventilator za hlajenje hladilnika. Je res, ker mora biti prisilno hlajen, ker se avto ne premika in ni pretoka zraka. Samo, a se zato tudi masina bolj segreje, ko dela na 900 obratih, kot prej, ko je delala na 4000 in vec. Mislim da ne. Hladilna tekocina ima sicer vedno konstantnih 90°C (vsaj pri meni), olje, bati, cilindri, ... pa verjetno ne in je odvisno od obremenitve. Druga stvar je blok motorja (zunanji del) kateremu temperatura, ko stoji na mestu naraste, ko se pa peljemo pa pade (zaradi premikanja zraka... sicer pomoje bolj minimalnega, pa vseeno.

Glede turbine: grejejo jo ze sami izpusni plini, ki jih je vec ob obremenitvi, zraven pa se trenje, ker se hitro vrti. Tudi tega je ob obremenitvi veliko vec.

Tko da, pomoje je za vsak avto dobro, da se ga kaksna 2 ali 3 km pred ciljem ne pritiska vec, ce pa ze, pa da se ga potem pusti se kaksno minutko teci na mestu.


V principu se strinjam z napisanem zgoraj!
 
light
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe avg 20, 2004 12:04 pm

Napisal/-a light Po avg 23, 2004 10:27 am

Da se nekoliko vrnemo k prvotni temi; tukaj najdete kratek seznam avtomobilov z dizelskimi motoji, ki so opremljeni s filtrom trdih delcev (serijsko ali opcijsko).
http://www.automotorundsport.de/d/64959
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček So avg 28, 2004 5:15 pm

Motor od dizla se veliko manj greje kot motor od bencinarja. Zato se jest tud ne bojim hladnega tišat, ker ma manj obratov. Turbina pa ne nuca 10 km da se ogreje. Če se boš vozu 10 km pod 1500 obrati tud prjela nau, kuko nej se pol greje. Drgač pa turina je vgreta če lepo voziš po kilometru ali dveh.

Matr je brezvezna debata. Če češ met bencinarja pol ga mej, če kdo misli da je proizvodnja cena manša se mot pa o nafti pojma nima. Bencin je višji produkt sorove nafte kot disel, zato je tud nabavna cena nižja. Res je trošarine so nižje za disel, vendar so prav tako trenutno na nul, tuko da bo v torek se cena obema spremenila, pa da vidimo kermu bolje.

PA ZGLEDA VAM MORM ŠE ENKRAT POVEDAT DA NA LET PRŠPARAM 100000 SIT K MAM DIZLA. UPAM DA STE TOKRAT VIDL IN DA NE KOMENTIRAJTE TISTI K NIMATE DISLA, PA TUD TISTI K AVTOMAGAZIN MAL BERETE TUD NE MORTE MET VEČ POJMA KOT LASTNIKI DIZLOV
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So avg 28, 2004 6:04 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:Motor od dizla se veliko manj greje kot motor od bencinarja. Zato se jest tud ne bojim hladnega tišat, ker ma manj obratov. Turbina pa ne nuca 10 km da se ogreje. Če se boš vozu 10 km pod 1500 obrati tud prjela nau, kuko nej se pol greje. Drgač pa turina je vgreta če lepo voziš po kilometru ali dveh.


Pametno, pametno... :roll: :shock: po tvoje se turbina segreje??? Segret se mora olje ki maže ležaj v turbini! Olje se pa greje če se turbina vrti al pa ne...dejansko se pa itak malo vrti ves čas :roll: Tako se torej "turbina" greje...OLJE NE PA TURBINA!
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
diabolo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Pe avg 27, 2004 7:30 pm

Napisal/-a diabolo So avg 28, 2004 6:30 pm

Slide je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:Motor od dizla se veliko manj greje kot motor od bencinarja. Zato se jest tud ne bojim hladnega tišat, ker ma manj obratov. Turbina pa ne nuca 10 km da se ogreje. Če se boš vozu 10 km pod 1500 obrati tud prjela nau, kuko nej se pol greje. Drgač pa turina je vgreta če lepo voziš po kilometru ali dveh.


Pametno, pametno... :roll: :shock: po tvoje se turbina segreje??? Segret se mora olje ki maže ležaj v turbini! Olje se pa greje če se turbina vrti al pa ne...dejansko se pa itak malo vrti ves čas :roll: Tako se torej "turbina" greje...OLJE NE PA TURBINA!

a se življenska doba turbine skrajša, če je narjen chip tuning..npr. 1.9 130ks na 164ks passat?????
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So avg 28, 2004 6:37 pm

diabolo je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:Motor od dizla se veliko manj greje kot motor od bencinarja. Zato se jest tud ne bojim hladnega tišat, ker ma manj obratov. Turbina pa ne nuca 10 km da se ogreje. Če se boš vozu 10 km pod 1500 obrati tud prjela nau, kuko nej se pol greje. Drgač pa turina je vgreta če lepo voziš po kilometru ali dveh.


Pametno, pametno... :roll: :shock: po tvoje se turbina segreje??? Segret se mora olje ki maže ležaj v turbini! Olje se pa greje če se turbina vrti al pa ne...dejansko se pa itak malo vrti ves čas :roll: Tako se torej "turbina" greje...OLJE NE PA TURBINA!

a se življenska doba turbine skrajša, če je narjen chip tuning..npr. 1.9 130ks na 164ks passat?????


Absolutno; saj se vrti na par 10 tisoč višjih obratih več kakor je bila narejena za to(standardno).
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz So avg 28, 2004 6:48 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:Motor od dizla se veliko manj greje kot motor od bencinarja. Zato se jest tud ne bojim hladnega tišat, ker ma manj obratov. Turbina pa ne nuca 10 km da se ogreje. Če se boš vozu 10 km pod 1500 obrati tud prjela nau, kuko nej se pol greje. Drgač pa turina je vgreta če lepo voziš po kilometru ali dveh.


kakorkoli že, jst ne bi hotu od tebe avta kupit :wink: ...
GTI
ITR
E30
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Ne avg 29, 2004 11:21 am

Loopz je napisal/-a:
MIKIMOUS je napisal/-a:Motor od dizla se veliko manj greje kot motor od bencinarja. Zato se jest tud ne bojim hladnega tišat, ker ma manj obratov. Turbina pa ne nuca 10 km da se ogreje. Če se boš vozu 10 km pod 1500 obrati tud prjela nau, kuko nej se pol greje. Drgač pa turina je vgreta če lepo voziš po kilometru ali dveh.


kakorkoli že, jst ne bi hotu od tebe avta kupit :wink: ...


Nič bat ker ga nam prodaju. Sem reku da bo prvi avto doma ustov. Tuko če ga kvarim ga kvarim zase. Mislm pa da te motorji niso tuko švoh narejeni da bi pod obremenitvami počepnl.

A ja pa še to prtljažniki na avtomobilih pravjo da so narejeni do 130 km/h jest ga vedno spustim do konca pa ni še nobene deformacije zaznat. Pa prevažam dile al pa bicikle, s tem da če mam bicikle gor se vozim komi 160 razen s klanca dol gre mal več.

Se pa strinjam da olje skoz kroži okoli turbine, če se pa ne motim so pa turbine tud vodno hlajene zaradi tega priporočajo da ko je avto na mestu da nej laufa da se voda mal uhladi. Ker pravjo da se turbina zgreje do 500 stopinj ne vem če je glih tok ampak šlatov jo zihr nam. No voda ma pa vrelišče pri 100 stopinjah, kar pomeni da se pri višjih stopinjah upari in da se ji drastično poveča volumen to pa lahko škodi bloku turbine. Vendar mislm da neki počasne vožnje bolj aktivno ohladi turbino kot laufanje na mestu.

Ne mislt da hvalm svoj avto, ampak vam hočem le povedat da ni s cukra narjen pa da ga lohk tišiš, seveda če boste pa dajal tuning notr pol pa zadevo bolj merkite, ker so bli že primeri k jim je bate stopil. Osebno pravim da si raje močnejše dizle kupte kokr pa da tuning delate. Tovarna ne bo reskirala da bo sam navijala motor zravan pa zanemarala zanesljivost.

Če bi osebno sam kupoval TDI-ja bi ga kupu od take osebe k je bla skos na cest, avto je predihan, turbina nič prej ne shod kot nekateri pametno ugotavljajo. Mislm da morjo Tdi-ji brez generalne zdržat vsaj 300 000 km pa sem še zlo mal reku, sicer bo pa čas pokazu.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov