bocky je napisal/-a:jest sem imel tud tak motor k imas ti sam sem mel 106-tko. In krajsi menjalnik notr. Z mesta je odtrgal sam koncna oz. blokada je bla ze na 185kmh, ko sem dal pa cip reprogramirat, se je pa blokada dvignila za 500 obratov, sem pa tud na koncni dubu cez 200kmh, sam pospeski so bli pa se boljsi,pa kakih 5-8 konjev je blo vec.
Mislm da je mel do sto boljs kot pa mam zdj z 206 s16. Drgac pa imam kolega z vica VTS 16V saxoja pa trga gate, saj feeling je tak....
AIRbrush je napisal/-a:Krajši menjalnik je dobra stvar. Saj pri meni se je full dobro izkazalo. Če ne rabiš končne visoke je the best. A si to sam diferencial menjal al komplet menjalnik?
mitja320 je napisal/-a:AIRbrush je napisal/-a:Krajši menjalnik je dobra stvar. Saj pri meni se je full dobro izkazalo. Če ne rabiš končne visoke je the best. A si to sam diferencial menjal al komplet menjalnik?
Meni pa na mojemu ravno to ni všeč. Vozim 80 v peti pri 2000 obratih. Saj za izživljanje je dobro, ampak ko voziš po AC se ti pa avto kar smili, ker ima toliko obratov za neko normalno potovalno hitrost, čeprav jih ne bi rabil. Jaz sem razmišljal o varijanti, da bi dal daljši dif. s špero, ampak bi me prišlo preko 150.000.
AIRbrush je napisal/-a:Verjetno da kr krepko čez 150.000. Čim se začneš z šperami neki ukvarjat je cekin kr visok.
zuneking je napisal/-a:AIRbrush je napisal/-a:Verjetno da kr krepko čez 150.000. Čim se začneš z šperami neki ukvarjat je cekin kr visok.
Če se pogovarjamo o novih, potem imaš prav. Rabljene se dobi tudi ceneje. Je pa tako, da se najbolj splača kupit od nekoga, ki ne ve kaj ima.Za mojga(E30) se cene gibljejo tam od 25k(ix) pa tja do 70k(mehanska). To so cene za komplet dif in ne samo špero.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov