Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
vision
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jan 10, 2005 7:35 am
Kraj: Ljubljana

AC COMMERCE PRIPRAVIL ANKETO O ZADOVOLJSTVU UPORABNIKOV!

Napisal/-a vision Če jan 13, 2005 9:10 pm

Dragi prijatelji avtomobilizma!

zgodilo se je tisto, kar smo tako dolgo pričakovali, o čem smo debatirali na forumu, Ac je pripravil izjemno podrobno anketo o zadovoljstvu uporabnikov.
Kot mi je znano so mišljeniuporabniki znamke mercedes.

Prav danes me je poklicala gospodična in mi postavila naslednja vprašanja.

1.Ali ste kupili nov avto?
2.Leto prve registracije?
3.te opravili servis v zadnjih dveh mesecih?
4.Kakšne vrste servis ste opravili?
5.Ste upporabili ugodnosti simbio kartice?
6.Koliko km ima vaše vozilo?
7.Koliko rednih servisov ste opravili?
8.Ali ste uporabili kartico 24urne pomoči na cesti?
9.Kako ste se prijavili na servis?
10.So bili z vami prijazni?
11.Koliko časa ste čakali, da so vaše vozilo prevzeli v servis?
12.Ali ste zadovoljni z predhodno časom dviga vašega vozila?
13.Ali so vam vozilo izročili pravočasno?
14.So vam morda ponudili nadomestno vozilo?
15.Si želite nadomestnega vozila?
16.So vam ponudili dodatno opremo?
17.Ste zadovoljni z predlogom prevzemnika avtomobila o potrebnih posegih na vozilu?
18.Ste zadovoljni z storitvijo servisa?
19.Če niste bili zadovoljni, ali ste to prijavili?
20.Se ujemajo storitve servisa z vašimi pričakovanji?
21.Ali boste v prihodnje servisiravli vaše vozilo pri AC?
22.Kaj bi izboljšali pri AC servisu?

Anketa naj bi pripomogla k popolni reorganizaciji tako servisa kot prodajnega sektorja. Povprašal sem po splošnem zadovoljstvu uporabnikov AC servisa, pravijo da je porazno..., torej mislim da so se zadeve lotili resno.

Prosim ostale uporabnike, servisa AC Commerca, da se javijo s svojimi izkušnjami.


Lp.D.
Zadnjič spremenil vision, dne Če jan 13, 2005 9:19 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
So far, so good, so what? Definitely not a diesel
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če jan 13, 2005 9:14 pm

hmm tole ravn ne sodi pod okvare ter popravila...am kje pa je ta servis? mogoče na baragovi v lj? k pod avtocommerce spada več firm kolikor jst vem
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če jan 13, 2005 10:04 pm

kar se mene tiče delajo korektno in super
res pa je da je moj kolega prevzemovalc vozil
lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če jan 13, 2005 10:05 pm

šmeks je napisal/-a:hmm tole ravn ne sodi pod okvare ter popravila...am kje pa je ta servis? mogoče na baragovi v lj? k pod avtocommerce spada več firm kolikor jst vem


verjetno delajo raziskavo za vse firme - mb, alfa...
auto triglau je treba obrnt na glavo!!
podpis
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jan 13, 2005 10:09 pm

lublancan je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:hmm tole ravn ne sodi pod okvare ter popravila...am kje pa je ta servis? mogoče na baragovi v lj? k pod avtocommerce spada več firm kolikor jst vem


verjetno delajo raziskavo za vse firme - mb, alfa...
auto triglau je treba obrnt na glavo!!


Pa unim pr Hondi eno okol kepe :lol:
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe jan 14, 2005 11:20 am

Ja fotra so tut klical k je nekrat v AC krško pelu Neoplana(bus) da so neki na računalnik prklopil k je zajbaval. Pa ga kličejo in začnejo sprašvat če je mel mercedeza na servisu pa njemu nč jasn. Šele pol k je datum in vse povedala se je spomnu da je mu bus dol ki ma mercedezovo mašino. tega je že pol leta nazaj.

No in pol je sledil dolg razgovor in zgoraj navedena uprašanja..... So zgleda res začel mal razmišljat.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Pe jan 14, 2005 7:25 pm

Tole je za Mercedes, ker druge znamke pod Ac nimajo možnosti paketa Simbio-vezan na Mb. So pa vsi po vrsti potrebni enih par okol kepe.
Izkušnje - cepci od njihovih mahanikov kljub opremi ne znajo najti napake na avtu. Konkretno. Mb clk 320 - motor je vlekel do 200-210 km/h potem je bilo pa konec, avto začel izgubljat moč, čeprav je drgače brez težav vleklo do 240. Avto bil pri njih 14 dni pa niso našli ničesar. Potem so pa enmu drugemu, ki je bil na servisu vzel ven čip ki uravnava pretok zraka in klicali, da naj pridemo po avto-pa ne prevzet ampak poiskusit če je to napaka. Na srečo je bilo to napaka in so jo potem res odpravili. Da ne govorim kako se obnašajo do lastnikov Mercedesa razreda a- to so za njih eni revčki s katerimi delajo kot s smetmi.
Pri ostalih firmah pod Ac je pa samo še slabše. Upam, da vsaj pri Ferrariju in Maseratiju delujejo bolj premišljeno.
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon So jan 15, 2005 4:48 pm

No še ena info. da vam, da misliti. Iz prve roke, pri AC Commerce oz. AC Commerce Avto delajo revizijo že neki časa (zdele bo 5 teden) pa so švabi ugotovil, da je živ kaos tm gor in so se še malo nižje spustil. Tko, da se podjetje spravlja v red, vse lepo črno na belem. Možno da je ta anketa posledica dejanj nemških diretorjev. Ali pač?
Varno vožnjo vam želi Avalon.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov