TITan je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:No Pille, dej razloz nam, kaj ma interkuler zveze s temperaturo izpusnih kolektorjev ???
:P :P Sej ce naus znov ti lah kej prisepnem

U! U! Jz! Jz!
Pri prisilnem polnenju ti intercooler shladi zrak, ki gre v mašino, kar pomeni da je večja količina molekul zraka, kot zbrez. Če intercoolerja nbi blo, bi mašina dobila kake 5°c toplejši zrak. Če bi na avto brez ICja, brez da mu bi na novo nastavil mešanico (pa da nima MAFa) vgradil intercooler bi teoretično avto dobil več zraka kot prej. Kot vsi vemo, če maš preveč bencina pri mešanici ni tak problem, če je pa preveč zraka pa premalo bencina se pa vse začne segrevati ko satan (lahko cevi žarijo že brez turbine).
Se pravi da intercooler celo poviša temperaturo izpuha

Upam, da se hecaš.
TITan je napisal/-a: Če bi na avto brez ICja, brez da mu bi na novo nastavil mešanico (pa da nima MAFa) vgradil intercooler bi teoretično avto dobil več zraka kot prej. Kot vsi vemo, če maš preveč bencina pri mešanici ni tak problem, če je pa preveč zraka pa premalo bencina se pa vse začne segrevati ko satan (lahko cevi žarijo že brez turbine).
Se pravi da intercooler celo poviša temperaturo izpuha

Zakaj misliš, da mamo lambde v izpušnem kolektorju?
IC se vgrajuje samo v kombinaciji s turbino, ker atmosfercu samo še dodatno otežiš dihanje, če mu daš gor IC. Pri turbinarju pa tega problema ni.
Če imaš primer revne mešanice, se pravi premalo benza in preveč kisika, je res, da se začne zadeva pregrevati. Ampak kle se ne gre za temperaturo izpušnih kolektorjev ampak previsoke temperature v cilindrih. In kle je pol problem pregrevanje - topljenje površine bata, žarenje svečke in posledično klenkanje zaradi tega itd.... Veš pa, da če zadeva začne klenkat in računalnik preko nastavitve predvžiga ni v stanju tega odpraviti, se ti zaradi prezgodnjih explozij še bolj dvigne pregrevanje motorja. Cela štala....