PureTNT je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.
V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).
Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...
C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.
Ne bo ravno držalo...
Če govorimo o 996 GT2 (twin-turbo ter 462 KM) in 996 GT3 (360 KM) to nikakor ne bo držalo! 996 GT2 je najhitrejši, najzmogljivejši ter zaradi zmanjšane teže tudi najbolj vodljivi Porsche serije 911
Narobe. GT2 je Turbo widebody, medtem ko je GT3 Carrera narrowbody. Od GT2 je lažji za ca. 100 kilogramov. Je bolje vodljiv in hkrati tudi lažji za vožnjo kot GT2. Preverjeno. Je pa res, da razlika ni velika in GT2 JE močnejši, vendar je zaradi precej velikih turbin K24 tudi resnično zahteven za vožnjo na limitu.
Sicer nisem vozil nobenega izmed opisanih

The new Porsche 911 GT2 combines the extreme, sporting character of the 911 GT3 with the equally supreme performance of the 911 Turbo. The fastest member of the 911 family, the 911 GT2 accelerates to 100 km/h in a mere 4.9 seconds, reaching the 200 km/h mark after just 12.9 seconds. And this urge for ongoing pace and action does not come to an end until the car has reached its top speed of no less than 315 km/h or 195 mph. Racing round the northern circuit of Nürburgring, the 911 GT2 again outperforms even the GT3, remaining well below the former record of 7:56 minutes. This makes the Porsche GT2 the new lap record holder for street-legal series production cars at Nürburgring.
Seveda je pa jasno, da je vsak tak superšportnik (še posebej pa avto kalibra GT2, ki ima take ekstremne zmogljivosti) zelo zahteven za vožnjo na limitu - nenazadnje niti ni namenjen 'nedeljskim nastopačem' z preveč $$$ na računih ampak ljudem z dirkaškim pedigrejem, ki se zavedajo kakšen avto imajo v rokah ter so sposobni izkoristiti dane zmogljivosti.