Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Hidravljično krmiljenje ventilov UNIAIR

Napisal/-a De_Tomaso To feb 08, 2005 11:41 pm

Sedaj se bo lahko nadziralo polnjenje vsakega valja posebej in dosegalo tudi pri bencinskih motorjih velike navore v spodnjem delu vrtljajev.

http://www.italiaspeed.com/2005/cars/other/technology/02/05_02.html

12-15% prirastek moči, ob tehnologiji JTS še nekaj več
8-10% manjša poraba


Prvi serijski avtomobil. Predvideno Oktober 2006, Alfa 148 1.6 UNIAIR JTS, 150Ps
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To feb 08, 2005 11:44 pm

Zanimivo, če bo to res delovalo kot mora in zarad tega nebo neke večje obrabe motorja bo super!
The MAN
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To feb 08, 2005 11:47 pm

Če bo delovalo tako kot more: odlična stvar! Se bo pa verjetno kar poznalo na ceni....ali pa tudi ne :?:
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr feb 09, 2005 12:20 am

Bral sem že kakšni dve leti nazaj o enem sistemu ki ga je razvijal BMW kjer bi odstranili vse odmične gredi in standardne mahanizme za ventili in bi ventile krmilili z elektromagneti ki bi jih krmilil računalnik. S tem bi odpravili vse izgube ki se pojavijo pri "vodenju" ventilov in ker bi lahko natančno nastavili dolžino odprtja ventilov in taktov so se omenjale podobne izbolšave v procentih kot pri tem sistemu. Po tem članku nisem zasledil več nič o tem.

je pa tut tole zanimiv sistem samo nevem kaj je na njemu tako posebnega. Obstaja že kar nekaj sistemov za spreminjanje časa odprtja ventilov. Koikor sem zatopu je to to. Al je še kakšna druga fora?
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr feb 09, 2005 4:44 am

kul :D
UNIAIR uses an electronically controlled hydraulic system to allow for variable operation of the inlet valves.

fora je da je umes med ventilom pa odmicno gredjo elektromagnetno kontrolirana hidravlika ki uravnava razmik med odmicno in ventilom.

Slika

On the high performance side of the range, Alfa Romeo have been developing a 3.2 litre twin-turbo V6 UNIAIR JTS, with a power output of approximately 400 bhp. In this application, the benefits of the UNIAIR system are clearly evident, with the air-flow of the engine being far more substantial, and influential. The first application of UNIAIR for the Ferrari range of cars is expected to be with the 6.0 V12 direct injection engine, with an impressive 630 bhp. :D :twisted:
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr feb 09, 2005 5:02 pm

Zgleda da motorji na fosilna goriva še niso rekl čist zadnje besede, zgleda da je še daleč od tega. Ko bojo to priredil na dizlu za serijsko vgradnjo bo poraba smešno majhna, kot zgleda tole vse skupi.

Ampak neki je čudn: Fiat ima precej tehničnih novosti, ampak zdele je pa najbol z denarjem v dreku. Prvi je razvil skupno platformo, dodelal so skupni vod zdaj pa še to.
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr feb 09, 2005 8:43 pm

Hmm......ampak bolj ko gledam tiste slike bolj si mislim da je tole bolj ali manj preveč nezanesljivo da bi lahko delovalo tako dolgo kot motorji z navadnim odpiranjem ventilov. Do sedaj je za to da se ventil odpre bil dovolj le en premik odmične gredi sedaj pa bo poleg tega premika prisotna še elektronika....nevem sej mogoče pa deluje res tako kot mora...glede življenske dobe nisem ravno prepričan....se mi zdi pa da je to še ena možnost več za tuning avtomobila, sedaj ne bo potrebno širiti kanalov ampak samo v ECU vpišeš večjo količino zmesi ki jo bo spustilo prek ventila v valj....
Če je ravno, ni zabavno.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov