Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Avtomobilska industrija in varnost izdelkov...

Napisal/-a Mean Machine Ne okt 24, 2004 10:54 am

... je naslov seminarske naloge ki bi jo moral narediti: :wink:
Obravnavati pa bi moral sledeče primere: Ford Pinto, Mercedes A, Mitsubishi

Zdej pa bi vas vse najlepše prosil če bi mi lahko posredovali čimveč informacij glede omenjenih vozil in problemov ki so jih imeli - sej veste, več glav več ve :lol:

Aja, pa ni treba skoparit z bilokakšnimi linki do kakšne uporabne literature!
Thx za vsako informacijo :wink:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne okt 24, 2004 11:10 am

Ford pinto je imel težavo preveč nazaj pomaknjen tank za gorivo-enih slabih 10cm za zadjim odbijačem. To je povročilo da je že pri rahlem naletu, kjer ljudje nebi bili poškodovani, do poškodb tanka za gorivo in do puščanja goriva-vžganja goriva in do eksplozije tanka za gorivo kjer je bilo v več nesrečah skupaj več sto hudo opečenih in enih par deset mrtvih-večinoma so zgoreli v avtu ker je vse skupaj zagorelo ko so v avtu čakali policaje,reševalce...
Na koncu so oškodovanci tožili Ford za odškodnino zahtevalo se je tudi da se napak odpravi. Ford je precej arogantno nastopil kar je na koncu rezultiralo v ogromni odškodnini plus stroške odprave napake. Ne vem sicer točne skupne številke ampak mislim da je takrat(sedemdeseta, osemdeseta) to Ford stalo skupaj med 400 in 700 milijonov dolarjev.
Je pa bila enourna oddaja o tem na Discoveriju, tak da poglej na Kazaa ali pa še boljše na suprnovi.

Mercedes je ob predstavitvi MB serije A na premiernem testu novinarjev ugotovil na grd način da so naredli premalo stabilen avto. vse ostalo je znano

Za mitsubiši pa je verjetno kaj s izdelavo modela Diamante ki je prisoten le na ameriškem trgu in ga tam tudi izdelujejo če se ne motim v Alabami-feler pa so bili air-bagi.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Ne okt 24, 2004 11:22 am

Pinto: Kot je napisal Templar, dodajam pa še, da je Ford rekel, da ga dražje pride če vse avtomobilr popravijo, kot če jih ene par ljudi toži. Potem je urad za varstvo potrošnikov ukazal Fordu da pokliče vse avtomobile na servis.

Kot zanimivost: beseda ''Pinto'' pomeni v enem izmed južnoameriških jezikov majhen tič in zato ni bil glih najbolj popularen avto na trgu.


LP
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne okt 24, 2004 12:56 pm

Cudno. Meni se zdi lega A razreda precej dobra. Kolesa so precej narazen, medosna razdalja je kratka, po problemih z losovim testom so jih opremili s trsimi blazilniki in nizkopresecnimi gumami. Pa z elektroniko zoper zdrs vseh 4 koles.
Slisati je bilo tudi govorice, da je bil losov test le komercialna poteza, kajti mercedes je z razredom A pricel "trgati" kos pogace v novem avtomobilskem segmentu.

Stanje na stevcu pri nas je 60.000km, od okvar je na spisku stikalo za notranjo luc pri vratih ter zadnja roka, ki je dobila zracnost. Pa bi tovarna prispevala 50% kulanco, ce bi avto bil vsaj 2000 letnik. Drugace je bilo za menjavo odsteti 35 tisocakov na pooblascenem servisu.

Je pa v tem avtomobilu eden boljsih menjalnikov, saj je z njim res veselje prestavljati. Natancen, hiter, kratek.

Se pa vidi, da ni tavno pravi mercedes. Sedezi so namrec neudobni, materiali v notranjosti so ceni primerni (ceprav je tudi ta zasoljena), medtem ko je opreme zadovoljivo veliko.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po okt 25, 2004 10:12 am

Glede cene sem mislil, da so materiali primerni ceni mercedesa za 3,5M. Toliko smo pac zanj odsteli leta 1999. Res pa je, da se novi razred a pricne pri krepko cez 5M SIT.

Kar se tice pa okvar, morda je mali mercedes ob vseh fiatih mislih, da je to nekaj vsakdanjega ... no, salo na stran, res, tudi mercedes ni vec to, kar je bil, zadnja leta imajo sploh tezave z zanesljivostjo, pa tudi nemalo kadrovskih tezav.
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po okt 25, 2004 10:44 am

Nisem ravno natančno prbral debate, tako da bom mogoče mimo ustrelil...

Z MB A naj bi bil problem losov test. O tem nam je govoril prfoks na Fakulteti za pomorstvo in promet, ki naj bi bil zraven, ko so testirali avto. Avto so na bok obrnili novinarji subvencionirani it VW-strani. To je MB dobro izkoristil v svoje propagandne namene, ker se kao avto naj ne bi več prevračal. Nato so novega spet dobili novinarji v roke in ga spet postavili na bok. Takoj za njim pa še golfa mkIV. Fora je v tem, da so to delal na letališču, kjer je asfalt zelo zelo grob in ima zelo dobre lastnosti, kar se oprijemljivosti tiče, zato tam praktično ni problem na bog postavit katerikoli avto. O.K., kakšnega dijablota pa vajperja bi bilo verjetno težko, samo od civilnih pa gre praktično vsak, tako da...

Glede na to, da si iz NM ti varijanta verjetno ne diši, samo veliko takih zadevic lahko izveš na predavanjih na FPP (Fakulteta za pomorstvo in promet) iz predmeta Prevozna sredstva.
Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po okt 25, 2004 12:43 pm

HORSE je napisal/-a:Nisem ravno natančno prbral debate, tako da bom mogoče mimo ustrelil...

Z MB A naj bi bil problem losov test. O tem nam je govoril prfoks na Fakulteti za pomorstvo in promet, ki naj bi bil zraven, ko so testirali avto. Avto so na bok obrnili novinarji subvencionirani it VW-strani. To je MB dobro izkoristil v svoje propagandne namene, ker se kao avto naj ne bi več prevračal. Nato so novega spet dobili novinarji v roke in ga spet postavili na bok. Takoj za njim pa še golfa mkIV. Fora je v tem, da so to delal na letališču, kjer je asfalt zelo zelo grob in ima zelo dobre lastnosti, kar se oprijemljivosti tiče, zato tam praktično ni problem na bog postavit katerikoli avto. O.K., kakšnega dijablota pa vajperja bi bilo verjetno težko, samo od civilnih pa gre praktično vsak, tako da...

Glede na to, da si iz NM ti varijanta verjetno ne diši, samo veliko takih zadevic lahko izveš na predavanjih na FPP (Fakulteta za pomorstvo in promet) iz predmeta Prevozna sredstva.


ja, to je pa res.....
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov