tomaz40 je napisal/-a:Mal poglejte ostale stvari poleg velikosti haube. Jest bi se dosti raje zaletel v twingecu kot v recimo Z101. Stari avtomobili majo sicer veliko pleha ampak varnosti ni pa nobene. Tistga mlinčka za kavo, ki so mu včasih rekl motor ga tut skorej nč ni. V bistvu maš v starih avtoh pleh, pa luft v haubi. Zmečkljive cone sploh ni, SIPS-a ni,...
Če zdej primerjamo BMW al pa MB s twingom gremo res iz ene skrajnosti v drugo. Če bi pa primerjal recimo že s Cliom pa ni šanse da bi izbral star avto oz. natančneje povedano bi izbral star avto samo v določenih primerih npr: Volvo je dajal poudarek na varnosti predenj so drugi proizvajalci sploh pomislili na pojem ''varnost'' pa še to samo zarad ugodnejše cene.
LP
Z101 in BMW sta nekaj cisto drugega

BMW primerjam s Cliotom zato, ker te recimo 16 let star BMW +razlika v registraciji, vzdrzevanju in porabi pride v nekajletnem obdobju precej manj kot ce kupis novega Cliota, varnost je pa obcutno vecja...

Pa saj ni nujno, da je ravno BMW, lahko je tudi SAAB, Volvo ali Mercedes

Pomembno je le, da je nakupna cena avtomobila toliko nizja od cene novega Clia, da razliko lahko porabis za razlicne stroske, vozis pa se udobneje in varneje
Kar se tice zmeckljivih con, so se pa poskusi delali ze v 40.ih letih (mislim, da je zacel Mercedes), v 70.ih so jih pa imeli ze prakticno vsi evropski avtomobili...
BMW, SAAB, Volvo ali Mercedes iz konca 80.ih let predelajo Cliota v pasteto, pa ce je letnik 2004 ali 3004 :P Airbag je morda koristen samo zato, da lazje identificirajo ostanke voznika Cliota po nesreci...
