Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Nakup lantre-NUJNO!

Napisal/-a hondafan Sr dec 01, 2004 9:15 am

Imam ogledano lantro od 1.lastnika z malo prevoženimi kilometri, je pa motor 1.6 114km, letnik 95. Od opreme ma samo servo pa električna steklas-nima centralnega zaklepanja???,kar se mi zdi malo čudno...No, avto je videt zlo lepo ohranjen in je bil ravnokar narejen servis na 60.000km, se pravi vsi jermeni,filtri,olje, moti me pa par stvari:
1.ko sem avto prižgal( bil je mrzel,ker ni bil vžgan 1 teden),je trokiral ko sem pohodil gas do konca, oziroma se ni takoj zvrtel-a je to normalno pri teh motorjih? Serviser na hyundaju pravi da ja. sam se mi zdi malo čudno..

2.motor je od olja pod pokrovom ventilov,se pravi da je kar masten, za kar pa mi spet serviser zatrjuje da je to samo tesnilo pokrova ventilov in da se ga ne splača menjati čeprav je malo $$ in da je to kao napaka teh motorjev-da "solzijo".

Torej, prosil bi za vaša mnenja,se pa avto prodaja na pooblaščenem prodajalcu hyundaijevih vozil!

lp
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr dec 01, 2004 9:20 am

1) avto segrej pa boš videl kako lavfa...lahko se vžigalni kabelni bolj bogi ali pa senzor za temperaturo ne dela pravilno,tako da računalnik ne dobiva pravilnih podatkov in posledično ne vbrizguje pravilno količino bencina...

2)če solzi samo na tesnilu pokrava ventilov,potem ni velike bojazni za strah...sam se rajši bolje pozanimaj (najbolje da imaš koga ob sebi) da preveri da ne teče slučajn od glave....
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Nakup lantre-NUJNO!

Napisal/-a Gricko Sr dec 01, 2004 9:25 am

hondafan je napisal/-a:1.ko sem avto prižgal( bil je mrzel,ker ni bil vžgan 1 teden),je trokiral ko sem pohodil gas do konca, oziroma se ni takoj zvrtel-

2.motor je od olja pod pokrovom ventilov,se pravi da je kar masten, za kar pa mi spet serviser zatrjuje da je to samo tesnilo pokrova ventilov in da se ga ne splača menjati čeprav je malo $$ in da je to kao napaka teh motorjev-da "solzijo".
lp


1 Kje si še videl, da mrzel motor pohodiš do konco :evil: Valda da bo zatrokiral!!!!In tudi zvrtet se ne bo hotu!!!! jao jao :?
če je trokiral, samo ko si ga do konca pohodi je kul, če pa je trokiral pod štentgasom, pol pa to ni kul!!Kaj pa ko je bil topel??Takrat pa ne sme trokirat!!!

2 razlaga je možna (sem mel isti problem-drug avto) ni pa nujno da je taprava!
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan Sr dec 01, 2004 9:29 am

S ga nism zavrtel čez 2000 obratov, pač bolj sem pohodil gas da vidim kako dela motor. Grem ga pa danes tudi peljat pa bomo vidli-samo tisto olje mi ne gre v glavo!
lp
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Sr dec 01, 2004 9:30 am

Povej za kateri model lantre gre - stari (92-95) ali novi (95-99?). Za nove modele vem da v Sloveniji ni bilo modela brez centralnega zaklepanja, saj je to del električnega paketa. Če
ga ni je večja verjetnost da je pokvarjeno, kot pa da ga že v osnovi ni...Si preveril kljukice na vratih, se zaklepajo gladko ali so trde. Če so trde so motročki ziher not, le delajo ne.
Kar pa se tiče motorja: sem lastnik hyundaia in poznam veliko drugih lastnikov hyundaiev.
Izjava serviserja da je to trokiranje normalno mi je po pravici rečeno čudna. Meni se to ni nikoli zgodilo, čeprav je avto enkrat (pozimi) stal 2 meseca. Vzgal je normalno. Mozno da je kaksna manjsa napaka na vzigu ali senzorjih, ne nasedaj pa blefiranju prodajalcev
da je to normalno.
Pa dober nakup!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr dec 01, 2004 9:31 am

To je normalno ja, naj malček laufa na minimumu pol pa vidiš kako zadeva laufa, načeloma so to odlični motorji in nimajo nobene izratite napake.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr dec 01, 2004 9:36 am

hondafan je napisal/-a:S ga nism zavrtel čez 2000 obratov, pač bolj sem pohodil gas da vidim kako dela motor. Grem ga pa danes tudi peljat pa bomo vidli-samo tisto olje mi ne gre v glavo!
lp


čak čak, ti si reku da si ga pohodu, pa sem na to odgovoru!!
Če si ga pa res samo tja do 2000 obratov, pa nebi smel trokirat!!!Malo bol počasen gas že ma(ko daš gas malo kasneje prime) , al pa da ga v začetku mičkeno zamori, pol pa se zavrti, to je ok, trokirat pri 2000 obratih pa ni glih normalno!!!
Lahko pa da je vlaga v kablih, sla<be svečke.....
Kako dela pa topel???To je važno!
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr dec 01, 2004 9:38 am

aja še to: OBVEZNO pejt na probno vožnjo!!!!
Če ni registriran, pa vsaj po bližnji okolici naredi krog!!
Sprobaj bremze!
lp
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr dec 01, 2004 9:44 am

Če je motor stal je normalno, da zatrokira sicer hyundai načeloma takoj vžge, dela na minimumu brez problemov pol pa ko pohodiš gas malček zakašljla ni nič hudega, to trajaj kake pol minute do minuto, odvisno od tega koliko časa je stal nato bi pa moral delat normalno.......

Kot je že gricko reku, lahko je samo vlaga.
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan Sr dec 01, 2004 9:48 am

Sem se zmenil, da ga grem danes peljat pa bom pol poročal kako se obnaša topel, ker tem serviserjem nič ne zaupam! Je pa model 92-95. Motor drugače lepo laufa in se ne zaganja, je pa ko sewm ga vžgal-brez problema-in kosem pritisnil na gas zatrokiral-kot pri avtu z ročnim zaugom...ne znam razložit! A če je kaj narobe s senzorjem za temperaturo, ali kaj drugega, a bo tudi topel trokiral??
lp
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan Sr dec 01, 2004 2:50 pm

Torej, avto sem vozil, vendar ne hitreje kot 60km/h ker ni registriran, trokiral avto ni več, sem pa pričakoval da bo bolj poskočen-se mi zdi kar zaspan...Sem pa še vedno v dvomu kupit ali ne!? Navsezadnje je cena 490.000 jurčkov! Kakšnih posebnih ropotov nisem opazil,za tehnični pregled in pline pa mi garantirajo da jih opravi. Je pa na avtu narejen servis za skor 100k in so bili zamenjani vsi jermeni,napenjalci,filtri,olje...tako da če se ne bi nič pokvarlo recimo da bi imel mir 1 leto...
A ima kdo tle na forumu tak avto v lasti? Kakšne imate izkušnje?
lp
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr dec 01, 2004 3:34 pm

Edino kar ti lahko povem je da ima ta avto precejšnjo porabo-okoli 10-12l
Stric ga je mel in je to precej gnjavil.

Tesnilo ni tak drago in če ne drugega se izplača ko ni treba dolivat olja saj je konec koncev liter olja ki ti izteče na tak načim od 2000SIT za pol in 3000 za polno sintetično olje....

Bolj bi priporočil Lantro od 95-99 ker so motorji beta generacije z bistveno manj porabe in boljšimi odzivi....
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up Sr dec 01, 2004 3:46 pm

naj ti ga dajo še čez tehničnega, pa zraven bodi da boš videl ;)

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr dec 01, 2004 5:50 pm

pa še nekaj.

450.000 za 10 let staro lantro ki je mela ziher števec nazaj prevrten je preveč....

60.000kim praviš? A resno verjameš da je tip naredu 6000km na leto??? Motor ne solzi in ima uničeno tesnilo po 60.000!!!!
To je 500 na mesec oz 16km na dan to je sumljivo....


Pojdi raje drugam. Oz za tak denar doš kake 3 leta mlajšega accenta ali pa lantro letnik 96 ki so po moje eni lepših avtomobilov pa še motoji so boljši!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
VW T3 1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po nov 22, 2004 4:16 pm
Kraj: JESENICE

Napisal/-a VW T3 1987 Sr dec 01, 2004 5:58 pm

ma fotr lantro 1997 pa mu laufa brez problema ze 7 let!
kar se pa cene tice se mi pa zdi PREVEC!nas je 97 letnik 1.8 masino 110000km prevozenih VSA MOZNA OPREMA super ohranjen pa ni vreden vec kt 800.000
tko da bi jst na tvojmu mest se mal razmislil!!!
VW 4 EVER
 
Uporabniški avatar
SuprMisek
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Po sep 22, 2003 7:58 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a SuprMisek Sr dec 01, 2004 6:05 pm

Ne moreš pičakovat da bo motor po enem tednu stanja deloval tako kot motor ki dela vsak dan, da se avto ne odziva takoj (da je zaspan) je možno tudi to da se motor ni vrtel v visokih obratih (vedno z malimi obrati in malo gasa da je zamorjen ,zaspan), iz tega bi lahko prišlo tudi to da pri pokrovčku pušča, če je mastno samo pri pokrovčku to ni nič važno je da kje drugje ne pušča olje (karter, glava), možno pa je tudi to da je tip kdaj sam olje nalival in je bil mal štorast ter polil mal olja mem luknje in še len potem ko se mu ni dal obrisat olja ki je steklo mem.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov