Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne apr 27, 2003 12:35 pm

rt se dvigne :roll: - saj če dobr pomislm (vse živo sm že probavov :D )
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Ne apr 27, 2003 12:40 pm

men dol sede...sm uceri probal
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Ne apr 27, 2003 8:10 pm

techno, teb se usede k mas listnate vzmeti, twingota zadej dvigne (razlaga sledi), safrana pa okol obrne za 180°... :twisted: :D :twisted: :D :twisted: :D ...mozno da sem bil prehitr (full gas je dost hitr?? :D :D :D ), pa da sm se z volanom mal prevc igral... :P :twisted: :twisted: :twisted:

enivej, razlaga za twingota: vzmetna roka je nekok tk k pr motociklin pritrjena: kolo na zadnjem koncu roke, ulezajena (pritrjena na karoserijo) pa je kakega pol metra naprej od osi kolesa, in ko zategnes rocno se navor iz kolesa prenese na roko, in jo poskusa obrnt, in ko jo obrne, jo obrne v tej smeri, da avto dvigne... ...moje skromno mnenje :roll: (sj vem, fiziko grem na maturo... :shock: :D :lol: ).
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po apr 28, 2003 8:57 am

Ja, malo sem vso zadevo poskiciral in zračunal sile ter vse v praksi poskusil. Kot je rekel kolega pred mano, prema kot je od twigota, vpeta togo na karoserijo in z samo enim vrtiščem, ko se peljemo vzvratno in zaviramo z ročno nastanejo sile, ki dvigajo točko vpetje roke na karoserijo, vrtišče je v tem primeru os kolesa.
Podvozje kot je moje, se pravo posamične obese in vzdolžni nosilec dvakrat vpet pa ne prenaša nobene sile sa karoserijo in zdaj je odvisno od masnega težišča vozila ali je nad ali pod osjo kolesa in od tega je odvisno ali se bo avto dvignil ali spustil (nad-spustil, pod, dvignil), po navadi ker je težišče nad osjo se tak avto spusti, PREVERJENO!!

L.P.
 
udo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe apr 25, 2003 7:46 pm

Napisal/-a udo Po apr 28, 2003 7:44 pm

Me veseli, da ste se tak poglobil :)
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po apr 28, 2003 8:45 pm

odvisno je tut kolk je pri togi premi avto dol "butnen"
ker serijsko ma obeso na dol...poj po nizanju je pa na gor.. in je ravno obratno..zadek pocepne.. preh se pa dvigne.. .:)
upam da veste kaj mislim ker si je tezko predstavljat
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Po apr 28, 2003 10:20 pm

se popravljam: glihkr sm probov - men zadek dol butne
pr fotru (cordoba) ga pa gor dvigne
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* To apr 29, 2003 9:15 am

Mater me je nekaj danes prijelo, pa sem to še enkrat sprobal, vendar sem šel počasi nazaj in potem zategnu ročno, ker se bolj počasi odvija vse to.
To kar je lucky že prejle rekel, to drži. Zaj pa avti, ki imajo od zadi torzijo, kot moj, se v trenutku, ko zategneš ročno, prevesei nazaj. To čutiš na sebi, to pojemanje pospeška. Takrat se tudi špana torzijska vzmet pa nekaj malega amortizer. Ko se sila torzijske vzmeti in sile teže avta, ko se prevesi, izenačita, potem avto od zadi butne navzgor!
To pomeni, ko zavira, ga nagne dol zadaj, ko se ustavi avto, pa gre gor!
Je pa res, da se pr hitrem bremzanju toliko ne čuti, da bi se vsedel, ker se dokaj hitro sili izenačita in avto butne gor.

Vendar še enkrat poudarjam, da to velja za avte s torzijo od zadaj! :wink:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To apr 29, 2003 10:49 am

pomojem de vem kje je fora... samo morm se preizkusit...
probajte to..
1.
Dajte v rikverc in se zapeljite nazaj.... spustite gas..in zategnite rocno..... zadek pocepne...

2.
Zategnite rocno in probajte speljat...zadek zraste....


nisem probal.. samo pomojem je tuki fora :)
V8 POWER
 
Matjaz
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jan 05, 2003 3:18 pm

Napisal/-a Matjaz To apr 29, 2003 1:08 pm

ce speljes z rocno gre pa zih zadek dol!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To apr 29, 2003 4:08 pm

Po moje je pa odvisno od teže in vrste zadnjega vzmetenja.

Avto z dovolj dolgimi vzdolžnimi vodili bi lahko vzdignilo, avto ki ima skoraj prečna vodila bi pa moral počepniti.


:-P
 
Uporabniški avatar
KrEn17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Po feb 10, 2003 9:10 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a KrEn17 To apr 29, 2003 4:24 pm

zadek gor spredni del dol :) :) :) :) vsaj tko se mi zdi aja pa avto je peugot 405

Sam ce ga ti stiskas v rikvrc ti menjalnik nau doug zdrzu tko da paz mal :) :lol:
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost