kljukec je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Miholl je napisal/-a:Ja sej ti cifra navora vse pove ane,brbencinarju šaltaš tokrat, pr dizlu pa tokrat...sej vsi vemo da se dizl bl lagano pele....
A res? Ni nujno...Dizel ma uporabno območje bistveno manjše kot bencinar...Takšen motor, kot je 3,0 od BMW precej vleče že od prostega teka ali pa recimo od 1500 pa vse prek 6000 vrtljajev...Dizel pa vleče v ozkem območju...recimo 2000-4000, 100 obratov gor ali dol...Ampak takrat pač lima...
In če pri dizlu pozabiš menjalnik v previsoki prestavi, se ne premakneš ama nikamor...sicer se to zgodi redko zaradi večinoma dobro preračunanega menjalnika, ampak se pa...torej je treba ravno tko pretikat...ker še enkrat, govorimo o bencincih, ki imajo močne motorje in dovolj prostornine, da že iz kleti vrtljajev potegnejo...in tam tudi ni treba prestavljati kot pri kaki VTEC Hondi, da se avtu zmeša...
od kdaj pa bencinar vleče pr nižjih vrtljajih?
pa 2000 obratov pr dizlu ni 2000 obratov pr bencinarju, ampak kr nekaj več oz za približno tretjino- 4500 obratov pr dizlu je isto kot slabih 7000 pr bencinarju (odvisno do kolk se vrti)
1000 je pa 1000- prosti tek kao
zdej pa mi dob ti tisto ozko območje vrtljajev- po številkah obratov že, po kilometrih na uro pa ne
lp
Si že kdaj pelu 6celinderskega BMW-ja?? Kot je že slide omenu to niso 1.1 mlinčki ampak mašine ki imajo cca 80% navora v večjem območju kot ma dizl razpon od 0 do rdečih obratov.
Tako da 3.0 bencinar se lahko pri BMW-ju uspešno kosa z 3.0 dizlom in ga tut nese. za 2.0 ne morem rečt isto.