De_Tomaso je napisal/-a:WILLIAMSCAR je napisal/-a:še zmeraj bi rajš imev megana k pa italjana
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kdo pa je vse ostale naučil delat športne avte. Nemci kopujejo IT športne znamke(najverjetneje tudi izkušnje), ker jim drugače ne bi verjeli, da znajo narediti športni avto (Lamborghini), najboljši francoski športni avto je bil plod francoskega Italijana (Bugati), angleži so vedno iskali izkušnje pri italijanih (Aston Martin Lagonda, Zagato...), ostali pa itak skoraj nimajo zgodovine športnih avtomobilov.
Bi razumel zgornjo izjavo, če bi govorili o luksuznih limuzinah, potem bi bil pravi odgovor angleški avto. Ko pa gre za športnika, pa mislim, da si moramo skoraj vsi priznati, da so vedno in še vedno na tem področju dominirajo Italijani.
INFINITI je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:De tomaso, tista alfa ni serijska ampak je predelava! drugač pa je najhitrejši serijski avtomobil na prednji pogon Honda Civic Type-R... Glede megana takoj bi ga mel, raj k alfo, še raj od obeh pa Audija RS3( baje da bo mel okol 350 KM)
Zakaj pa jo potem lahko kupiš kot serijsko?????
BTW: drugi najhitrejši avto na sprednji pogon je Focus RS in ne Honda.
Autodelte ne moreš kupiti "serijsko", ampak le po posebnem naročilu; tega auta ni na nobenem uradnem ceniku, lahko ga kupiš, vendar ne bo izi. Isto ko če grem na seat in jih poprosim da mi prpelejo kakega stunanga leona od recimo MTM
Drugače pa mi povej kateri kekci pri nas bodo znali pravilno servisirat in šraufat dotični auto; tudi če ga kdo kupi tukaj; še pri velikoserijskih in vsakdanjih avtomobilih gledajo mehankarji velikokrat v okvaro ko tele v nova vrata. Tako da...je bl problem a ne?
De_Tomaso je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:De tomaso, tista alfa ni serijska ampak je predelava! drugač pa je najhitrejši serijski avtomobil na prednji pogon Honda Civic Type-R... Glede megana takoj bi ga mel, raj k alfo, še raj od obeh pa Audija RS3( baje da bo mel okol 350 KM)
Zakaj pa jo potem lahko kupiš kot serijsko?????
BTW: drugi najhitrejši avto na sprednji pogon je Focus RS in ne Honda.
Autodelte ne moreš kupiti "serijsko", ampak le po posebnem naročilu; tega auta ni na nobenem uradnem ceniku, lahko ga kupiš, vendar ne bo izi. Isto ko če grem na seat in jih poprosim da mi prpelejo kakega stunanga leona od recimo MTM
Drugače pa mi povej kateri kekci pri nas bodo znali pravilno servisirat in šraufat dotični auto; tudi če ga kdo kupi tukaj; še pri velikoserijskih in vsakdanjih avtomobilih gledajo mehankarji velikokrat v okvaro ko tele v nova vrata. Tako da...je bl problem a ne?
Poznam človeka, ki jo je naročal, sedaj ima 147 GTA in je želel nekaj močnejšega. Rok dobave celega avtomobila je cca 3 mesece, garancija ti ostane, na uradni servis bi alfa romeo poslala dodatne service manuale, čeprav je večina avtomobila popolnoma enaka in tudi glede motorja so zagotovili, da se ga serivisira popolnoma enako kot običajen 3.2 V6. Za avtomobil so želeli med 38000 in 40000 funtov, za zgolj menjavo motorja in diferenciala opa 15000€.
Na koncu je prevladal odločitev, da se kupi njihov diferencial in motorju doda kompresor.
Tako, da ne kako je z naročanjem.
"Poznam človeka, ki jo je naročal, sedaj ima 147 GTA in je želel nekaj močnejšega. Rok dobave celega avtomobila je cca 3 mesece, garancija ti ostane, na uradni servis bi alfa romeo poslala dodatne service manuale, čeprav je večina avtomobila popolnoma enaka in tudi glede motorja so zagotovili, da se ga serivisira popolnoma enako kot običajen 3.2 V6. Za avtomobil so želeli med 38000 in 40000 funtov, za zgolj menjavo motorja in diferenciala opa 15000€.
Na koncu je prevladal odločitev, da se kupi njihov diferencial in motorju doda kompresor.
Tako, da ne kako je z naročanjem. "
INFINITI je napisal/-a:"Poznam človeka, ki jo je naročal, sedaj ima 147 GTA in je želel nekaj močnejšega. Rok dobave celega avtomobila je cca 3 mesece, garancija ti ostane, na uradni servis bi alfa romeo poslala dodatne service manuale, čeprav je večina avtomobila popolnoma enaka in tudi glede motorja so zagotovili, da se ga serivisira popolnoma enako kot običajen 3.2 V6. Za avtomobil so želeli med 38000 in 40000 funtov, za zgolj menjavo motorja in diferenciala opa 15000€.
Na koncu je prevladal odločitev, da se kupi njihov diferencial in motorju doda kompresor.
Tako, da ne kako je z naročanjem. "
In sedaj si povedal kaj? Nek tvoj kaj pa vem kaj je naročil to in to in vgradil to in to; so what? -Jst sm reku da to ni serijski auto; Če tunaš forda pri wolfu ti ravno tako ostane garancija tovarne; to je pač stvar dogovora med tovarno in tunerjem.
Abt ravbno tako rihta za AUDI DTM automobile, pa se isto da vse kupiti od njih. Ko bo pa autodelta dala svoje aute na cenike, uradne internet strani, podali uradno in ne po dogovoru podporo in vse drugo bo ratala nekaj ala AMG, M, Quattro Gmbh itd; do takrat so pa le tuner-Got it kljukec?
bocky je napisal/-a:eno uprasanje ce smo ze glih pri meganih. Kaksen motor ima ta nov megan cabrio dizel, Po jadranski magistrali sem enga dolenjca mal sprovociru s svojim S16, da se mu je neki zacel kadit z motorja in je hitr na kraj cesta zapeljal. Sam je su kr dobr, a jebiga ce je neki razfukal pol....
bocky je napisal/-a:eno uprasanje ce smo ze glih pri meganih. Kaksen motor ima ta nov megan cabrio dizel, Po jadranski magistrali sem enga dolenjca mal sprovociru s svojim S16, da se mu je neki zacel kadit z motorja in je hitr na kraj cesta zapeljal. Sam je su kr dobr, a jebiga ce je neki razfukal pol....
bocky je napisal/-a:eno uprasanje ce smo ze glih pri meganih. Kaksen motor ima ta nov megan cabrio dizel, Po jadranski magistrali sem enga dolenjca mal sprovociru s svojim S16, da se mu je neki zacel kadit z motorja in je hitr na kraj cesta zapeljal. Sam je su kr dobr, a jebiga ce je neki razfukal pol....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov