Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Motorni obrati

Napisal/-a pugi405 To maj 27, 2003 9:15 am

Alo. A mi je tukaj kdo sposoben svetovat kako odpraviti napako nihanja motornih obratov. Nihajo, ko je avto mrzel. Ko je motor segret, pa jih lepo enakomerno drži pod malo pod 1000. Aja. Pa še tole. Kr malo pribija gas, ko se npr pomikam v koloni in pritisnem sklopko mi pribije obrate. Kaj bi to blo? Med vožnjo pa BP. Pa še eno vprašanje. Zakaj se obratomer "zatika", ko se dviga in spušča. Kazalec ne gre tekoče ampak se zatika?
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi To maj 27, 2003 9:26 am

Nekdo iz našega kluba je imel podobne probleme in je rekel, da se mu je en senzor z motorja dol haklal - so mu ga na servisu zrihtal in je blo kewl... baje se da eno objemko sam čez, da dobro drži...točno kater vem sam na 206kini mašini...se bi dal hitro ugotovit kater je to na tvoji...

Meni pa samo kadar je avto stal več kot cca 10 ur po prvem štartu ponavadi obrati tolk padejo, da avto crkne - al pa nihajo na meji, če takoj ne dodaš gasa... čez 5 sekund je vse ok. So pa to spet fore, k jih ma večino Peugeotov...

Zakaj se ti kazalec zatika? To je pa pomoje nekaj v armaturi že zjebano - nekaj s samim kazalcem narobe...se ponavad dogaja pri starejših avtih na tahometru...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To maj 27, 2003 9:33 am

Po mojem motorni obrati, ko je motor hladen morajo nihat. El. v avtu spusti obrate pa ugotovi, da bi avtu crknil in jih spet poviša, itd. dokler motor ni topel in lahko laufa na 800, 900 obratih.
Podobno kot z čokom, ko so ga ven vlekli in not potiskali, dokler ni avtu bil topel tu pa elektronika uravnava vrtljaje.
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To maj 27, 2003 9:49 am

saj ne. da bi se zatikal kazalec, ampak samo ne laufa gor in dol čisto tekoče. Števec pa je bil menjan. Kateri senzor pa naj pogledam?
 
Uporabniški avatar
Panizzi
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Po mar 31, 2003 1:25 pm

Napisal/-a Panizzi To maj 27, 2003 11:25 am

Pri njemu je šlo za tole zadevco... ker nisem kak strokovnjak - niti ne vem točne funkcije tega senzorja... morda se kdo kaj bolj spozna... je bil pa tale na sliki...
Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy To maj 27, 2003 1:18 pm

Peveri:Lambda sensor, temperaturni sensor, sensor pretoka zraka in regulator prostega teka(če jih seveda imaš na pežoju). Poglej še vacuumske cevke in sesalni trakt če kje pušča. :wink:
 
goldi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne mar 02, 2003 1:00 pm
Kraj: Kropa

Napisal/-a goldi To maj 27, 2003 2:38 pm

tud jest sem mel te težave :evil:
obrati so kar skakali gor pa dol,mašina je sama od sebe dodajala gas
sem zamenjal regulator zraka in sedaj dela kakor je treba :lol:
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To maj 27, 2003 3:25 pm

Hmmmm, lambda, AFM(airflow meter).... mam samo koračni motorček, ki uravnava prosti tek in ki dela kot je treba. Če je lambda ni šans da jo menjam! Merilca pretoka zraka moj pugi nima. Mogoče pa je luknja kjer uhaja zrak v sesalnem traktu, ker ko avto laufa nekaj brenči-sej veste tisti zoprn bzzzzzzzzzzzzzzz. Mogoče je to to. :?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost