PA ti naredi izračun...GENIALEC
Kritizirat je najlepše a ne...

Pa ko bi vsaj kej pametnega povedu no
Da boš srečen...pa tud če ne boš..I don't give a f***
---------------------------------------------------------------
Peugeot 307 1.4 16V magnet....3.215.000,00 SIT...
pri kombinirani vožnji porabi 6,5 l/100km,
registracija pa te stane PRIBLIŽNO 128.000 SIT
---------------------------------------------------------------
Peugeot 307 2.0 HDI magnet....3.640.000,00 SIT...
pri kombinirani vožnji porabi 5,2 l/100km,
registracija pa te stane PRIBLIŽNO 128.000 SIT
--------------------------------------------------------------
Torej razlike v ceni je 430.000SIT
Cene goriva pa so
Neosvinčeni bencin 95...206,6 SIT
Nafta...204 SIT
Res minimalno v prid nafte torej
Če delaš letno 36,000km potem to pomeni da porabiš pri...
1.4 16V...2340 litrov bencina, kar je pri trenutni ceni 483.000 SIT
pri
2.0 HDI pa...1872 litrov nafte, kar znaša 382.000 SIT
V enem letu torej prihraniš na gorivu približno 100.000 SIT
To pa pomeni da se ti nakup povrne v 4 letih, s tem da se zavedaš, da je 1.4 litrski motor v avtu kot je Pežo 307 že malo podhranjen, torej ga moraš malo tiščat in bo poraba prej odstopala od tovarniške navzgor...kaj to pomeni tudi veš...
predvsem pa to velja za lagodno vožnjo v primerjavi z navorsko bogatim dizlom, poleg tega, pa bencinskega niti ni možno dobiti v opremi XS, ki je nekje na sredini lestvice...
PORABO SEM RAČUNAL PA PRI KOMBINIRANI VOŽNJI, KER SE NIHČE NAJBRŽ NE VOZI VES ČAS PO MAGISTRALKAH 80 v peti ...OK???
Pa poglej obrazložitev, ZAKAJ sem izbral prej omenjena motorja
Pa LEP POZDRAV