Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Diski malo drugače...

Napisal/-a HORSE Sr mar 23, 2005 1:55 pm

Lahko kaj takšnega pričakujemo tudi v avtomobilski industriji?

Slika

Res je, da potem menjava koles ni več tako enostavna, samo funkcionalnost pa je pomojem precej višja kot pri sedajšnem sistemu...
 
Uporabniški avatar
G0lden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 507
Pridružen: Če apr 01, 2004 11:15 pm
Kraj: Maribor in okolica

Napisal/-a G0lden Sr mar 23, 2005 2:07 pm

:shock: :shock:

Kako pa potem menjaš felntne če je kolikor vidim vse gor nabito...pomojem je to AMERICAN CHOPPER finta...
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr mar 23, 2005 2:32 pm

sej to kupis diske nove pa feltno dobis na gesenk zraven. Sam je pa rocica veliko vecja, tako da so obremenitve na vilice veliko vecje...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr mar 23, 2005 2:37 pm

zgleda ful :?
ampak funkcionalnost oz učinek je pa sigurno bolši, bolša kontrola.....
tudi sile na feltno so manjše, sigurno pripomore k večji vzdržljivosti materjala..
na vilce pa verjetno slabše vpliva

samo še enkrat, zgleda - FUJ!
pa še bolj ranljivo je ( pločniki...)
Zadnjič spremenil Gricko, dne Sr mar 23, 2005 2:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Sr mar 23, 2005 2:38 pm

nima to nič veze z choperji. to se je začelo uvajat v motoristično sceno
ker so precej boljše take bremze kot tiste prej klasične. zaradi večje
površine. v avtomobilski industriji pa bomo zelo težko videli kej takega,
težko se bo kdo lotu takega projekta in zmetal dnar u to, sej
vemo u kakšnem stanju je avtomobiliska industrija.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 23, 2005 3:15 pm

Ja oki no...... predstavljajte si da bi avto mel kolesa med vilcami? Kam bi pa klešče uprl na zunanji strani kole? nemogoče...... pa obračačš kak hočeš..... Poleg tega more bit disk vsak mal zaščiten.....ne pa da bi pozim pol vsak kamenček prletu u njega.....
 
malakas 5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če sep 04, 2003 7:22 pm
Kraj: koper

Napisal/-a malakas 5 Sr mar 23, 2005 3:37 pm

neki takega sem u bolonji na motoršowu vidu na enem hornetu....strupeno je zgledalo.....
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Sr mar 23, 2005 3:41 pm

lisko je napisal/-a:Ja oki no...... predstavljajte si da bi avto mel kolesa med vilcami? Kam bi pa klešče uprl na zunanji strani kole? nemogoče...... pa obračačš kak hočeš..... Poleg tega more bit disk vsak mal zaščiten.....ne pa da bi pozim pol vsak kamenček prletu u njega.....


Sej ne bi bil zunaj... Lahko bi bilo kot "izrastki" na notranji strani felten (na površini po katerih hrčki laufajo :twisted: ), čeljusti pa bi bile vpete na roko...

Kako bi bilo to konstruktersko izpeljano in kakšna bi bila funkcionalnost le-tega sistema, je pa druga zgodba...
Slika
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Sr mar 23, 2005 3:44 pm

pri avto so zelo večje sile pri zaviranju kot pri 100 kilskem motorju.
tako da mislim da tega na autih ne bomo vidli.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr mar 23, 2005 4:38 pm

Tole se že na motorjih ni pokazalo kot najboljša rešitev, tko da na avtih pomoje tega ne bo. Veliki problemi bi bli že pri konstruiranju najbrž.
Slika
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Sr mar 23, 2005 7:58 pm

Pa tud cenovno ne bo šel noben vlagat dnarja v to. Bo en naredu, se zapufu, ostali bodo pa pol z ful majnšimi stroški to prekopiral. mislim da ne :ne
 
Uporabniški avatar
Skubi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr mar 23, 2005 7:45 pm

Napisal/-a Skubi Sr mar 23, 2005 8:18 pm

Drugace to nebi bila tako slaba resitev, sicer ni prirocna, ampk je precej bolj ucinkovito zaviranje ce mene prasate.

Je pa se tko kot je rekel KREMENKO kdo pa bo ulagu?!
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Pe apr 01, 2005 11:44 pm

v zadnjem avto-magazinu imate prilogo letne gume in čisto zadaj
je predstavljen ta sistem na avtomobilskem kolesu, po sliki sodeč zgleda
kr prepričlivo. če ima kdo naj skenira in sem not hiti.
Slika
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez So apr 02, 2005 12:14 pm

Ta sistem je razvilo italiansko podjetje braking nekje na polovici 90it.
zadevo tudi serijsko vgrajujejo v motocikle znamke buell.

Drugace pa se zadeva ne obnese najbolje (bolj za oci kot kaj drugega)

Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So apr 02, 2005 1:21 pm

in zakaj bi te bremze velik bolje bremzale kot klasicne?? :ue sploh na avtu ??

ce das na avto ene ogromne sportne diske in celjusti, je popolnoma isti falus ce se le ti drzijo feltne al pa tko kot se zdj. sam da je prva varianta 20x bol zakomplicirana.

ne tega pr avtih nebomo vidl, ker ce bi, bi bla menjava gume precej otezena, pa tud zakaj bi to sploh na avte deval, ce nima nobenga smisla, razn tega da zakomplicira vseskp.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 So apr 02, 2005 1:38 pm

a lahko kdo pliz skenira uno sliko da jo lahko malo pokomentiramo?
Slika
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez To apr 05, 2005 12:01 pm

zakaj bi kompliciral ce ni treba.

Lepo kupis ap-racing iz enega kosa rezkane celjusti 6 batne pa 295-320 gus disk pa en hud glavni cilinder za zadevo odstejes cca3000euro in se zadeva mal man kot po tasprednjih gumah pele.

Ce bi bili te diski na feltni res tolk hudi bi sigurno to za kaksne dirke uporabljal.
Sicer imajo pa itak vsi avti ze vec ali manj 17 ali vec col feltne gor tako, da lahko tudi 400 diske not dobis.
lp
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To apr 05, 2005 12:28 pm

Voith je napisal/-a:in zakaj bi te bremze velik bolje bremzale kot klasicne??

Zato ker ustavljajo kolo na zunanjem robu, kjer je potrebna dosti manjša sila za zaviranje kolesa, hkrati pa se takšni diski dosti boljše hladijo in praktično ni fadinga - velika površina na prepihu.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To apr 05, 2005 1:04 pm

V avto indsutriji je prihodnost itak v elektro bremzah, se pravi nema više hidravlike, katero bo spet elektronka nadomestila(pa bo spet crkaval :lol: ) . Je blo na DSF-u kr neki cajta nazaj (2003 se mi zdi) en prispevk, so probaval na Golfu in recimo z takimi nehidravličnimi bremzami, ki jih uravnava elektronka so pršli na 30m zavorne poti od 100-0 kmh. Se pravi cca 8-10 m manj kot z serijskimi zavorami.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To apr 05, 2005 1:30 pm

CupraR je napisal/-a:V avto indsutriji je prihodnost itak v elektro bremzah, se pravi nema više hidravlike, katero bo spet elektronka nadomestila(pa bo spet crkaval :lol: ) . Je blo na DSF-u kr neki cajta nazaj (2003 se mi zdi) en prispevk, so probaval na Golfu in recimo z takimi nehidravličnimi bremzami, ki jih uravnava elektronka so pršli na 30m zavorne poti od 100-0 kmh. Se pravi cca 8-10 m manj kot z serijskimi zavorami.


Seveda, na idealni podlagi in s prirejenimi gumami ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov