Napisal/-a gape Ne avg 29, 2004 11:15 pm
Nemška revija Auto Zeitung je med več kot 30.000 bralci preverjala zunanjo podobo avtomobilskih znamk. Bralci so v anketi odgovarjali na 17 vprašanj, povezanih s kvaliteto, izdelavo, varnostjo in zanesljivostjo na eni strani ter bolj čustvenimi faktorji, kot so športnost, oblika in splošen vtis na drugi strani.
Analiza rezultatov je pokazala, da so na vseh področjih v ospredju nemški proizvajalci. Prvi dve mesti sta pripadli Bavarcem. Audi je tako s 625,6 točkami na prvem mestu, s 516,2 točkami pa mu sledi BMW. Na tretje mesto se je z manj kot 20 točkami zaostanka uvrstil Mercedes. Pri čemer velja povedati, da sta prvi dve znamki pobirali predvsem točke na področju športnosti, Mercedes pa je na drugi strani največ toč dobil na področju udobja in varnosti. Na četrto mesto se je s 333,9 točkami uvrstil VW. S 234,9 točkami jim sledi Porsche, takoj za njim pa se je na šesto mesto (s samo 2,3 točkami zaostanka) uvrstila Toyota kot najboljša nenemška znamka. Kot kažejo tudi nekatere druge statistike, je Toyota največ točk pobrala na področju zanesljivosti. Povsem na repu lestvice (40. mesto) se je znašel japonski Suzuki, ki je osvojil vsega 13,5 točk in ima tako v očeh nemških bralcev najslabši imidž.
1. Audi 625,6
2. BMW 516,2
3. Mercedes 493,9
4. VW 333,9
5. Porsche 234,3
6. Toyota 232,0
7. Opel 218,2
8. Ferrari 216,6
9. Volvo 162,4
10. Peugeot 136,1
11. Škoda 133,7
12. Renault 128,8
13. Maybach 121,8
14. Mazda 117,8
15. Ford 117,5
16. Lexus 104,2
17. Alfa Romeo 103,3
18. Honda 98,7
19. Lamborghini 92,9
20. Citroen 78,6
21. Rolls-Royce 77,5
22. Aston Martin 75,1
23. Seat 72,3
24. Maserati 71,6
25. Jaguar 70,1
26. Bentley 67,0
27. Smart 63,8
28. Mitsubishi 57,4
29. Nissan 54,2
30. Saab 46,6
31. Mini 44,6
32. Fiat 42,9
33. Kia 40,2
34. Hyundai 36,3
35. Subaru 36,2
36. Daewoo 25,4
37. Chrysler 24,7
38. Cadillac 19,8
39. Lancia 15,8
40. Suzuki 13,5