Tip se sred Pariza usede v taxi, in reče: "Na letališče, prosim!" In taxist pohod gas, piči čez prvo rdečo, tipo samo debelo gleda. Piči čez drugo rdečo, tip že švica uzadi. Pride do tretga križišča, se pržge zelena, taxist se usede na bremzo, un tip uzadi prleti naprej, taxist se komi ustav, pol pa potnik reče: "Ja zakaj si se pa zdej ustavu???" Pa taxist nazaj: "Lej tmle mojga brata k bo zdejle čez rdečo prletu..."
Se mi zdi da se scena iz tega starga vica seli na naše ceste... tole ukinjanje utripajoče zelena je seveda kretenziem, ker si res u trenutku v oranžni, in s tem kaznvan.
Drgač pa kar se tiče ustavljanja pred semaforjem... ponavad so to ljudje k se pogovarjajo po telfeonih, pa nimajo cajta še razmišlat kdaj se morjo ustat...
Pa prej je nekdo omenu, da nekdo počas pride do semaforja in čaka da se bo pržgala zelena...ja, a je kej narobe s tem? Ekonomična vožnja pač. A boš kej profteru če boš začeu bremzat 20 m pred semaforjem, se ustavu in potem spet spelu?? Jst bom pa recimo 100 m pred semaforjem dou v 3. in se počas prpelu do semaforja v 2. in potem pelu naprej. Isti falus, oz., sm jst na boljšem, ker nism šalut v prvo (poraba nafte in obraba sklopke, in bremze)...vem da se sliš malenkostno, ampak če pa to delaš usak dan se pa vrjam da pozna...
Seveda ta taktika ni primerna za prometne konice, ko se voz bumper2bumper...
LP,
Ali