Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Alu zlitina pri platiščih

Napisal/-a red_mamba Sr apr 23, 2003 6:21 pm

Mogoče kdo ve sestavo zlitine? Koliko % Al koliko % drugih kovin. Mogoče oznako litina
Hvala
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če apr 24, 2003 8:34 pm

zgleda da sem preveč Kemijsko zastavil vprašanje :D bi se dalo alu platišča eloksirati. Mogoče kdo ve ali so že eloksirana ali so lakirana? Ker če so eloksirana potem bi to načeloma šlo?
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Če apr 24, 2003 9:24 pm

saj ti nebo alu rjavel :D :D :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Če apr 24, 2003 11:04 pm

Vecine jih je barvanih, pomoje so vse barvane, aja so tudi kromirane :D
Plast barve na alu feltnah je zelo debela okoli 3mm in se lak cez.
Tiste ki imajo "puliran rob" imajo v bistvu finu zbrusen rob in lak cez, ko gre ta lak dol (paromat, robnik...) aluminij potemni in ni lepo videt, verjemte mi sem delal v avtopralnici in vulkanizerstvu. Ja mogoce so tudi drugacne feltne, npr.magnezijevih nisem se videl od blizu.

Nebom trdil ma se mi zdi da je aluminij pri feltnah mesan z inoxom (rostfrei) tiste feltne z malo vec rostrajem so bolj trde in se pri trkin namesto da se poskoduje samo feltne, se tudi ostalo. Boljse (drazje) feltne so mehkejse ... BBS so pa ze druga zgodba :D
Made in Japan
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Pe apr 25, 2003 8:17 am

Hmm, sem skoraj 100%, da se jih ne bi dalo eloksirat, tudi kromirat se jih praktično ne da. Zlitina za ALU feltne pa vsebije vse živo (od magnezija, medenine ipd.).

Tiste, ki so pa "čisto" magnezijeve so pa precej drugačne - močne kot svina, lahke tud ful ampak če kam res močno prbiješ lahko pa odleti cel kos feltne (se praktično odlomi in ne zvije ali poči) in popravilo ni možno. Eno tako že imamo na polici za spomin, ker se je ne da popravit - škoda, ker je glih 17 colska :cry: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Pe apr 25, 2003 8:44 am

Gigen je napisal/-a:...BBS so pa ze druga zgodba :D


Zakaj pa? :roll: :?:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Pe apr 25, 2003 6:51 pm

kot kemik ti lahko povem da alu rjavi tako kot 99.9 % vseh kovin. Ena redkih izjem sta platina in zlato. Eloksiranje aluminija pomeni da ga umetno rjaviš, oksidiraš po kemijsko.
Saj gre se ravno zaradi sestave. Ker od sestave zlitine je odvisno ali ga lahko eloksiraš ali ne. Takole z vrha glave se mi zdi da je omejitev 5% magnezija. Drugače je pa eloksacija lepšega izgleda kot pa barvanje/lakiranje.
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Pe apr 25, 2003 7:38 pm

BBs ( in verjetno ostali tudi ) uporabljajo za izdelavo litih platišč zlitino Aluminija in silicija . Procenti niso opisani ;)
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen So apr 26, 2003 10:27 am

*bojci* je napisal/-a:
Gigen je napisal/-a:...BBS so pa ze druga zgodba :D


Zakaj pa? :roll: :?:


Vecina proizvajalcev feltn izdeluje mehke feltne, zato da ko priletis v robnik se zvije feltna in ti ostali del ne poskoduje tolko, BBS pa izdeluje ful trde feltne.
Made in Japan
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* So apr 26, 2003 8:53 pm

Gigen je napisal/-a:
*bojci* je napisal/-a:
Gigen je napisal/-a:...BBS so pa ze druga zgodba :D


Zakaj pa? :roll: :?:


Vecina proizvajalcev feltn izdeluje mehke feltne, zato da ko priletis v robnik se zvije feltna in ti ostali del ne poskoduje tolko, BBS pa izdeluje ful trde feltne.


No, to sem tudi jaz opazu na svojih, samo nisem bil prepričan, če ste ostali to mislili. Ta se ne zvije, ampak skruši.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov