Za homologacijo moraš met atest od vsake stvari ki jo pršraufaš na buggya, atestiranega varilca in velik časa. Da se pa vse. Pomoje je LPP vseno malo boljša varjanta ker so manj strogi kot v RTI-ju. Za čez homologacijo se da na avto najmanj kolikor je potrebno ker je tako manj dela z papirji. V vsakem primeru pride kr lep kup listov. Luči daš neke univerzalne gor in lahko tudi v trgovini dobiš atest, za okvir rabš človeka ki ima licenco za izdelavo takih stvari.(poznam enga in stične) .
Še ena fora za lažjo homologacijo. Lahko še vse nevemkako poštimaš zmeraj se bojo spravl neki težit. Zato na avtu pustiš eno očitno napako. Recimo brez blatnikov ali nečes očitnega. Vse maš seveda že narejeno samo uzameš dol. Na homologaciji mu tisto hitr pade v oči tako da druzga ne pregleda tako temeljito. Uradno maš pol 2 tedna časa da napako odpraviš in brez plačila ponovno prideš na LPP. Ti doma samo našraufaš to gor greš čez en teden nazaj ko pogledajo samo tisto kar so prvič izvrgli in avto maš homologiran.
Večkrat preverjena taktika. Ko maš enkrat homologiran lahko vržeš gor kakršnekoli luči hočeš, dodaš kar hočeš samo za homologacijo pa mej gor samo to kar je obvezno pa čimmanj ropotije. Ko maš enkrat homologacijo narjeno pa navali narode.