Haby je napisal/-a:Pol bos pa ti razturu na mobikrogu k tolk treniras dirkaske vescine
Hehe...ja k bi blo res!


Kiri je napisal/-a:Jah d še jst mal povem neki o tem
No pa še en nasvet...glede na to da moraš v ovinek pripeljat kr dost prehitr da ti tole rata(oz. da ma sploh smisu), se pravi da zadn konc vn vrže(pod v nadkrmarjenje), vam priporočam da to izvajate na mokri cesti al pa na makadamu(se to dogaja pr dost manših hitrostih, pa še koeficient trenja je bistven manši kot pa na suhi asvaltni cesti)...seveda najbolš je na snegu - to je tut edin "pogoj" da je meni to uspelu tko k je treba(100x bolš je k z ročno pa še bol pod kontrolo maš use!)!...
Kiri je napisal/-a:Jah d še jst mal povem neki o tem
No pa še en nasvet...glede na to da moraš v ovinek pripeljat kr dost prehitr da ti tole rata(oz. da ma sploh smisu), se pravi da zadn konc vn vrže(pod v nadkrmarjenje), vam priporočam da to izvajate na mokri cesti al pa na makadamu(se to dogaja pr dost manših hitrostih, pa še koeficient trenja je bistven manši kot pa na suhi asvaltni cesti)...seveda najbolš je na snegu - to je tut edin "pogoj" da je meni to uspelu tko k je treba(100x bolš je k z ročno pa še bol pod kontrolo maš use!)!...
vazman je napisal/-a:Ja zelo fino je ce znas pelat hitro cez ovinke.Jst sem tut poskusu,pa dokler se ne bom dobr avta navadu ne bom nikoli vec probavu hitr pelat cez kakrsnekoli ovinke.
fric je napisal/-a:Kiri je napisal/-a:Jah d še jst mal povem neki o tem
No pa še en nasvet...glede na to da moraš v ovinek pripeljat kr dost prehitr da ti tole rata(oz. da ma sploh smisu), se pravi da zadn konc vn vrže(pod v nadkrmarjenje), vam priporočam da to izvajate na mokri cesti al pa na makadamu(se to dogaja pr dost manših hitrostih, pa še koeficient trenja je bistven manši kot pa na suhi asvaltni cesti)...seveda najbolš je na snegu - to je tut edin "pogoj" da je meni to uspelu tko k je treba(100x bolš je k z ročno pa še bol pod kontrolo maš use!)!...
Jaz pa vsem svetujem: trenirajte raje na ravni cesti (predvsem zaviranje z levo nogo), da dobite občutek za pritisk pedala. Ko obvladaš na ravnem, poskusi v zavoju. Izberi si kakšen zelo oster zavoj (npr. 180°, da bo hitrost za isti učinek dosti manjša in bo ob napaki lažje ustaviti vozilo) z dosti prostora za morebitno napako.
Trening na mokri cesti pa ne priporočm, ker če slučajno preveč pritisneš v zavoju na zavoro, bo ven odneslo sprednji del avtomobila in ko ga bo enkrat odneslo, ga bo zaradi slabega oprijema mokrega cestišča zelo težko ustaviti (glejte, da na zunanji strani zavoja ne bo kakšne ograje, ampak raje kakšen travnik v višini ceste). Skratka, trenirajte na ravni, čim manj prometni cesti.
greddy je napisal/-a:MGsax je napisal/-a:to lahko delaš samo če maš bmw, porsche,.. z ostalimi ne moreš ker nimajo take stopalke za plin!
Dej no, ne govori neumnosti, vse honde se dajo saltat "prsti peta", ker majo dovolj narazen pedala...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov