Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe sep 10, 2004 6:41 pm

Pa 16v- 4 na valj, imajo mirnejši tek. Pa pri športnem filtru bolj zareže.
Skratka 16v je pač novejša pogruntavščina. Na začetku je bil razširjen pri Japoncih (sam nisem vedel, da ima naš Sunny 16V dokler mi ni en povedal, ker nikjer ne piše :roll: ).
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe sep 10, 2004 10:23 pm

Biskvitek je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Mate, Audi A4 1.6 ima 2 ventila na valj, kar znese 8v :wink:
To velja tako za prejšnji model kot za sedanji!

LP, Slide



Aja to me je pa ful presenetlo da ima A4 1.6 samo 2 ventila na valj, ker 1.8 ima 5 ventilov na valj, samo pravijo da se to ne obnese!


pri 1.8 turbo da, pri navadnem 1.8 pa ne...in tako kot je VAG-ov 1.8T eden najboljših motorjev zadnjih let, je VAG-ov N/A 1.8 eden...khm...manj boljših motorjev :) ...
GTI
ITR
E30
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So sep 11, 2004 10:40 am

Loopz je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Mate, Audi A4 1.6 ima 2 ventila na valj, kar znese 8v :wink:
To velja tako za prejšnji model kot za sedanji!

LP, Slide



Aja to me je pa ful presenetlo da ima A4 1.6 samo 2 ventila na valj, ker 1.8 ima 5 ventilov na valj, samo pravijo da se to ne obnese!


pri 1.8 turbo da, pri navadnem 1.8 pa ne...in tako kot je VAG-ov 1.8T eden najboljših motorjev zadnjih let, je VAG-ov N/A 1.8 eden...khm...manj boljših motorjev :) ...


...Torej: G-ov N/A :EE
 
Uporabniški avatar
jrk0
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: To okt 21, 2003 4:18 pm
Kraj: Ptuj - Podlehnik - Ljubljana

Napisal/-a jrk0 So sep 11, 2004 10:54 am

jaz mam 13 let star avto pa mam 16V. Sunny. Tile nemci pa se zdaj 8V furajo, kaj jim te je?:)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So sep 11, 2004 11:17 am

krentip je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:vedno vec ventilom. ce zarad druzga ne, so vecventilske masine novejse in tehnivno bolj dovrsene kot starejse.


OK čist off topic, ampak tehnivno?!?
Mogoče tehnološko? :P :P


A ni tole mogoce mal pikolovsko? Dobr, ce ze: tehnicno. Sumnikov pa ne pisem, ker so na dolocenih forumih in ircu tezave z njimi, pa sm se tko navadu.
 
krentip
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Pe maj 21, 2004 7:39 pm

Napisal/-a krentip So sep 11, 2004 11:23 am

Mate je napisal/-a:
krentip je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:vedno vec ventilom. ce zarad druzga ne, so vecventilske masine novejse in tehnivno bolj dovrsene kot starejse.


OK čist off topic, ampak tehnivno?!?
Mogoče tehnološko? :P :P


A ni tole mogoce mal pikolovsko? Dobr, ce ze: tehnicno. Sumnikov pa ne pisem, ker so na dolocenih forumih in ircu tezave z njimi, pa sm se tko navadu.


Ne sej ql. Beseda mi je bila full smešna, ampak zihr jo bom pa sam kdaj uporabil, ker mi je sedaj kar lűštna :)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne sep 12, 2004 9:58 am

variabilne sesalne cevi najdeš tudi pri mazdinem 2.0 in 2.2 motorju,deluje pa na principu dveh sesalnih poti in odpiranja lopute med njima(ena pot dolga, druga kratka).
Drugače pa 16v motorji majo dosti mirnejši prosti tek,glede porabe pa če ga voziš pod visokimi obrati pa je poraba višja kot pri 8v motorju, pri nižjih pa nižja.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po sep 13, 2004 9:23 pm

Mate je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Tole s skrajsevanjem oz. podaljsevanjem poti vstopnega zraka v motor prvic slisim in se mi ne zdi logicno. Ko zrak potuje po ceveh, mu je napoti trenje, zato bi morala biti njegova pot cim krajsa!? Kaksno zvezo ima to z navorom? Navor je posledica ucinkovitega polnjenja, pri cemer morajo imeti vstopni plini kar se da visoko hitrost, na tem principu deluje tudi turbo motor. Ventili, o katerih govorita, De Tomaso in INFINITI, imajo pomojem kaksno drugo nalogo. Razlozita zadevo malo bolj nazorno, prosim.


Glede variabilne geometrije sesalnega dela. Zrak lahko v motor vstopa samo ob dolocenih trenutkih (kadar so sesalni ventili odprti). Recimo, da zrak enakomerno potuje po sesalni cevi motorja, ko se sesalni ventili zaprejo, se mora ta zrak ustavit, ker nima kam it, ker pa je stisljiv se stisne zato nastane blizje motorja vecji pritisk in se zato razsiri nazaj po sesalni cevi, dokler se tam pritisk zopet ne poveca in se zrak razsiri naprej po sesalni cevi. Ubistvu zrak v sesalni cevi (za)niha. Frekvenca tega nihanja pa je odvisna od casa odprtja in zaprtja ventilov, kar pa je odvisno od obratov motorja. Zdej je pa cilj dosezt ubistvu resonanco, tako da se pritisk na koncu sesalne cevi zveca ravno, ko se ventili odprejo, da gre glede na tezo vec zraka v sam motor. Volumen ostane enak. No ja... to, da "odbit" zrak pride nazaj takrat, ko se ventili odprejo, pa se doloci z dolzino ali obliko (geometrijo) sesalnega dela.

Upam, da sm dobr razlozu, pa da nisem pisal buc :)


Ups, zadnjic sem spregledal tvoj odgovor... :oops:

Zanimivo razmisljanje :wink: Sicer tega nisem se nikjer drugje zasledil, ampak slisi se zanimivo. Samo se vedno si ne predstavljam, kako na to vpliva dolzina zracnih kanalov in kako je lahko dolzina kanalov (kolektorja) variabilna? Kolektor je vendar ulitek, vanj pridejo privite se sobe za vbrizgavanje, potem so tu se lopute, ki uravnavajo kolicino zraka... Geometrija kolektorja seveda doloca tudi pretocne hitrosti, ne more pa biti variabilna (spremenljiva). Pretocne hitrosti polnilnega plina so lahko razlicne le pri turbo polnjenju, pri cemer pa ima turbina sama res lahko spremenljivo geometrijo lopatic. To je edina (meni znana) varijanta za uravnavanje hitrosti polnjenja...
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Sr sep 15, 2004 6:13 pm

Točno tako... sesalni kolektor je ulitek. Tisti s spremenljivo geometrijo pa imajo ponavadi po dve cevi do vsakega valja. Eno krajšo z večjim presekom in daljšo ter ožjo (ponavadi tudi zavito). Med njima preklaplja loputa. Pri motorjih brez tlačnega polnjenja, je pri nižjih vrtljajih zgleda zaželjeno vrtinčenje zraka. Posledica je povečan navor. Pri določenih obratih pa lopute preklopijo na širše cevi, da gre čimhitreje čimveč zraka skozi, da motor da od sebe čimvečjo moč.

Zadeve se uporabljajo v serijski proizvodnji nekako od konca 80ih, vendar so kljub vsemu še vedno dokaj redke. Če si BMW fan... bi lahko vedel, da ima zadnja sedmica tudi spremenljive sesalne cevi. :twisted:

PS. Tako mimogrede... nov VIS sesalni kolektor za Lancio Themo 16v stane... 200 jurjev. :?
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr sep 15, 2004 6:47 pm

kupi BMWja 24v 8)
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Sr sep 15, 2004 7:39 pm

Zakaj? Moja Thema nima VIS. :wink:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov