Mate je napisal/-a:... Ce sedaj moja prvotna predpostavka drzi, se je v ogrevanju na standgasu motor obrabil z 10000 obrati, pri ogrevanju z voznjo pa s 15000 obrati. Po tej logiki je ogrevanje z voznjo za 50% slabse za motor, kot pri ogrevanju na mestu. Tud ce pogledamo s stalisca okolja, je avto porabil neko majhno kolicino bencina na obrat masine pri ogrevanju na mestu. Pri ogrevanju med voznjo pa je bila ta kolicina goriva na obrat povprecno precej vecja. Iz tega stalisca je to tudi za okolje slabo.
Če gledamo tvojo predpostavko in še predpostavim, da avto vžgeš zato, da kam prideš
1. primer : ogrevanje na mestu:
10.000 (za ogrevanje na mestu) + 15.000 (ko se že nekam peleš in rečmo že prideš do cilja = 25.000 obratov obrabe.
2. primer: ogrevanje med vožnjo
15.000 (za ogrevanje med vožnjo in hkrati se že pripelješ do cilja) = 15.000 obratov obrabe.
Krepko je zmagal 2. primer. Razen, če bi avto ogreval med vožnjo tako, da bi se po ulici pa po dvorišču gor pa dol fjakou, ko bi pa ogrel pa gas proti službi

!
Torej vsedi se v avto, vžgi takoj, dej telefon ven iz žepa k te tišči, pripni varnostni pas, naštimej radio in se lepo odpelji, brez kakih hudih štartov, oz. ne dat pedal za gas do konca, kljub temu da so obrati nizki. Načeloma maš lahko tud mal več obratov na mašini, sam tako da jih nadzoruješ, torej da je stopalka za gas minimalno pritisnjena.
Torej najbolj pomemben pri tem ogrevanju je okoljski vidik. Z ne-ogrevanjem na mestu imamo manjšo porabo bencina, manjše emisije. Pustimo naravo najmanj tako lepo ali bolj kot je sedaj našim zanamcem.
Pa tole še enkrat (copy past) iz ene druge teme če je kdo spregledal:
Ogrevanje na mestu ni priporočljivo predvsem zaradi onesnaževanja okolja. V prostem teku rabi motor za doseganje delovne temperature več časa kot pod ustrezno obremenitvijo. Zaradi tega se tudi katalizator na delovno temperaturo segreva dalj časa, posledično so na tistem mestu zelo velike količine škodljivih plinov. To v zvezi s katalizatorjem velja samo za bencinarje, kar pa iz vidika okolja ne pomeni, da dizel ne onesnažuje če ga ogrevaš na mestu. Mrzel motor ima namreč tudi slabše izgorevanje, kar pomeni nečist izpuh in za povrh še na enem mestu. Druga slabost ogrevanja na mestu je mazanje. Npr. drsni ležaji začnejo funkcionirati šele pri določeni vrtilni hitrosti, ko se med grednjo in pestom ustvari ustrezen film maziva-olja. Prav zaradi tega je pogosto vžiganje motorja neugodno, saj motor nekaj ms deluje na suho - brez olja. Nekateri motorji imajo tudi precej neenakomeren prosti tek, kar dobesedno pomeni da ob nihanju vrtljajev pri nizkih vrtilnih hitrostih gred udarja ob pesto. To "udarjanje" pri osebnih avtomobilih sicer ni problematično, zna pa biti pri težkih dizelskih motorjih (tovornjaki, ladje, . ..)! Ostalo o raztezanju, kot je že nekdo napisal pa tudi velja. Torej če se na mestu dlje časa segreva tudi dlje časa gibajoči se deli deluje izven tolerančnega območje, zaradi tega je motor dlje časa podvržen intenzivnejši obrabi.