furious je napisal/-a:accim je napisal/-a:furious je napisal/-a:detroit91 je napisal/-a:men se pa dogaja pa tud ce ni tok mrzlo, sm da je mokro pa ce cez noc zategnem ročno mi zjutri kr drzi tud k jo spustim (pa ne rocka, ampak pr diskih neki)...ma kdo kasne ideje
zakaj pa morš ročno zategovatsej če daš v prvo avto lih tko nikamor ne bo šel ali pač
no ja..samo to pa tud ni ravno najbolje da je pod velikim pritiskom v prestavi po mojem![]()
se popolnoma strinjam samo ročne na ravnini in čisto rahlem klancu ni potrebno zategovat.sicer pa če je avto pod prevelikim pritiskom v prestavi jo avtomatsko zabriše v ler
M3 je napisal/-a:pakne so mi zmrznile no! zgleda pa tako da ko ročno spustiš in malo štartaš
in spustiš gas ti avto takoj ustavi, bremza v glavnem. pusto avto eno uro pr miru in pol
je blo vse ql.
@dariooo: greš na benzinsko in kupiš zimsko čistilo za vetrobransko steklo,
tisto ulij in bo mir.
@zlatan_ 19 let imam a je kaj narobe s tem?in zvečer morem ročno zategnit.
pač nismo vsi z doline
pi je napisal/-a:furious je napisal :
se popolnoma strinjam samo ročne na ravnini in čisto rahlem klancu ni potrebno zategovat.sicer pa če je avto pod prevelikim pritiskom v prestavi jo avtomatsko zabriše v ler
avtomatsko zabriše v ler potem pa avto pot pod kole pa ga najdeš 1 ulico nižje....
Nu-NRG je napisal/-a:furious je napisal/-a:accim je napisal/-a:furious je napisal/-a:detroit91 je napisal/-a:men se pa dogaja pa tud ce ni tok mrzlo, sm da je mokro pa ce cez noc zategnem ročno mi zjutri kr drzi tud k jo spustim (pa ne rocka, ampak pr diskih neki)...ma kdo kasne ideje
zakaj pa morš ročno zategovatsej če daš v prvo avto lih tko nikamor ne bo šel ali pač
no ja..samo to pa tud ni ravno najbolje da je pod velikim pritiskom v prestavi po mojem![]()
se popolnoma strinjam samo ročne na ravnini in čisto rahlem klancu ni potrebno zategovat.sicer pa če je avto pod prevelikim pritiskom v prestavi jo avtomatsko zabriše v ler
[OT]
Narod ne mi zamert, bog odpusti mi ampak mogu sem se spotaknit..
Najprej:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(izpad)
Potem:
A ko se pa v klanec peljes pa se motor vrti, ti iz prestave ven mece? Pa tm blizu optimalnih obratov, kjer avti razvijajo najvecje konjske moci mors kr drzat menjalnik v prestavi?
Dejte se mal zamislt kwa govorite.
LP, Klemen
Ronin je napisal/-a:No, in vam je vzgal dons zjutraj?![]()
Dariooo je napisal/-a:pi je napisal/-a:furious je napisal :
se popolnoma strinjam samo ročne na ravnini in čisto rahlem klancu ni potrebno zategovat.sicer pa če je avto pod prevelikim pritiskom v prestavi jo avtomatsko zabriše v ler
avtomatsko zabriše v ler potem pa avto pot pod kole pa ga najdeš 1 ulico nižje....
al pa ti ga kr v brzini premakne ce pustis v 5 brzini ce mocno pihatko je od mojega kolega avto sel v zid.......he he
furious je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:furious je napisal/-a:accim je napisal/-a:furious je napisal/-a:detroit91 je napisal/-a:men se pa dogaja pa tud ce ni tok mrzlo, sm da je mokro pa ce cez noc zategnem ročno mi zjutri kr drzi tud k jo spustim (pa ne rocka, ampak pr diskih neki)...ma kdo kasne ideje
zakaj pa morš ročno zategovatsej če daš v prvo avto lih tko nikamor ne bo šel ali pač
no ja..samo to pa tud ni ravno najbolje da je pod velikim pritiskom v prestavi po mojem![]()
se popolnoma strinjam samo ročne na ravnini in čisto rahlem klancu ni potrebno zategovat.sicer pa če je avto pod prevelikim pritiskom v prestavi jo avtomatsko zabriše v ler
[OT]
Narod ne mi zamert, bog odpusti mi ampak mogu sem se spotaknit..
Najprej:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(izpad)
Potem:
A ko se pa v klanec peljes pa se motor vrti, ti iz prestave ven mece? Pa tm blizu optimalnih obratov, kjer avti razvijajo najvecje konjske moci mors kr drzat menjalnik v prestavi?
Dejte se mal zamislt kwa govorite.
LP, Klemen
dej ti prvo preber celo temo pa pol piši.mi govorimo o avtu ki je parkiran čez noč.ne vem ampak jaz mam avto ugasnjen ko ga imam parkiranega.in ja še enkrat bom napisal če je avto UGASNJEN in če je v prestavi in recimo da je hud klanec ter da je pod velikim pritiskom menjalnik zabriše v ler in kle je vloga čisto druga kot pa če bi motor laufal
furious je napisal/-a:
dej ti prvo preber celo temo pa pol piši.mi govorimo o avtu ki je parkiran čez noč.ne vem ampak jaz mam avto ugasnjen ko ga imam parkiranega.in ja še enkrat bom napisal če je avto UGASNJEN in če je v prestavi in recimo da je hud klanec ter da je pod velikim pritiskom menjalnik zabriše v ler in kle je vloga čisto druga kot pa če bi motor laufal
Nu-NRG je napisal/-a:furious je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:furious je napisal/-a:accim je napisal/-a:furious je napisal/-a:detroit91 je napisal/-a:men se pa dogaja pa tud ce ni tok mrzlo, sm da je mokro pa ce cez noc zategnem ročno mi zjutri kr drzi tud k jo spustim (pa ne rocka, ampak pr diskih neki)...ma kdo kasne ideje
zakaj pa morš ročno zategovatsej če daš v prvo avto lih tko nikamor ne bo šel ali pač
no ja..samo to pa tud ni ravno najbolje da je pod velikim pritiskom v prestavi po mojem![]()
JOJ
[OT]
(izpad)
Potem:
A ko se pa v klanec peljes pa se motor vrti, ti iz prestave ven mece? Pa tm blizu optimalnih obratov, kjer avti razvijajo najvecje konjske moci mors kr drzat menjalnik v prestavi?
Dejte se mal zamislt kwa govorite.
LP, Klemen
JOJ JOJ
Torej, ko vzigas avto z potiskom in ko ima avto lep momen,t ko ti sklopko spustis tebi menjalnik ven vrze iz prestave in potem sploh nebi mogl uzigat avtov z porivanjem. Ce pa tebi ven mece menjalnik ko je pod velikim pritiskom ti pa svetujem obisk pri mehaniku. Sem stal na 30-40 stopinjskem klancu, pa mi je menjalnik celi cas drzal. Eni ga strelate na suho in v mrtvo.
LP, Klemen
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov