Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Vans
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne maj 16, 2004 9:09 pm

Audi 1.8

Napisal/-a Vans Ne okt 10, 2004 10:10 am

Pozdravljeni!

Zanima me, zakaj toliko ljudi kritizira 1.8 mašino pri Audiju A4?

Hvala!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne okt 10, 2004 10:17 am

1.8 s 125KM?
Kokr je men znano glede na konje precej popije in je v senci mocnejsega sorodnika 1.8T, k za boljse performanse manj popije.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 10, 2004 11:24 am

Res je nekako tko, kokr je Mate napisu, je pa pr nas doma avto že kr neki let, pa ni kakih pripomb...ko vozi fotr, pije okrog 9... :wink:
Gre čist zadovoljivo za 125KM in tok velik avto...
Vsekakor je pa boljša izbira 1.8T, če že popije ne manj, potem vsaj bolje gre...turbo pač dela svoje...je pa res, da večina ki hvali turbaše, tega motorja še ni vozila :wink: ker ti močno jamrajo kako je zaspan v nizkih obratih...hja niti ni tko no, je treba primerjat z drugimi atmosferskimi motorji, in potem ni več tko hudo...je pa res, da če presedlaš s turbaša, ki od 2000 naprej suva zaradi turbine, je občutek lahko precej slab.
Druga stvar je tudi, da je mel A4 malenkost drugačno mašino kot A3, tako da tudi ne morš neposredno primerjat A3 in A4, jaz govorim za A4 :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Ne okt 10, 2004 2:37 pm

1.8 motor je v primerjavi za 1.6 dost težji nima pa toliko več kon (24).

Poleg tega če češ da kam gre ga morš bolj tišat, posledično več popije.

Kar se pa tiče turbo luknje pri 1.8T. V režimu ko je res prisotna turbo luknja je avto še vseeno bolj poskočen kot večina tekmecev. Ko pa turbo zagrab pa to zlo leti za tolk mal končkov. Je pa sept odvisno v kermu avtu maš ta motor v Golfih pa v A3 in octavijah, je to strup, leti k sneta skira, v Audiu A6 je pa že nekoliko len in potrebuješ močnejši motor.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 10, 2004 2:41 pm

A4 z 1.8 motorjem gre BISTVENO bolj kot 1.6 litrski...vsaj take mam jaz izkušnje no...
Krepko se pozna tistih 5v na valj 200ccm, 24 konjev in kar nekaj Nm več :wink:
Ravno tako kot turbo leti dost bolj kot atmosferski 1.8 :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Ne okt 10, 2004 6:48 pm

Med 1,8 in 1,6 je ogromna razlika v mogljivostih , ker 1,6 res nikam ne gre!!
Drgač pa so že ostali povedli 1,8T to je prava stvar!! :wink:
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Ne okt 10, 2004 6:52 pm

kobreti je napisal/-a:Med 1,8 in 1,6 je ogromna razlika v mogljivostih , ker 1,6 res nikam ne gre!!
Drgač pa so že ostali povedli 1,8T to je prava stvar!! :wink:


1.8 tud nikamor ne gre, da neb kdo kej preveč reku.
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Ne okt 10, 2004 7:20 pm

1.8T ima največji navor že pri 1750 obratih, tako da turbo luknja razen pri štartu z nule skoraj ni opazna. Če ga tiščiš v obratih, leti kot nor.
Popije pa pri normalni vožnji manj kot 1.8 N/A, ker ga ni treba tiščati da da kaj iz sebe.

Je pa tako, kot je MIKIMOUS rekel - v a3/golfu/octavii briljira, medtem ko je pri A4/passatu/a6 praktično prvi spodoben benciner.

V glavnem, edini prednosti 1.8 pred 1.8t sta nižja registracija in pa manj zahtevno vzdrževanje, saj ni treba skrbeti za turbino. Vse ostalo je na strani turbača.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 10, 2004 9:06 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:
kobreti je napisal/-a:Med 1,8 in 1,6 je ogromna razlika v mogljivostih , ker 1,6 res nikam ne gre!!
Drgač pa so že ostali povedli 1,8T to je prava stvar!! :wink:


1.8 tud nikamor ne gre, da neb kdo kej preveč reku.


Jz zdej ne vem kaj je za tebe nikamor, še vedno gre "absolutno" gledano bolj, kot gre recimo tako 1.6 kot 1.9 TDI 110KM...preverjeno...ampak govorim o absolutnih pospeških, prožnost je pa neki druzga, tukaj v primerjavi z dizlom pogori, pa tudi končna je pri bencinarju večja, tako da ne vem kaj je zate "ne gre nikamor" :?
Lahko se probaš pa peljat, tako zanič ni, jaz ga nea hvalim zato ker ga mamo doma, samo vem da je čisto zadovoljive moči za normalno uporabo, za nekoga, ki ma pa rad malo več moči, je pa turbaš bistveno boljša izbira, saj pije enako ali celo manj ob počasni oziroma normalni vožnji, gre pa dost bolj!
Skratka...jaz bi gledal za 1.8T, čeprav tudi 1.8 ni tako slaba mašina :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Po okt 11, 2004 9:02 am

Kot 1.9 TDI absolutno ne razn če ma zjeban merilc pretoka zraka. Mislim 110 KM TDI-ja

A4 1.8 se matra proti 90 konjskem golfu TDI ju.

Mišleni so pospeški. Ne vem kakšni so tovarniški podatki, vendar v praksi je bla 1.8 mašina vedno za TDI-jem. Je pa res da ma večjo končno hitrost od obeh TDI-jev.

Poraba je pa okoli 10 litrčkov. Govorim za Audi A4 1.8 letnik 97, prevoženih cca 120 000 kilometrov.
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Po okt 11, 2004 9:16 am

sem vozil octavijo z 1.8 motorjem in se mi je takrat zdelo, da gre avto zelo spodobno za 125 konjev, malo slabše se je pa res izkazal s porabo okoli 11-12 litrov (vožnja iz MB v Portorož in nazaj večinoma s polnim gasom). Pri zmerni vožnji je verjetno kake 3 litrčke manj. 1.8 T kolikor poslušam ljudi, ki to vozijo gre sanjsko za 150 konjev poraba pa je tudi približno enaka kot sem zgoraj napisal. Sem se peljal tudi s Sharanom 1.8 T in je čisto ok za vozit, se mu pa pozna teža, ni več tiste sile, ko ga zahodiš, poraba okoli 10 litrov pri normalni vožnji.



LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 11, 2004 9:16 am

Golf je popolnoma dober :wink: , tovarniški pospeški so pa skor za sekundo boljši...ampak ne govorim o tovarniških številkah, tak da ne vem kako se je pri teb lahka matru prot 90 konjskem :? ...Ne rečem da se ni...povsem možno, ampak naš je šel bolj od 110KM...Je pa spet tja nekje do ene 120 šlo skor enako, naprej je pa Audi bolj vleku...Če ga držiš v obratih bi mogu it bolj...je pa res, da je to neke vrste matrarija in da z dizlom velik lažje učinkovito pospešiš...
Mišljeni so bili pa tud pr men pospeški, drugo je pa obremenjen avto in klanec, ali pa pospeševanje iz višjih prestav pri nižjih hitrostih :wink:

Poraba je pa okrog 9 če voz fotr, pa tud do 50% več če vozim jaz :oops:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
pikec
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Ne apr 28, 2002 10:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a pikec Po okt 11, 2004 9:24 am

hmmm-ne vem kake težke noge mate da mate take porabe.moj audi 1.8 l.95 s 308k prevoženimi km pije med 8-9 s klimo prižgano,če ga pa tišim (pri 238 po števcu oz.217 po klimatronicu se ustavi) pa ga redko dobim prek 10l,na vožnji med 140-150 do regensburga pa nazaj pa je bla poraba 7.33 litra?!pa še 18" so gor z 235 gumami.?malo je res len pri nižjih obratih ker ma območje najvišjega navora komaj pri 3750 obratih ampak vseeno,avto lepo gre,z motorjem pa ni blo narobe nič še odkar ga imam,kar pa je eno leto pa prevoženih 62k km
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Po okt 11, 2004 9:45 am

pikec
Koliko ti kaže računalnik trenutno porabo ko greš 150 po avtocesti? Ugibam, ampak verjetno okoli 10 litrov.
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Po okt 11, 2004 4:02 pm

za 1.9 tdi kaže na polnem plinu med 10.5 in 11.4 pri polni hitrosti.

Je pa potrebno gledat navor, ki ga 1.8 mašina ma u primerjavi z tdi-jem izredno malo, zato tudi slednji ni tako pokočen. Ne govorim pa da je slaba mašina.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov