Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Scoooby
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr okt 30, 2002 8:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scoooby Po maj 05, 2003 10:57 am

Haby je napisal/-a:Pol bos pa ti razturu na mobikrogu k tolk treniras dirkaske vescine 8)


Hehe...ja k bi blo res! :lol: Drgac se pa jst sele navajam na to tko da sm se zelo na zacetku...mi je pa parktat kr lepo ratal :D
LP, Miha

"Pedal to the metal!"

Slika
www.honda-si.net
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Po maj 05, 2003 12:11 pm

Kiri je napisal/-a:Jah d še jst mal povem neki o tem :)
No pa še en nasvet...glede na to da moraš v ovinek pripeljat kr dost prehitr da ti tole rata(oz. da ma sploh smisu), se pravi da zadn konc vn vrže(pod v nadkrmarjenje), vam priporočam da to izvajate na mokri cesti al pa na makadamu(se to dogaja pr dost manših hitrostih, pa še koeficient trenja je bistven manši kot pa na suhi asvaltni cesti)...seveda najbolš je na snegu - to je tut edin "pogoj" da je meni to uspelu tko k je treba(100x bolš je k z ročno pa še bol pod kontrolo maš use!)!...


Jaz pa vsem svetujem: trenirajte raje na ravni cesti (predvsem zaviranje z levo nogo), da dobite občutek za pritisk pedala. Ko obvladaš na ravnem, poskusi v zavoju. Izberi si kakšen zelo oster zavoj (npr. 180°, da bo hitrost za isti učinek dosti manjša in bo ob napaki lažje ustaviti vozilo) z dosti prostora za morebitno napako.
Trening na mokri cesti pa ne priporočm, ker če slučajno preveč pritisneš v zavoju na zavoro, bo ven odneslo sprednji del avtomobila in ko ga bo enkrat odneslo, ga bo zaradi slabega oprijema mokrega cestišča zelo težko ustaviti (glejte, da na zunanji strani zavoja ne bo kakšne ograje, ampak raje kakšen travnik v višini ceste). Skratka, trenirajte na ravni, čim manj prometni cesti.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Po maj 05, 2003 12:11 pm

Kiri je napisal/-a:Jah d še jst mal povem neki o tem :)
No pa še en nasvet...glede na to da moraš v ovinek pripeljat kr dost prehitr da ti tole rata(oz. da ma sploh smisu), se pravi da zadn konc vn vrže(pod v nadkrmarjenje), vam priporočam da to izvajate na mokri cesti al pa na makadamu(se to dogaja pr dost manših hitrostih, pa še koeficient trenja je bistven manši kot pa na suhi asvaltni cesti)...seveda najbolš je na snegu - to je tut edin "pogoj" da je meni to uspelu tko k je treba(100x bolš je k z ročno pa še bol pod kontrolo maš use!)!...


Jaz pa vsem svetujem: trenirajte raje na ravni cesti (predvsem zaviranje z levo nogo), da dobite občutek za pritisk pedala. Ko obvladaš na ravnem, poskusi v zavoju. Izberi si kakšen zelo oster zavoj (npr. 180°, da bo hitrost za isti učinek dosti manjša in bo ob napaki lažje ustaviti vozilo) z dosti prostora za morebitno napako.
Trening na mokri cesti pa ne priporočm, ker če slučajno preveč pritisneš v zavoju na zavoro, bo ven odneslo sprednji del avtomobila in ko ga bo enkrat odneslo, ga bo zaradi slabega oprijema mokrega cestišča zelo težko ustaviti (glejte, da na zunanji strani zavoja ne bo kakšne ograje, ampak raje kakšen travnik v višini ceste). Skratka, trenirajte na ravni, čim manj prometni cesti.
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Po maj 05, 2003 12:49 pm

Ja zelo fino je ce znas pelat hitro cez ovinke.Jst sem tut poskusu,pa dokler se ne bom dobr avta navadu ne bom nikoli vec probavu hitr pelat cez kakrsnekoli ovinke.

Ko sem pred dvema mesecema kupil svoj prvi avto(izpit mam od konca 02)sem seveda mal sprobu kolk gre,po lokalni cesti kje pa drugje :oops:

Pa sem v rahel dolgi ovinek priletu s okol 160,pol,ko sem ze tezko drzal volan in obcutil kako deluje centrifugalna sila in ko je blo nevarno,da po cesti ovinka ne bom spelu,ko sem bil ze cist na levi strani ceste sem stisnu bremzo ,MAL PREVEC ,v tistem trenutku je pa eno kolo zablokiralo tako , da je zamaknilo cel avto na notranjo stran ovinka. Pol sem se urengi ustrašu spustu bremzo in glihzaglih zvozu ovink.

Verjamete al pa ne,takoj po tem sem se mogu ustavit,ker so se mi roke dobesedno tresle.Lepo,prvi teden po tem,ko sem kupil(dobil) avto bi ga lohk popolnoma zrušu in sede tut.

Pa kaj bi bilo,ce bi meni oslu še kdo pripeljal nasproti....

Hudic je,ker takoj,ko dobiš izpit misliš,da znaš vozit.

Pa vsak ve ,da se sred uvinka ne bremza,sploh brez dobrga ABS,ESP itd,ki so samo voda na mlin takšnim kot sem jaz. Vendar dokler ne sprobaš na lastni kozi je to kar tezko upoštevat.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Po maj 05, 2003 1:26 pm

vazman je napisal/-a:Ja zelo fino je ce znas pelat hitro cez ovinke.Jst sem tut poskusu,pa dokler se ne bom dobr avta navadu ne bom nikoli vec probavu hitr pelat cez kakrsnekoli ovinke.


Kilometri in izkušnje naredijo svoje. Kar počasi, pa čim več vozit, pa rezmišljat zraven kako voziš (tehnika vožnje, držanja volana...).
Vaja dela mojstra!

...ali pa tudi ne. Moj dober prijatelj je vedno rekel: VAJA DELA VAJENCA, MOJSTRI SE RODIJO! :wink:
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Kiri Po maj 05, 2003 2:53 pm

fric je napisal/-a:
Kiri je napisal/-a:Jah d še jst mal povem neki o tem :)
No pa še en nasvet...glede na to da moraš v ovinek pripeljat kr dost prehitr da ti tole rata(oz. da ma sploh smisu), se pravi da zadn konc vn vrže(pod v nadkrmarjenje), vam priporočam da to izvajate na mokri cesti al pa na makadamu(se to dogaja pr dost manših hitrostih, pa še koeficient trenja je bistven manši kot pa na suhi asvaltni cesti)...seveda najbolš je na snegu - to je tut edin "pogoj" da je meni to uspelu tko k je treba(100x bolš je k z ročno pa še bol pod kontrolo maš use!)!...


Jaz pa vsem svetujem: trenirajte raje na ravni cesti (predvsem zaviranje z levo nogo), da dobite občutek za pritisk pedala. Ko obvladaš na ravnem, poskusi v zavoju. Izberi si kakšen zelo oster zavoj (npr. 180°, da bo hitrost za isti učinek dosti manjša in bo ob napaki lažje ustaviti vozilo) z dosti prostora za morebitno napako.
Trening na mokri cesti pa ne priporočm, ker če slučajno preveč pritisneš v zavoju na zavoro, bo ven odneslo sprednji del avtomobila in ko ga bo enkrat odneslo, ga bo zaradi slabega oprijema mokrega cestišča zelo težko ustaviti (glejte, da na zunanji strani zavoja ne bo kakšne ograje, ampak raje kakšen travnik v višini ceste). Skratka, trenirajte na ravni, čim manj prometni cesti.

Fric nebi se mogu bl s tabo strinjat...najprej treba sploh levo nogo naučit zavirat - to je sevede najlažje na ravni neprometni cesti(predvsem važn da nobenga ni za vami!)...no pol kar se pa ovinkarjenja tiče bi pa sploh (buh ne dej na cest k bo sam sraje...u najbolšem primeru avto v grabnu!!!) priporoču kak parkirišče(velik pomožnosti brez zahrbtnih robnikov)...najbolš če je makadamski, po suhem asvaltu močno dvomim da vam bo uspelo na začetku(po mokrem že bolj vrjetno)...
No pa sam tko za vajo...probite slalom pelat...najprej brez zaviranja z levo nogo pol pa z levo nogo na zavori...aja pa to vela še oment da je pri tem gas skos prisoten(noga ostane na gazu!)...ko vrže zadnji konec vn se popusti pritisk na zavori pa doda še mal več gaza(sej pol k dobiš filing gre...na začetku si/sem bil pa s tem čist preobremenjen! :) )...no sam tok še, ker jst na začetku nism vedu d more bit gas do podna skor med tem k z levo premzaš :oops: :oops:
No to bi blo vse z moje strani
LP Kiri
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po maj 05, 2003 3:36 pm

MGsax je napisal/-a:to lahko delaš samo če maš bmw, porsche,.. z ostalimi ne moreš ker nimajo take stopalke za plin!


Dej no, ne govori neumnosti, vse honde se dajo saltat "prsti peta", ker majo dovolj narazen pedala...
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Kiri Po maj 05, 2003 3:40 pm

greddy je napisal/-a:
MGsax je napisal/-a:to lahko delaš samo če maš bmw, porsche,.. z ostalimi ne moreš ker nimajo take stopalke za plin!


Dej no, ne govori neumnosti, vse honde se dajo saltat "prsti peta", ker majo dovolj narazen pedala...

Ja točno tko!...z vsemi avti se da tko šaltat...le da je z določenimi velik težje!...recimo sm probu pr Golfu IV...no tle je skor nemogoče!(nogo morš tko čudn ubrnt da je kr joj...ampak pomoje bi se dal use z velik vaje :wink: )...recimo je pa fotr zdej nouga BMWja kupu(320 d) je pa ful u easy k ma tak pedal za gas(ampak za moje pojme premal odzivnga...pedal mislm - sm pač na sfwifta navajen k mal gas bipneš pa se že obrati za 1500 dvignejo :) )
LP Kiri
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Po maj 05, 2003 6:11 pm

Ko si zamislim na sebe, ko sem že tudi poskušal bremzat z levo nogo, me kar stisne, kak se te butnil v volan. Kaj češ, če pa nisem navajen... :lol:

Kombinacijo prsti-peta še nisem glih probal, samo sem pa nekaj drugega uporabljal pr hitri in drzni vožnji v ovinke:
Vedno sem zadosti zabemzal pred ovinkom, nato še tudi sklopko, ko sem začel z menjavanjem navzdol. V času menjavanja sem popustil bremzo in pri spuščanju sklopke sem stisnil na gas. Sicer tole sem zdaj opisal, ko da poteka počasi, vendar mora it hitro.
In kar dobra vodljivost se pokaže pri tem, pa še hitreje zvoziš ovinek.
Ampak rezultat je bil, ko sem se pri peljal do kolega, da se mi je iz zavornih ploščic kadilo in smrdelo po zažganem. :lol: :wink:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov