Micro smo v brezhibnem stanju

vrnili Nissanu. In kaj lahko rečem o samem avtomobilu.
Odličen za mesto v vseh pogledih . Majhen, okreten , lahko je uganiti zunanje mere , lepo vodljiv in varčen ( mestna vožnja 7,5l/100km ob vedno vklopljeni klimi – potovalni računalnik ) glede na to da ima 80 KM . Ker je Micra Visia plus tudi zelo dobro popremljena ( ABS , 2x airbag , elektro paket , klimatska naprava ,potovalni računalnik, radio s CD predvajalnikom, progresivni servo volan nastavljiv po višini, inastavljivi interval brisalcev , opozorilo za pripenjanje varnostnega pasa, zvočno opozorilo minimalnega nivoja goriva ….) ni bilo težav zaradi parkiranja na tesnem ali vročine. O sami obliki ne bom podajal mnenja , ker je to pač stvar okusa in s tem vsakega posameznika.
Na začetku se je treba navaditi servo volana . Ko avto stoji na mestu ali se le počasi premika sem imel občutek , kot da ga vrtim v prazno ( nobenega upora ) , z naraščanjem hitrosti se tudi upor povečuje. Volanski obroč je primerno velik z za moj okus preširokimi prečkami, ima pa integrirane kontrole za radio in potovalni računalnik. Instrumenti ( merilnik hitrosti in obratov motorja ) so manjše izvedbe ( primerno avtomobilu ) ampak lepo vidni.
Sam motor je 4 valjni 1240 kubični 16V z 59kW ( 80 KM )/ 5600 o/min in se rad zavrti v višje obrate ( rdeče polje pri 6500o/min), kar pa niti ni potrebno , ker je kar prožen oziroma so prestavna razmerja preračunana bolj za mesto ( kratki 1 in 2 prestava ). Poraba v čisti mestni vožnji znaša 7,5 L/100km – po potovalnem računalniku.
Avtoceste pa Micra ne mara. Glede na to da ima končno hitrost 167km/h – tovarniški podatki
Se najbolje počuti pri hitrosti 120-največ 130 km/h . Za več bi ga bilo treba kar priganjati. Zraven tega je zelo občutljiv na sunke vetra in hrup vetra okoli avtomobila je večiji kot pa pri Berlingotu ( kar me je precej presenetilo ). Poraba LJ –MB 6,6l /100km .
Kabina – voznik in sovoznik imata veliko prostora ( avto je znotraj precej večiji kot pa bi mu to presodil od zunaj ) , predali in mesta za odlaganje drobnarij vseposod , kljukica za vrečko ob srednji konzoli

, zelo velik predal pred sovoznikom . Zadaj je dovolj prostora za kolena ob pogoju , da je klop potisnjena čisto nazaj ( možnost premika 20cm ), edino visoki ljudje bodo imeli željo po višji strehi . Prtljažnik od 251L do 371L ( odvisno od položaja klopi ) , se pa lahko še poveča z podiranjem po 1/3 deljivih sedežev . Vsekakor ne moreš pričakovati prostorski čudežev , za prevoz nakupa pa je več kot dovolj.
Kritika : - pri menjavi kolesa je potrebnega ogromno časa zaradi izvedbe dvigalke ( uporablja se ključ za odvijanje kolesa , ki pa je predolg da bi ga skozi vrtel in ga je treba pretikati ).
Rezervno kolo prekriva malo debelejša lesonitka , ki me bolj spominja na karton - nestabilno.
V sovoznikovem senčniku ni ogledala , ampak saj je avto bolj namenjen nežnejšemu spolu , v vozniškem senčniku pa ogledalo je
Znotraj je vse razen stropa plastika.
Še cena – Nissan Micra 1,2/80KM Visia PLUS 5 vrat – 2.452.000,00 SIT
Info
http://www.nissan.si/index.asp
Upam da sem vam uspešno predstavil izkušnje 10 dnevnega druženja z Japansko bubo , kot je rekla žena
Nagrajenka in japanska buba
potovalni računalnik
voznikov delovni prostor
nevarna zadeva
