Napisal/-a _Jerry_ Ne sep 12, 2004 2:45 pm
Razmak med vijaki 4x100 je standard, ki ga uporablja veliko avtomobilskih znamk. Potem je tu se ena zadeva, ki je nisi omenil, to pa je velikost centrirne odprtine sredi feltne. Ta mora biti enakih dimenzij kot "cep" na pestu kolesa. Ce je vecja, potrebujes centrirne obroce, ki jih lahko kupis ali pa ti jih naredi kovinostrugar, ce pa je manjsa, ti pa spet lahko pomaga kovinostrugar, le da mora tokrat postruziti platisca. ET je tudi pomemben, saj ti stevilka pove, kako globoko v koloteku bo montirano platisce. Idealno je seveda, da se ET-ja avta in platisc ujemata, vendar ti v primeru, da je ET avta vecji od ET-ja platisc, spet lahko pomaga kovinostrugar, ki posname feltne, ce pa je obratno, pa rabis distancnike, ki ti nadomestijo manjkajoce "meso" platisca. Za distancnike v splosnem velja, da ne smejo biti predebeli, drugace ti zna tresti volan. Toliko na splosno.
Priporocam ti feltne od kaksnega BMWja stare serije 3, letnik 1983-1990, Golfa II, morda Alfe 75, znale bi pa pasat tudi od Fiata ali Renoja, pa se kaj bi se naslo... Posebej pozoren bodi na ET, ker je brusenje felten ali izdelava distancnikov relativno zahtevno opravilo (ce ze, priporocam Jermana iz Depale vasi, ki tudi popravlja poskodovana alu platisca) in se vcasih ne splaca. Imas pa precej velik ET, si preprican, da je pravi?