Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To maj 13, 2003 7:43 pm

Need_Power je napisal/-a:
justyGTR je napisal/-a:sam če že tko gledaš je pa pr dizlih kompresija velik večja ;)


Kompresija mora bit večja, ker dizli nimajo svečk, s katerimi bi se mešanica DIZEL+ZRAK vžgala, ampak mora prit do samovžiga (kot npr. klenkanje pri bencincih). Zato dizl tudi ne more dosegati tako velikih obratov kot bencinski motor.

Drugače pa moje mnenje: za dirkanje, tuniranje, itd. mora bit bencinski motor.
Za easy potovalno vožnjo pa 100% dizl.
Ob pravilni uporabi obeh motorjev pa verjetno ni bistvene razlike v vzdržljivosti.

Ajde


Vem


Se strinjam ;)
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus To maj 13, 2003 9:02 pm

ja taki dizli kot so bili v golfu2 so sigurn FULLL vzdrzljivi, sam pa ropotajo pa tresejo :D ampak zre pa skor nc 8)
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk To maj 13, 2003 9:03 pm

Pri dizlih ( TD ,TDI, T.... ) je trenutno pač najbolj na udaru turbina,ki ne dohaja vzdržljivosti motorja . Večina ima pri teh motorjih probleme ravno z njimi ( če ima probleme , da me ne boste narobe razumeli ).
Kot goli motor je vsekakor diesel vzdržljivejši.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To maj 13, 2003 9:19 pm

Malo preveč na splošno je vse skupaj. Kot prvo ne primerjat turbo z neturbo motorjem (kar se tiče konjev na ccm). Kot drugo diesel je bolj vzdržljiv zaradi manjših obratov, močnejše gradnje motorja - bat, ojnica, glavna gred, ventili....skratka vse je bolj bikasto kot pri bencincu. Sploh pa je diesel bil mišljen kot delavni stroj in je tudi danes še najbolj uspešen v tem segmentu in to predvsem zaradi svojega navora.

Torej po mojem zaključek, če bi bila gradnja identična pri bencinskem kot diesel motorju je bencinski motor vsekakor vzdržljivejši.
Slika
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To maj 13, 2003 9:47 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti To maj 13, 2003 10:30 pm

Jp dizli so dost težji!!
 
CyberMedo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Če jul 04, 2002 4:39 pm

Napisal/-a CyberMedo Če maj 15, 2003 2:56 pm

Jaz bi rekel tako, najbolj vzdržljivi motorji v avtomobilih so po moje navadni dizli (nekdo je že omenjal golf dvojko), so pa to, malce grdo povedano traktorski motorji, kar pomeni velika kubatura, ogromni bloki in sicer velika teža, pa zelo majhen izkoristek moči. Novodobni primer tega je VW-jev SDI, ki pa ima že kar nekaj elektronike, ki pa precej rada crkne. Po moje je taka zasnova za avto iz naštetih razlogov manj primerna, predvsem zaradi pomanjkanja moči (to so pač motorji z velikim navorom, primerni za ladje, delovne stroje ipd., kjer je edina funkcija motorja enakomerno delovanje pri določenem številu vrtljajev, ne pa naraščanje in upadanje vrtljajev, kot je to pri npr. pospeševanju avtomobila). Najbolj vzdržljivi so po mojem nenaviti bencinski motorji, z izkoristkom okoli 50 konjev na liter prostornine. To zagotavlja zelooo dolgo delovanje motorja, hkrati pa relativno velik izkoristek, sploh v primerjavi s klasičnimi dizli, so mnogo bolj elastični in za avtomobile enostavno primernejši.
Med novodobnimi stroji z bistveno večjimi izkoristki bi pa prednost dal bencincem, čeprav zelo majhno. Sicer sem tudi sam navdušen nad dizli (še posebej odkar je mati kupila 307 HDI), pa ob vsem kar slišim in vidim še vedno izgleda da je preizkušena zasnova bencincev še vedno boljša kombinacija kot turbo-polnjeni dizel.
Res da so izkoristki pri teh novih dizlih nenormalni, pa je mogoče ravno to problem, da proizvajalci tekmujejo med seboj, kdo spravi na kolesa več KM, ne posvečajo pa več toliko pozornosti vzdržljivosti motorja.
Skratka, ne mešat starih, traktorskih, vzdržljivih, neuničljivih dizlov z novodobnimi nabritimi turbo variantami - razen tega da trošijo isto gorivo nimajo dosti skupnega. Sicer pa velja staro pravilo - nabrita mašina, najsi benz ali dizl ne drži dolgo.
To so samo moja opažanja...

LP
 
Uporabniški avatar
Radman
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Če okt 17, 2002 12:27 pm

Napisal/-a Radman Če maj 15, 2003 3:22 pm

Najboljša varinata je gotovo diesel, ma večji navor, manjšo porabo, pa še nafta je 20 tolarjev cenejša kot bencin. VW kocern ma gotovo najbolj zmogljive, so pa zato francozi bolj kultivirani...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov