Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

NA 600 km POŽRE 2 L OLJA............

Napisal/-a imilet1 Po dec 22, 2003 10:59 pm

skoda felicia 1.9 diesel žre olje kot....
Kupl smo novo pred petimi leti in zdj ma 79000 km prevoženih pa olje je biu skoz polsintetika. Na servisu so mi povedal da je v SLO 5 takih škod k majo tovarniško slabe teflone tko da mi več olja k nafte žre....!!
To mi priznajo zdele po 5 letih!!!! Prej ni ful žrla, skor nč zdele pa sm se za ole delam....??
Zdj pa nevem a morm sm teflone menjat al se kj, pa stane pomoje tud ene 60kosov tko da nevem kaj naj nardim???
ČE ma se kdo tako skodo naj piše če se mu da!!!!!
AJDE!!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To dec 23, 2003 12:17 am

Tefloni pomoje vec kot par jurjev nemorejo prit, sam uprasanje ce sam sam tefloni krivi ko ti tolk pije!
Hm...
pocakajmo na nasledn odgovor
lp
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To dec 23, 2003 12:59 am

jup, tefloni so poceni. Drago zna bit delo, če ga misliš na škoda servis pelat. Pa tko kot je monster reku, vprašanje če so res sam tefloni. Če niso pol bo pa res ornk ceha.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To dec 23, 2003 5:53 am

Batni obročki???
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To dec 23, 2003 7:31 am

Dokler glave ne vzameš dol, je težko rečt ali so tefloni ali obročki...
Ker oboje ni tako drago, predlagam da menjaš oboje.
Obročki, tefloni in tesnilo te pridejo do 20ksit(neoriginal), za 15 ksit ti pa to nekdo zamenja, pa bo avto kot nov.

LP
 
Uporabniški avatar
toti
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če avg 21, 2003 1:37 pm

Napisal/-a toti To dec 23, 2003 8:33 am

Včasih so za škode rekli da naredi 50000 km pol pa generalna, po generalni jih naredi pa 150000 in več. :)

drgač ti pa redlagam:
peters je napisal/-a:Dokler glave ne vzameš dol, je težko rečt ali so tefloni ali obročki...
Ker oboje ni tako drago, predlagam da menjaš oboje.
Obročki, tefloni in tesnilo te pridejo do 20ksit(neoriginal), za 15 ksit ti pa to nekdo zamenja, pa bo avto kot nov.

LP
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole To dec 23, 2003 8:15 pm

2l je pa kr dost :roll: Skor najbolj verjetno so teflonski obrocki, za te sem slisal da se jih da pri enih avtih dost lahko zamenat, ker naj ne bi bilo treba cele masine razdirat (ne vem sicer kako se to razlikuje od firme do firme). Res pa da je 2 L veliko in da bi pac moral dat pogledat se zraven kej.
Vem da ti ne bo v tolazbo, naša Octavia 1.8T je pri 60.000 km pozrla nekaj cez 2L olja (toliko ga je bilo treba doliti od 0 pa do 60K km!). Tko da si mogu met pa eno smolo, ker drugac čez Škodo nimam kej rečt.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To dec 23, 2003 10:20 pm

Najbrž je res tovarniška napaka. Jst sm meu felicio 1.6, na koncu je mela 100.000km pa ni blo problemov.
V službi mamo 3 felicie diesel, vsem trem je šla bosch pumpa po par 1000km. Tovarniška napaka pač-čehi so not dajal lucasove bosch pumpe VW pa boscheve-in lej to golfi in poloti 1.9D pa kr nimajo teh težavc... Čehi dajejo ene angleške grelne svečke not firme X in lej ti to-zadeva crkuje. Daš not bosch-dela!

Naše pa olja ne pijejo nč oziroma minimalno-res ni problema s tem.

2 l olja na 600km je kr velik. To se more fajn za njo kadit! Tefloni niso dragi, ta motor ni zakompliciran, vsak mehanik ti bo to dost pocen naredu in zarad tega ti ga ni treba pelat na pooblaščeni servis, ker te bojo samo okradl!
Kej druzga razn teflonov pri teh kilometrih pa skor ne bi smel bit. Sej obročki niso iz gnoja!

Drgač je felicia 1.9D ena izmed kandidatov za moj bodoči avto! Dej povej če te je še kej zaj*ebaval...
Zadnjič spremenil super98, dne To dec 23, 2003 10:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax To dec 23, 2003 10:22 pm

peters je napisal/-a:Dokler glave ne vzameš dol, je težko rečt ali so tefloni ali obročki...
Ker oboje ni tako drago, predlagam da menjaš oboje.
Obročki, tefloni in tesnilo te pridejo do 20ksit(neoriginal), za 15 ksit ti pa to nekdo zamenja, pa bo avto kot nov.

LP


eh sploh ni drago kaj te je 20k sit. z levega žepa če je treba :o :shock:
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 To dec 23, 2003 11:27 pm

Sedicivalvole je napisal/-a:Vem da ti ne bo v tolazbo, naša Octavia 1.8T je pri 60.000 km pozrla nekaj cez 2L olja (toliko ga je bilo treba doliti od 0 pa do 60K km!).


Čakej mal... pa ne boš reku, da niste niti enkrat zamenjal olja do 60k??? :shock:

LP
Slika
 
Dalton
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr jul 07, 2004 9:06 am

Diesel.... kdo ga nima rad....

Napisal/-a Dalton Sr dec 22, 2004 8:09 pm

K smo glih pr debati o požrtju olja , kajenju plavega dima ....

Vse te lastnosti katere so opisane dišijo po teflonih. Jaz imam (žal) isti problem . V Volvotu 740 2.4 d sem zamenjal kompleten motor, ki sedaj prede kot singerca, vendar pa kot sm rekel...troši ulje i dimi plavo,... V petek imam zmenek z g.Mehanikom, ki se je javil, da bo zamenjal teflončke. Vendar pa se tukaj pojavi še drug problem. Teflon je nasajen na vodilu ventila, ki zna biti tudi problem in dostikrat tudi krivec za porabo olja... Če majo vodila "luft" potem teče olje v kolektor tudi skozi vodila. Načeloma naj med delovanjem motorja sami tefloni niti ne bi bili glavni krivec za odtekanje olja.... no ja teorija je eno praksa pa se bo izkazala v ponedeljek, ko pride ladja iz delavnce.

Pa srečno vsem k jim curi... he he.
Running on diesel engines.
 
Dalton
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr jul 07, 2004 9:06 am

Napisal/-a Dalton Sr dec 22, 2004 8:16 pm

aja... pa še vse ki imajo resne težave z diesli in želijo prvoklasen Diesel service, stara nemška - yu šola... JELEN DIESEL Service, Gomilsko pri Celju. Raj za diesle... preverjeno. Kdor ni bil ne ve.
Running on diesel engines.
 
Uporabniški avatar
honda man
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: To jan 13, 2004 12:57 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a honda man Sr dec 22, 2004 8:25 pm

a ti kle neki pi**** kok ti žre nš kombi bo zdj ribnu pa pije na ted 5 l olja
:lol: :lol:
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr dec 22, 2004 8:28 pm

A niso tefloni ravno zato tam da tesnijo in ne spuščajo olja mimo ? Pomoje no :)

Drugač pa kot so že ostali povedali. Felicie so znane po zanič teflonih, in nasploh slabi kvaliteti delov v motorju. Ko enkrat zamenjaš nekaj delov s ponaredki naredi mašina 3x toliko kot tovarniška :) Poseg ni drag, sploh če najdeš kakšnega solidnega poceni privatnika in ne pooblaščeni servis.

Dalton, pri takih starih mašinah ponavadi niso tefloni glavni krivec za požiranje olja in moder dim. Bolj verjetno je, da so obročki slabi, ali pa da so že cilindri tolk obrabljeni, da vmes olje teče. V takem primeru je potrebno brusiti cilindre in tudi zamenjati bate, kar pa ni poceni. Upam, da se motim, ampak pri starejših mašinah z veliko km je ponavadi tako.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr dec 22, 2004 8:38 pm

fantje felicia je ze lep čas zrihtana, tko da ne pije več čisto nič!
BLA PA JE ZIHR TOVARNIŠKA KER JE BIL VSAK OBROČEK DRUGAČNE DIMENZIJE...!

RADI KAO SAT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov