|T|E|O| je napisal/-a:Sej zdej bom malo zašel iz te teme samo..me zanima kako si lahko eni evropski proizvajalci (uglavnem nemci) dovolijo, da v novem avtu, ki ga krepko preplačaš, ne dobiš serijsko niti električnega pomika zadnjih stekel? Primer? Poglejte v katalog Audija A4 in boste vidli, da je treba za električni pomik zadnih stekel plačat..
Japonci in Korejci ti pa u avto za manj denarja nabasajo notr uso opremo k jo premorejo..
moraš vedet da je računalništvo doseglo razvojni bum v 70 letih prejšnjega stoletja. V avtomobilizmu se je to zgodilo tam nekje leta 90. temu primerna je danes močna konkurenca na vseh svetovnih trgih, to pa narekuje kvalitetne in poceni dele sploh ker se danes vse dela v koorporacijah v miljonskih izvodih. Sistemi v avtu kot so ABS, EDS, ESR, elektonski pomik stekel, avtomatska klima pa vsi potrebujejo mikrokontrolerje, eprome, rome ter program po katerem vse deluje. Te komponente se da zelo poceniti ter obdržati kvaliteto.
Pri materjalih kot so železo (pleh, mehanski deli in sklopi), umetne in naravne mase (armatura, sedeži, prevleke, laki), pa so kvalitetnei materjali tudi do 10X dražji od cenenih japonskih. Recimo alkantara je najdražji in najobčutivejši materijal, usnje se posebej belo je tudi drago. (imajo tudi japonci veliko usnja vendar je tisto mešanica umetnih snovi, ali pa je navadno svinjko ali goveje slabše izdelave). pri mehanskih materialih je pa sploh cela znanost en izpušni sistem je lahko več kot 1 mio sit ali pa samo 50.000 sit. ojnice, odmične gredi, bati tukaj je cena in kvaliteta hodita z roko v roki. Nemci uporabljajo veliko tudi aluminjastih zlitin ter cel proizvod je namenjem tudi ekološkim standardom, tako da moraš vzeti v račun tudi dražjo ampak okolju prijaznejšo proizvodnjo.
No to bi loh našteval do jutri ampak upam da razumeš da cena celotne elektonke v avtu ne presega 3% cene avta.