Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo To apr 08, 2003 7:36 pm

Din: Valjo, kaj pa pri speljevanju pri semaforjih, a tudi fejst zakadi, motor še lepo mirno teče, bdw sploh ne vem o katerem avtu se menimo :P :?: , aja pa še to, dolivaj olje šele ko pride na min in ne preko max rajši kakšen mm pod max. Višek olja ti vedno hitro popapa.


ja jez mam S2 coupeja l93, 230HP, recmo pr semaforjih k ful stisnem gas nc ne zakadi, drgac pa motor lepo tece ja. Tist k si reku ce ga cez maxi nalijes olje notr pa ga pol pozre tako se pa s tabo cist strinajm, jez ga dolijem ko ga imam cist mal nad min, vedno 4,5 dl da je do maxi.....torej kaj misls a so batni obrocki sli po gobe?
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko To apr 08, 2003 8:40 pm

justyGTR je napisal/-a: a je narobe dajat v navadne 1.0 mašine boljše olje not?


Ni nujno narobe. Samo je praviloma tako, da pri motorjih, za katere je predpisano npr. navadno mineralno olje 15W40 in vanje das recimo ultralahko sinteticno, se poraba olja lahko dvigne.
Jaz imam tako makino, kjer je proizvajalec predpisal navadno mineralno multigradno olje, sem pa dajal noter sinteticno, se mi je poraba olja pojavila tam okrog 120.000 prevozenih km. Ko sem pa npr. pri 150.000 km dal noter navadno mineralno 15W40, pa porabe olja ni bilo, oz. je bila neopazna (po 10.000 km je bilo olje se zmeraj do MAX).

L.p.

Njoko
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To apr 08, 2003 9:04 pm

aha TNX ;)
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr apr 09, 2003 7:00 am

Uff.... mašin je velik, pa turbo, tak da menda tebi lahko pije tudi malo več. Če te občasno dimljenje ne moti, motor lepo laufa, mašina ne masti pretirano (da ne puščaš lužice na parkirnih prestorjih), si jaz ne bi delal dodatnih stroškov. Pa če ti uspe :P probaj en čas vozit kot penzionist, pa preverjaj porabo olja. Pa ti priporočam, probaj dat bolj gosto olje not.
Slika
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo Sr apr 09, 2003 9:14 am

din: Pa ti priporočam, probaj dat bolj gosto olje not.

ja pusca mi pa niti kaplce olja ne iz motorja vn, sm biv tut na to ze pozorn ja :) kaj si mislu s tem da das bol gost olje not? jez mam zdej 5-40, bom pa vrjetn sov na 10-50 ce obstaja taka kombinacija a misls da bo to bol?
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr apr 09, 2003 10:03 am

To sem mislo ja, probat ni greh. boljše kot pa da greš mašino razdirat :wink:
Slika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr apr 09, 2003 10:41 am

koliko je meni znano, pise v vec navodilih, da je nekje 7dcl na 1000km sprejemljivo. Iz lastnih izkusenj na 10.000km zmanjka kaksen dcl ali manj (5W 40), pri 15W 40 na 7500 pa je prav neopazna razlika ... Za tako majhne razlike je pomembno, kdaj in kako kontroliramo olje. Prvih nekaj minut pri zagonsko toplem motorju, 15-20 minut, ali pa vec. Pri hladnem motorju ne dobimo realnih vrednosti. Najbolje se je ravnati po navodilih proizvajalca ...
 
dolfe
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: So sep 14, 2002 9:40 pm

Napisal/-a dolfe Sr apr 09, 2003 8:05 pm

TechnoBoy je napisal/-a:kaj pa mece k so kurle 10l na 10k km za žalo.. pa niso kadile... to je šlo na račun vzdržlivosti mašin ki si lahko naredu z njo tut po 300k km..
dons pa kasna lantra ponuca 1dl na 1000km... nevem ce jih bo 300k km docakala.. pomojem ni panike.,. sploh ce v knjigci pise...pač raje ojle kuri kot pa obročke


Kar se tastarih mercedesov tiče... Za diesle (vsi modeli) je v knjigi navedena OBIČAJNA poraba 1,5 do 2,5 L/1000 km. Iz lastnih izkušenj pa lahko rečem, da pri mercedes dieslu ne bo nobenega sledu o modrem dimu, dokler je poraba pod 4L/1000km. So pa nekateri modeli glede porabe lahko problematični iz drugih razlogov. V prirobnici oljnega filtra imajo namreč nekateri tipi motorjev (npr. OM617, M110...) termostat, ki pri temperaturi olja 95˙C oljni obtok preusmeri skozi hladilnik. Če ta termostat crkne, se lahko olje pregreva, postane bolj tekoče in poraba je enormna.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov