276 avtov, to si pa res ne predstavljam, kar tako podariti. Že res, da je GM častil, samo to je res ogromna številka.
Celotna vrednost vseh 276 Pontiacovih avtomobilov naj bi bila 7 milijonov USD (link:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3654062.stm).
Veliko denarja, ampak kakšen učinek! Verjetno boljši kot s katerokoli običajno reklamo, kar so pri Pontiacu gotovo izračunali. Če pomisliš, da zdaj pol Slovenije govori o tem, kako mora biti šele v ZDA - tam Oprahino oddajo menda vsak teden gleda 30 mio folka (tudi ta podatek je iz linka, ki sem ga dal zgoraj).
Pomojem tovarna dobro ve, zakaj je preko Oprah showa podarila toliko avtov.
Verjetno je učinek te poteze podoben ali boljši kot če bi vrteli reklamo med končnico Superbowla (finale baseballa ali pa am. nogometa, sem pozabil), ki je najdražji termin za oglaševanje, cena ene minute (oziroma celo ene sekunde?) gre v mlijone dolarjev.
Se pravi, relativno zelo poceni reklama glede na potencialni učinek.