Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

avto ugasa...

Napisal/-a shusuglao Po apr 28, 2003 10:58 pm

problem je sledec:

ce zaviram z motorjem in potem pritisnem sklopko, avto prav nesramno ugasne!
pa ce v prostem teku nahitro gas pritisnem in spustim, obrati padejo skoraj na nulo(motor ne ugasne, samo ne manjka veliko)

a se komu sanja kaj bi bil lahko vzrok za to tezavo?
avto je pa R21
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Po apr 28, 2003 11:11 pm

Če imaš injection zadevo pol je možn da maš koračni motorčk za minimum zjeban. Vsaj pri meni ja blo tak, pol čez encajt pa tud ko si avto vžgal je takoj krepal ker ga motorčk ni držal na minimumu.
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To apr 29, 2003 12:20 am

to mi najbol smrdi po vžigu... :roll:
radzdelilna kapa, kondič, KABLI, kontakti, platine ( :) ),

lahk bi bla tut vakuumska črpalka alpa dovod goriva...
jest ti svetujem da najprej preverš el. napeljavo za vžig, kable pa kontakte dobr preglej, poj pa sporoč naprej :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 29, 2003 4:53 am

jaz sem mel enak problem.Napaka pa je bil zabasan frgazer.Tko da je po moje to če maš frgazer 8) Spuči ga in avto bo lažje zadihal :D
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao To apr 29, 2003 6:33 pm

Fiat Tipo je napisal/-a:Če imaš injection zadevo pol je možn da maš koračni motorčk za minimum zjeban. Vsaj pri meni ja blo tak, pol čez encajt pa tud ko si avto vžgal je takoj krepal ker ga motorčk ni držal na minimumu.


ja imam injeciton. kaj pa dela ta motorcek pa kje je in ali ga imajo vsi avtomobili?

lahk bi bla tut vakuumska črpalka alpa dovod goriva...


ce bi bila napaka pri dovodu goriva bi avto najbrz kaj cukal ali pa nemirno laufal, pa dela vse normalno, samo ko gas vzamem ga malo zamori
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk To apr 29, 2003 7:25 pm

Pri mojem bivšem avtu je bil vzrok za podobno obnašanje regulator prostega teka ( Hitachi :lol: ) Serviser ga je očistil pa ni pomagalo. Zamenjava 20ksit.
Motor je deloval samo , če sem malo dodal plin ( ca 1200-1500 o/min ) . V prostem teku je takoj ugasnil. Med vožnjo pa se ni dogajalo nič posebnega.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To apr 29, 2003 10:44 pm

regulator prostega teka - zelo pogost vzrok tovrstnih napak .. potrebno je ocistiti ali zamenjati ...
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Sr apr 30, 2003 10:44 pm

gerchy je napisal/-a:regulator prostega teka - zelo pogost vzrok tovrstnih napak .. potrebno je ocistiti ali zamenjati ...


hm, mogoce je res treba samo malo ocistiti vse skupaj, ker videti je da stvar dela samo malo zaspano se odziva, bom pogledal enkrat naslednji teden, ko bo cas
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov