Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

dilema med obnovo... prosim za nasvete ;)

Napisal/-a sporty So mar 12, 2005 10:43 pm

Zdravo!

Gre za mojega Fuega, za njega je splanirano da bo nekoc oldtimer... Zatorej sem ze zacel z obnavljanjem, pocasi in temeljito, saj imam se cca 5l casa :D . Najprej sem se vrgel na rjo, saj se mi zdi da je najvecji skodljivec :? in lahko naredi najvec skode ce avto samo stoji ;) . Najprej je prisel na vrsto zadnji levi blatnik, ki je bil ze posteno razcveten. Zato sem vzel v roke flekso in zacel... Ko pa sem koncal, sem opazil da je med postopkom zmanjkalo vec 10 kvadratnih cm pleha :( , pravzaprav cel rob blatnika in se malo v karoserijo :x . Aja pa se to sem ugotovil da je biv na tem mestu avto nekoc butjen, poklepan in prekitan... Ni bla huda nesreca, kak kolicek pa skor zih :x . Zato je tut razrjavel ker klepar ni opravil dobro dela ocitno :?

Dobro pa pustmo kar je bilo, zdej kako bom jes to naprej naredil. Imam dve opcije, najprej sem si zamislil naret lepo kar manjka iz poliestra, prekitat, na paus narisat sablono od drugega blatnika, porezat na orig. velikost roba in pobrusit ven se eno linijo in voila, imam nov blatnik ki sigurno ne bo vec rjavel :D ! Kaj mislite? Mene skrbi edino da nebi kaj stran palo ce se gdo gor nasloni, ali pa da bi bili kasneje problemi pri certifikatu da karoserija ni orog. ker tam nebi bilo pleha ali kaj taga? Predvsem pa bi imel na vesti da avto ni celoten in da je pod lakom plastika :? , pa ceprav tisto malo ;) ...

Ok, druga opcija pa je, najti darovalnega fuega in mu odrezati kaj meni fali, ter zavariti na mojega, pobrusiti, prekitati in spet, imamo nov blatnik ki pa lahko spet zarjavi... Vendar imas komplet orig. karoserijo ;) . Zdej tuki pa imam drug problem, se enega fuega sem sicer odkril, vendar se mi zdi da nebi imel srca ga razparat in pustit taga :( ...

Ne vem, kaj bi vi naredili? Medtem sem se se nekaj spomnil, vendar bom tole vseeno oddal ker sem ze odtipkal, pa da vidim kaj porecete na problem ;) ... Me vseeno zanima kaj boste povedali o plastiki!?

LP
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So mar 12, 2005 10:48 pm

Poliester v roke je moje mnenje. Škoda redke avte razrezat za par delov dobit.
Slika
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune So mar 12, 2005 10:59 pm

Zakaj pa ne navariš en kos pleha gor?
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Napisal/-a sporty So mar 12, 2005 11:07 pm

Titan tako nekako tudi jaz razmisljam :? ... Verjetno bo kar tako, sm mislite da je to kaksna prednost ce imas plasticne blatnike? Ker pol bi lh recimo iz unega ku ima oba cela porezal dol pleh, po tem naredil kalup in bi naredil prov plasticne blatnike za oba :? ? Sm to je pol ze tezko pritrdit na pleh? N vem ideja pac, potem bi imela oba mir pred rjavenjem zadaj 8) ...

Žune, sem pozabil omenit da nimam varilnega aparata kaj :P ? Tk da se ne morem s tem spilat kej prevec na svojo roko... Nekam ga pa ne bom pelu da bojo to delal! Edin c bi si gdo vzel cajt in plac pa bi skupaj naredila, kot sem v drugi temi omenil ;) ...

LP
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune So mar 12, 2005 11:14 pm

Po moje bi se dalo koga najti, ki bi bil pripravljen to narest. Problem je ker verjetno ne znaš varit,k er verjetno se drugače da varilni aparat kje tudi sposoditi. Proti plačilu seveda. Drugače pa vso srečo pri obnovi. Stari avtočki imajo dušo. ;) Pa Jerry ti po moje lahko da kakšen dober nasvet.
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 So mar 12, 2005 11:16 pm

Nikar poliestra! To ne bo nikoli oldtimer. To bo samo navaden pokitan star avto. Če hočeš obnovit oldtimerja morš narest tko kot je, če pa hočeš obnovit avto in se z njim pol tut vozit pa kar navali na poliester.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Napisal/-a sporty So mar 12, 2005 11:21 pm

Tomaz40, no tocno to mene moti pri plastiki :? ... C bi mi zaupal mogoce, kako pa se to naredi tako kot je treba :D ?

LP
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO So mar 12, 2005 11:48 pm

Kleparji delajo tko:
- varjanta A: kupijo obrobe - enake ali podobne oblike (te potem prilagajajo) in zapikajo nove obrobe gor; brušenje, kit,....
- B: sami delajo novo obrobo - napikajo košček za koščkom (male flikce recimo od 2x5cm naprej) na avto, vmes grejejo, oblikujejo,....

poliester se mi zdi zgolj zasilna varjanta, ko ni denarja za temeljito popravilo;
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Napisal/-a sporty Ne mar 13, 2005 12:35 am

Gorazd, razumem ;) ...

Mislm da sem slisal zadosti da lahko opustim idejo z poliestrom 8) ... Bom pustil zaenkrat tako kot je, mogoce se pa najde kdo, ki bi ponudil pomoc :D . Ce ne pa kasneje, ko se bom sam naucil delat...

LP
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne mar 13, 2005 5:46 pm

poliester je odlicna zadeva, in ce je narejeno tko kot mora bit, nikakor nebo dol padl al pa kj tazga, ce luknja ni res ogromna, pol poliester v roke pa gas, ce je pa ful unicen blatnik pol se da pa kupt nov blatnik ponaredek, prakticno za vsak avto.


za co2 svas aparat, al pa autogen, bi biu pa celo jst mogoce za sodelovanje, sam zdele bl ne ker nimam nc cajta, pa se mrz je. k bo mal otoplil pa bp.

drgac sm pa na dolenjski in mam na razpolago kombi in vse varilne aparate in to.
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Po mar 14, 2005 7:51 am

S poliestrom boš imal probleme dobit status starodobnika..

Oglasi se na ww.starodobnik.net, tam so postopki že opisani, pa še vprašal boš kaj, pa ti bodo vse povedali...

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Po mar 14, 2005 3:49 pm

ne vem zakaj bi bili problemi s certifikatom zaradi poliestra
če narediš tako kot je treba se ne bo nikjer videlo, edino če ti s kladivom mlatijo po avtu :D


ti lepo vzemi poliester in napadi luknjo, pokitaj, zbrusi, potem pa enemu ličarju pelji da ti bo lepo pobarval, pa živ bog ne bo vedel kaj je pod barvo, držalo bo pa ravno tako kot če bi varil
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po mar 14, 2005 7:53 pm

Mrcina je napisal/-a:S poliestrom boš imal probleme dobit status starodobnika..

Oglasi se na ww.starodobnik.net, tam so postopki že opisani, pa še vprašal boš kaj, pa ti bodo vse povedali...


Status dobis brez problema, le kategorija je B namesto A, kar pomeni, da je avto slabse ohranjen. Na popuste pri zavarovanju to zaenkrat ne vpliva. Poliester odsvetujem, razen ce je cel blatnik iz plastike. Sicer se med poliestrom in plocevino kondenzira vlaga in zacne hitro rjaveti. Tistega drugega Fuegota kar razkoplji, naj ti ga ne bo skoda. Ce ga ne bos ti, ga bo kdo drug, ali pa ga bodo spresali in ne bo imel nihce nic od tega. Sicer pa bos prav vse odgovore nasel na forumu Starodobnik, kot ti je ze Mrcina povedal... ;)
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina To mar 15, 2005 8:46 am

Hmmm, tega da je samo v kategoriji fora nisem vedel, hvala jerry za popravek... Vseeno je po moje lepše in bolje če greš na pločevino...

kar se pa onega fuegota tiče, ne bo šel v stiskalnico, ne... ;)

LP Mrcina

EDIT: še en URL dodam: http://www.hondaclub-si.com/forum/viewtopic.php?t=13585
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To mar 15, 2005 8:26 pm

Mrcina je napisal/-a:kar se pa onega fuegota tiče, ne bo šel v stiskalnico, ne... ;)


Nekaj imas za bregom 8) Si ga ti kupil? :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr mar 16, 2005 8:09 am

_Jerry_ je napisal/-a:
Mrcina je napisal/-a:kar se pa onega fuegota tiče, ne bo šel v stiskalnico, ne... ;)


Nekaj imas za bregom 8) Si ga ti kupil? :mrgreen:


Nisem... Ampak če ga sporty ne bo odpeljal... Potem pa ne odgovarjam za svoja dejanja :P :P (vsaj to bom ženi rekel) :P

In še dejansko ga bi imel "za bregom" (na Bregu namreč stanujem :D :twisted: )

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov