maestro je napisal/-a:Če je povprečna hitrost vožnje višja za 10 km/h, to pomeni:
da bo na tej cesti kar 20%več nesreč,
30% več poškodovanih in
40% več mrtvih,
kot če bi vozili v skladu z najvišjo dovoljeno hitrostjo vožnje.
...Velike hitrosti na avtocestah posredno vplivajo na varnost, saj vozniki zaradi počasne adaptacije tudi na lokalnih cestah ali v naseljih
vozijo bistveno hitreje, kot je varno in dovoljeno. Vozniku, ki 50 ali več km vozi 160km/h, se v trenutku, ko zmanjša vožnjo na 100km/h zdi, da vozi izredno počasi. Omejitve so tudi zaradi zmanjševanja razlik med dovoljenimi na AC in drugih cestah...
Jaz nočem nikomur nič. Le pokazal sem, da smo tudi taki, ki imamo radi avte in vožnjo le z malo lažjo nogo.
Sicer se mi pa Žlenderjev tekst zdi dovolj suveren, da ni potrebno, da s svojim skromnim znanjem solim pamet komurkoli.
Rad bi le, da me ne izrivajo s ceste, žmigajo, in ne vem kaj še vse, ko v naselju peljem 55-60, izven pa 100/h. Na radarje pa nasproti vozečih ne opozarjam.
Moram reči, da imava kar se tiče vožnje po mestu in odprti cesti podobne navade. Je pa res, da se mi občasno zahoče hitrejše vožnje in bom, če so pogoji tapravi, to tudi izkoristil (govorim za odprto cesto). Kar se tiče prilagoditve se vsekakor 50 km/h zdi nemarno počasi, vendar smo zato logična bitja, da pogledamo na števec in prilagodimo hitrost. Sam za to potrebujem kakih 15 sekund in občutek izgine. Pa to samo, če sem vozil krepko prek 200 km/h. Jaz nikomur, ki pelje po omejitvi, ne blendam. Izjema je, kot sem že povedal nekoč prej, da iz velike razdalje periodično poblendam voznikom pred menoj in jih opozoirim, da se bližam.
Lp