Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po okt 04, 2004 10:17 am

__PAJSAR__ je napisal/-a:OK, glej. Ti si napisal, da se dvigne napetost. Napetost se ne dvigne, ker imaš v ta namen v avtu regler, ki ti uravnava napetost in skrbi, da alternator na fila več kot 13,7V al kolk že. Se ne spomnim zdele točne cifre. Razlika je ali napišeš, da se poveča tok ali napetost. Če govorimo o spremembi veliki napetosti zaradi odklopa enega porabnika, je ponavadi to zaradi odklopa kakega navitja, ki ti pri odklopu rukne nazaj napetost ranga nekaj kV. Štekaš? In tak sunek bi imel šanso uničit elektroniko v avtu, vendar se to samo pri odklopu aku ne more zgoditi, ker nimaš tukaj nikjer v igri nobenega navitja.

To, kar si napisal v repliki, to pa drži. Vendar meni se do sedaj še nikoli ni naredilo kaj takega, zato sklepam, da je to zelo redek pojav. (Pač smo že dostikrat prakticirali užig na kable :) )


Sej je dejansko odklop avta, ki je že prižgan enako kot če bi povezal dve baterije vzporedno, nato pa odklopil.
Vsak tokokrog dela naprej kot je delal. To sicer ni čisto res, ker različni avtomobili rabijo različne tokove na račun svojih različnih porabnikov, kar bi pomenilo da vsak alternator proizvaja polovico toka, ampak še vedno razlike, ki se pojavijo med avti niso tako velike da bi en alternator priozvajal 100% več toka kot bi to potreboval.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po okt 04, 2004 10:52 am

__PAJSAR__ je napisal/-a:OK, glej. Ti si napisal, da se dvigne napetost. Napetost se ne dvigne, ker imaš v ta namen v avtu regler, ki ti uravnava napetost in skrbi, da alternator na fila več kot 13,7V al kolk že. Se ne spomnim zdele točne cifre. Razlika je ali napišeš, da se poveča tok ali napetost. Če govorimo o spremembi veliki napetosti zaradi odklopa enega porabnika, je ponavadi to zaradi odklopa kakega navitja, ki ti pri odklopu rukne nazaj napetost ranga nekaj kV. Štekaš? In tak sunek bi imel šanso uničit elektroniko v avtu, vendar se to samo pri odklopu aku ne more zgoditi, ker nimaš tukaj nikjer v igri nobenega navitja.

To, kar si napisal v repliki, to pa drži. Vendar meni se do sedaj še nikoli ni naredilo kaj takega, zato sklepam, da je to zelo redek pojav. (Pač smo že dostikrat prakticirali užig na kable :) )


Dobr, pol pa tok. Nisem štromar tko da te pojme hitr zamešam. Poznam pa razliko med napetostjo in tokom.

Meni se tudi še ni naredilo, slučajno sem na tem linku prebral in si zapomnil kot dober nasvet. Navsezadnje me praktično nič ne košta (dobr, obraba nitk zadnjega gretja) če zadevo prižgem, pa če je možnost še tako majhna.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 04, 2004 10:52 am

Slide je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:........


........


Ok je že men tud uspel skurit ploščice u 10kkm .... ampak še vseen raj ploščice menjam kot ap podiram pol avta zato da bom sklopko menjavu...
Tist da pa dodaš mal gasa..... hmmmmm kje že to pride prav? kok jaz vem sam pri norjenju skoz ovinke.... kjer prinoriš rečmo s četrto 120.... vržeš u tretjo dodaš gas, spustiš sklopko še mal pobremzaš.... spelješ ovinek in pohodiš gas do daske.
Tko u mesto al pa na kaki obvoznici pa to nimaš časa nardit al pa je nesmiselno. peleš 100 vidš da je rdeča..... spustiš gas in si pomagaš z zavorami.... čist ustaviš se pa tko al tko z zavorami, če pa u mes še spuščaš zavoro in dodajaš gas.... se boš pa tko al tko ustavil za križiščem.edin če to gre čist na izi pa vzad kolono vlečeš.....


Kaj pa če zaviraš in dodajaš plin sočasno med prestavljanjem navzdol :con :P ...s peto čevlja...sej gre tudi pri počasni vožnji to povsem lepo, ko enkrat natreniraš :wink:

Ja tudi to gre sam mislim da tle na forumu je peščica takih ki tole obvladajo..... torej ostali pa vsi sam bum u nižjo prestavo.... motor sunkovito dvigne obrate.... potem mal po bremzi.... spet gas na pune (spet sunek za menjalnik in motor) in gremo dalje.To govorim za vožnjo skoz ovinke.
Drgač pa z motorjem se pa da prav lepo prakticirat zavranje ko res zaviraš na polno (pri petkah gre to še extra posebno) ker ma petka neki facking sistem in zadnje kole ne obstojijo za boga ne.... in ko res ornk zabremzaš ti prednje kole obstanejo, če pa maš takrat u eni višji prestavi pa morjo zavore še motor zavirat in nimajo moči še koles ustavt in ob istem učinko zaviranja maš še vedn stik z volanom. Tle se strinjam da si pomagaš se z motorjem. Pač u rizičnih situacijah (sem že rešu se marsikdaj na tak način) ampak za vsakodnevno uporabo je pa tole smrt za sklope( kuplunga, nosilci,zglobi...) Ker pač avtek ni narjen zato da bo skoz prenašu neke sunke.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov