Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To mar 11, 2003 8:05 pm

CAPRI BOY je napisal/-a:podrav!glede čipa kolk škoduje pa tolk moja mati je dala v suzuki swift 1.3GM pred 8leti drugi čip prevozila pa je120000 MILJ. :!: zdaj ima avto 180000milj in še zmerom dela brez problemov


Sam problem tukaj je, ker vemo kako se mati vozijo. Pomoje ravno nima kaksnih ekstremov oz. ali je avtomobil sploh kdaj videl 5.000 obratov. Pomojem je to slaba primerjava. Recimo boljsa je tale od kolega. Njegov ata je kupili golfa 115 konjev in ima ze od nule menjano cip za 150. Zaenkrat se gre baje brezproblemov kadi tudi ne, to pa vem zato, ker sem se podil za njim od Kalc proti domu. No se isti dan je bilo samo da je bilo zjutraj, ko so sli nasi matadorji na rally v Logatec. So se spet nekaj prehiteval, sevada spet ta z golfom. Menjan je bil pa v RSR.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe To mar 11, 2003 8:27 pm

No k glih poteka taka debata glede tega kol ta čip škod oz. kolk nč ne škod sm jst zamoru enmu fiziku k je ljubitelj tuninga ( čeprov bol mau naredi ma u tem ful pojma)

No uglavne mi je reku da majo vsi avto vsaj 4-5 stari dizli tud do 7-8 kratni varnostni koeficient ( ko so še popolnoma novi in ni napak u materjalu). Torej bi lahko meu na avtu čip k ti poveča moč tud do 3X pa bi usen lafal. Samo že pri malem navijanju ( ca.30% ) zna priti do pregrevanja batov in tako motor pri dalčem teranju na 100% gasu zaribati. Sam tle je pa nujno potrebno oment še staranje in utrujenost materjala. Motor ko je star se ta koeficient varnosti lahko več kot razpolovi in če je še morda kakšna manjša napaka v materialu, ki se MORDA nebi pokazala če ne bi bilo tega čipa, prav rada zgodi.

Bistvo tega kar želim povedat je, da se lahko da ta čip not k ti poveča 10-15% moči, saj majo use firme tolk varnostnega koeficienta da bi to šlo, če gre pa kej za več k to je pa potreba narest u karterju eno cev z šobami k šprica po batih in jih s tem hladi( vsaj tko je meu ta fizik na svojmu yugotu 45 k ma neki več kot 60 konji, merjeno je blo pa tko k je poču dol Yugota 60) .
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY To mar 11, 2003 8:35 pm

Sej.Moja mati ima ta avto za službeno vozilo zato imatud tolk km. kar se tiče vožnje zmeraj se mudi zato ga tud špona na max. obrate :o da mašina cvili, pa še to 1×na mesec cca pade v radar pomoje glih ne voz počas
Fur immer CAPRI
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Sr mar 12, 2003 11:23 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr mar 12, 2003 8:54 pm

no še noben pa ni omenil kje v sloveniji ti naredijo kvaliteten chip tuning.
vsak reče more biti preverjeno pa od zaupljivih firm itd. sam noben pa nobene ne omeni(vsaj takšne ki bi jo tudi drugi uporabniki kasneje pohvalili).Sem že nevem kokrat prebral :sm na netu vidu, sm na netu našu, sm slišu tm pa tm...

Ja pa naj že kšn pove kam greš lahko kej naredit in da ne boš zaf..u celga avta!
sm tud jst najdu u slo kr neki firm(RSR, METEOR TUNING,CENTRA,...) sam usak pr njih reče ja pr ns je najboljš, naš chip nikoli ne bo pokvaril .... Ja komu zdej zaupat?
To mal pište ne pa se kregat a je honda bolša k reno pa te fore(glede tega pa sm pred 6 meseci prodal Pajerota letnik 90. za 1,3mio tko da keri japonci zdej zgubljajo ceno?(kok si ga pa prodal al pa si dol za novga je pa odvisn od tvojih sposobnosti prodajanja in glihanja cene))

lp boris
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr mar 12, 2003 9:13 pm

za RSR ti bo vladek s foruma znal kaj vec povedat
je dal namrec stilota jtd-ja tunat pri njih
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Axi
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne okt 27, 2002 12:45 pm

Napisal/-a Axi Sr mar 12, 2003 10:04 pm

pomoje je tezko karkoli konkretnega rect kdo naredi dober chip tuning in kdo ne. vse je samo v stilu da ti nekdo rece npr. ta naredi dobro. vendar nobenih konkretnih dokazov. sploh za primerjave.

za dobro primerjavo bi moral dati iste avte oz motorje chipat in potem vsakega na valje da se izmeri moc in navor pred in po predelavi. potem pa bi bilo verjetno dobro da bi se izmeril recimo po 50.000 ali 100.000 km kako je z obrabo oz. ce so bile kaksne napake. taksno primerjavo pa bomo v sloveniji verjetno tezko docakali (cec sploh kdaj).....
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr mar 12, 2003 11:35 pm

hmm ok se mal mojih 'bistrih' clede cip tuninga

tako jaz gledam na zadevo ....

tdi, jtd in vsa podobna j***a

samae uravnavajo mesanco glede na dan tlak ki ga proizvaja turbina tako da edino kar lahko naredi tuner je to da ti dvigne tlak turbine kar pa pomeni vecji stresni faktor za lezaje lopatce itd itd.... no ja to se da minimalizerati z zamenjavo intercoolerja blow off valva ... ce bi jaz cipu turbaca bi sigurno sel po tej poti... ... pri termodinamiki zves da je problem v tem da ko turbina da visji tlak se poveca temperatura stisnjenega zraka to temp. je seveda treba zbit, da ne pride prehitrega preduziga kar je seveda kriticno ce noces da ti masina zariba ker samo tako se lahko nabere dovol velika energija v obliki temp. da ti povzroci to da bat prevec expandera (razteznosti koificjent) in posledicno se prakticno zavari ob linerje... (zavari se zaradi trenja) ....

multipoint injection princip vsa trenutna jetra

se ga tezje cipa zaradi tega ker je treba analizerat vse varjabule kle jih je pa zelo velik ..... 1. korektna mesanice (preredka motor len prebogata motor se dusi) seveda je tuki veliko razerv .. ko gres ti v visje obrate ti zanalasc cip nastima da je mesanica bolj bogata to je pa zato ker pri visokih obratih je tezko zadeti točni čas predvziga in ce ga za kako stopinjo falis ni tako problematicno ker je bogata mesanica bolj pocasna pri expanziji. 2. nastavitev predvziga to se dela tako da vzame tuner mikrofon ga na blok motorja pritrdi se vsede v avto in gre cez vse obrate in glede na to kako slisi explozije nastima predvzig .. potem so se faktorji korekcije kot so maf temp zraka itd itd... skratka zakommmplicerana zadeva k SAFRANE :)

direct petrol injection fsi , j..neki ( fiat ) itd..

tukaj se pa dela vse kar se pri multipointu nastima na vse to pa se nastimas tocko kje se premenja is stratofied na homogeno mesanico .... se mal komplikacij

pri hondah in vseh ostalih z vvt ji

se pa se stima kok velik dvignemo ventile pa kok casa ... tuki se dober vidi pri hondici mas dva tipa 1.4 masine en je 'economic' ki ma bolj konzervantivne nastavitve mas pa tudi 'spot' model ki pa ma bolj agresivne nastavitve kak liter vec popapa pa se kakih 50 konjickov vpreze zraven

keri avti pa bolj drzijo ceno je pa cisto relativno saj jaz tako mislim avti ki majo manjso litrazo in relativno dost konjickov tm do ene 140km dobr drzijo ceno tisti pa k so zello dragi precmo v6 in vsa ostala veccilindricna jetra pa jim pade cena katastrofalno ker jih noben noce kupt prvic zaradi registracije drugic porabe tretic vzdrzevanja ....

aja glih zadnic ko sem gledu preizkus drsnega lezaja sem opazil da mamo na strojnem fax 2 Safrana 1 je prototip... 2 pa cisto rastavlen baje bodo nekoc naredili roadstarja iz njega ..... aja pa se to pri avtodelti sem vidu enega sefrancka biturbo za 1.5 miljona max oprema skratka z vsem ... tako da glih ne drzi cene :) dost sem bil tecen dons
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Hornet33 in 4 gostov