Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
polo_16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr apr 09, 2003 8:10 pm
Kraj: obala

Nihanje obratov

Napisal/-a polo_16V Sr apr 09, 2003 8:14 pm

Našel sem par postov s podobnimi temami,ampak takega problema nisem zasledil.Mam polota in ko dam med vožnjo ven iz brzine,mi nihajo obrati od nekje 1800 do 2000.To se ne ustali,ampak niha in niha,dokler ne dam v brzino.Se komu svita,kaj bi bilo? :(
 
Kr_eden
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Ne dec 08, 2002 4:59 pm
Kraj: kras

Napisal/-a Kr_eden Sr apr 09, 2003 8:23 pm

Meni je neki podobnega delalo na roverju 416, sam je sam enkrat alpa 2-krat to nardilo, pol pa na minimum. Pa še ne samo od sebe, si mogu malo gasa dat...

lp,

kr eden
 
Uporabniški avatar
dmon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če nov 07, 2002 10:04 pm

Napisal/-a dmon Sr apr 09, 2003 8:46 pm

Tam nek pri masini je en tak ventil, ki ne vem tocno kaj dela, sam verjetno ni za brezveze tam.
No in ce ta ventil ni dobr, se pravi, zapacan al pa karkol, obrati lahko skacejo. Lahko tudi avto cuka, ker se ventil ne odpira tko kot bi se moral.

Druga varianta je da ti lambda sonda al kaj je ze tist v auspuhu malo nagaja in ti preko povratne povezave masini sporoca neki, kar pac ze sporoca in pol masina mal po svoje dela.

To so vecinoma Clio sindromi.
Drugac pa pravijo, da ce niha v rangu 200 obratov je kul, ko pa pride v rang 300 obratov, je pa mozno da se volan sname iz une palce na katero je nataknjen, ampak samo v primeru, ce ni visinsko nastavljiv za vec kot 17 cm.

Smrtno resno,
[D-mon]
 
Uporabniški avatar
Sved
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:52 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Sved Sr apr 09, 2003 9:07 pm

Demon ,a si nastel vse moje probleme k sem jih imu! :wink:
Pr men je biu isti problem, sam da so mi vse po vrst menjal. Poj je pa nekak blo! Se zdaj ne vedo kaj je narobe!
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Sr apr 09, 2003 10:17 pm

Men je to pri Tipotu delal sam tud kor sem avto sam vžgal. Čez nekaj časa mi že ni več držalo minimuma in avto mi je v vsakem križišču crknil. No uglavnem na koncu smo pogruntal da je crknu potenciometer ki je na motorju in od tam ni blo pravega signala kolk gasa mora držat. Uglavnem če ti koračni motorček ki drži minimum kar naprej trza in se ne umiri pol je to,vsaj pr men je blo!
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr apr 09, 2003 10:21 pm

Pr men so ble zice preperele in je blo podobno....samo je mel avto ze svojih 250k km...
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

Napisal/-a patrick123 Če apr 10, 2003 1:10 pm

živjo en moj kolega je mel ist problem pri polutu sam da je bla loputa za zrak zapackana in tud ni bla prilagojena. 8)
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če apr 10, 2003 2:03 pm

dmon je napisal/-a:Tam nek pri masini je en tak ventil, ki ne vem tocno kaj dela, sam verjetno ni za brezveze tam.
No in ce ta ventil ni dobr, se pravi, zapacan al pa karkol, obrati lahko skacejo. Lahko tudi avto cuka, ker se ventil ne odpira tko kot bi se moral.


ne ravno ventil...
el. regulator dovodnega zraka..ce gre loputa (lahko zariba ali kaj podbnega) ponavadi na mestu (standgas) ne zna regulirat, pa skacejo obrati. da bi se pa to dogajalo med menjavanjem, pa se nisem slisal....no ja, mozno je pa tako vse...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
polo_16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr apr 09, 2003 8:10 pm
Kraj: obala

Napisal/-a polo_16V Če apr 10, 2003 2:57 pm

dobek je napisal/-a:
dmon je napisal/-a:Tam nek pri masini je en tak ventil, ki ne vem tocno kaj dela, sam verjetno ni za brezveze tam.
No in ce ta ventil ni dobr, se pravi, zapacan al pa karkol, obrati lahko skacejo. Lahko tudi avto cuka, ker se ventil ne odpira tko kot bi se moral.


ne ravno ventil...
el. regulator dovodnega zraka..ce gre loputa (lahko zariba ali kaj podbnega) ponavadi na mestu (standgas) ne zna regulirat, pa skacejo obrati. da bi se pa to dogajalo med menjavanjem, pa se nisem slisal....no ja, mozno je pa tako vse...


Kolega,ki dela na servisu mi je dejal,da je 90% neka sonda od hladilne tekočine(vode).Bomo videli!Teh 10%pa je lahko še mnogo stvari :( :(
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Pe apr 11, 2003 9:20 am

Napiš kakšen tip motorja, koliko kw in kateri letnik?
 
Uporabniški avatar
polo_16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr apr 09, 2003 8:10 pm
Kraj: obala

Napisal/-a polo_16V Pe apr 11, 2003 10:10 am

hermand je napisal/-a:Napiš kakšen tip motorja, koliko kw in kateri letnik?


Uf,za tip motorja nimam pri sebi.Polo pa je 6N,74kw 99letnik
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe apr 11, 2003 10:56 am

regulator prostega teka je pogosto vzrok za taksna nihanja ... Ocistiti ali zamenjati.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Pe apr 11, 2003 8:08 pm

LAMBDA SONDA POMOJE :shock:
 
Uporabniški avatar
polo_16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr apr 09, 2003 8:10 pm
Kraj: obala

Napisal/-a polo_16V So apr 12, 2003 6:51 pm

Problem rešen :D :D :D .Kriva je bila sonda od hladilne tekočine.Zamenjal sondo in dela ok!
 
CEX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To apr 15, 2003 1:05 pm

Napisal/-a CEX To apr 15, 2003 1:37 pm

gerchy je napisal/-a:regulator prostega teka je pogosto vzrok za taksna nihanja ... Ocistiti ali zamenjati.


Jap mas prou,regulator prostega teka... Mel sem enak problem na Polotu 1,4 16v letnik 2001. Za popravilo placu 3k SIT in avto dela kot nov.
 
CEX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To apr 15, 2003 1:05 pm

Napisal/-a CEX To apr 15, 2003 1:37 pm

gerchy je napisal/-a:regulator prostega teka je pogosto vzrok za taksna nihanja ... Ocistiti ali zamenjati.


Jap mas prou,regulator prostega teka... Mel sem enak problem na Polotu 1,4 16v letnik 2001. Za popravilo placu 3k SIT in avto dela kot nov.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost