nebivedu je napisal/-a:Letne gume že pri +7 al pa +8 stopinjah niso več tisto, kar so po vročini. Boljš da se zamenjajo, maš manj stroškov potem s policaji in z mehaniki, ko ugotoviš, da preveč drsijo.
Jst itak celo leto vozim zimske gume - ker za po terenu so letne zlo slabe.

A je morda že kdo naredil test, ali res vse verjamete avtorevijam, ki živijo od oglaševalcev? Nikjer še nisem zasledil testa, ki bi primerjala kvalitetno letno in zimsko gumo v oprijemu pri različnih temperaturah in na različnih podlagah.
Letne so za poleti in za pozimi, dokler ni snega, leda in ekstremno nizkih temperatur - obvezno krepko pod 0. Zimske, pa so samo za pozimi in samo zimske pogoje. Do +5 stopinj oz. max. 12 stopinj, kjer jo že krepko uničuješ in kjer je zimska bistveno slabša od letne - raje 4 leta stare letne kot nove zimske - vsaj za v suhem. Pri mokrem je najbrž meja nekoliko višje.
V osnovi so zimske gume predvsem narejene za sneg in led, šele nato za dež in za suho podlago pri še vedno nizkih temperaturah.
Za teren pa obstajajo terenske gume za terenska vozila. Zimse gume poleti za teren - ne vem no? Morda je kaj bolje od letnih, čeprav dvomim, da je ravno velika razlika. Ko pa s tsakimi gumami pripelješ na vroč asfalt pa si itak kot invalid, ki šepa med zdravimi pešci.
LP Čojko