Napisal/-a nebivedu To sep 28, 2004 7:44 am
Kje boš pa olje dobil pa dodatke. U Sloveniji bl težko vsaka firma, ki se ukvarja z odpadnimi olji mora le te vse popisat in plačat firmam, ki to odvažajo. Vse mora bit popisano in vse mora klapat, drgač so full velike kazni. Tko da od mehanikov in od gostiln ne pričakuj starega olja.
Najcenejša je vožnja na plin, pa tudi, če moraš dat za začetek 500 evrov.
Kr poglej si kako vrsto avtov. Recimo Clio.
Clio 1.4 (1390ccm) 16V bencinar stane 2.300.000 sit + 500 evrov, pa se potem voziš za 108 sit na liter + ostane ti tank za bencin in lahko preklopiš iz plina na bencin in iz bencina na plin, tako da lahko prevoziš s tankom bencina + kolikor imaš tank za plin - se pravi se ti poveča doseg avta - kar se tudi splača, sploh če greš na morje in ti vmes ni treba tankat.
Clio 1.5(1461ccm) DCI pa stane 2.600.000 sit, pa se voziš za 193sit na liter
Zračunaj si razliko in koliko prišparaš, ker poraba s plinom ali bencinom ostane ista. Se pravi da tak clio požre 7 litrov plina na 100km, kar te pride (7*108) 756 sit za plin, za nafto pa če ti Dci porabi 6 litrov, je to (6*193) 1158.
Se pravi da si v samem štartu prišparal približno 180.000 sit, kar lahko uporabiš za registracijo, potem pa v prvih 100 kilometrov že 402 sit. Pa še registracija za encinarja je cenejša, cestnina je cenejša, pa še če bodo zeleni kej skakal, je tudi vožnja na plin bol ekološka, kar pomeni, da si ubil tri muhe na en mah. Ekologija, cenejša registracija in cenejša vožnja.
Da ne govorimo o tem, da postane mašina manj glasna ob uporabi plina in tudi bol mirna.
Old subarus never die, they just get faster!