Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Viper vs. Corvette

Viper
73
72%
Corvette
28
28%
 
Skupaj glasov : 101
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To jan 18, 2005 8:25 pm

PureTNT je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.

V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).

Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...


C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.


Ne bo ravno držalo...

Če govorimo o 996 GT2 (twin-turbo ter 462 KM) in 996 GT3 (360 KM) to nikakor ne bo držalo! 996 GT2 je najhitrejši, najzmogljivejši ter zaradi zmanjšane teže tudi najbolj vodljivi Porsche serije 911 :!:


Narobe. GT2 je Turbo widebody, medtem ko je GT3 Carrera narrowbody. Od GT2 je lažji za ca. 100 kilogramov. Je bolje vodljiv in hkrati tudi lažji za vožnjo kot GT2. Preverjeno. Je pa res, da razlika ni velika in GT2 JE močnejši, vendar je zaradi precej velikih turbin K24 tudi resnično zahteven za vožnjo na limitu.


Sicer nisem vozil nobenega izmed opisanih :oops: tako da lahko argumentiram samo iz prebranega...

The new Porsche 911 GT2 combines the extreme, sporting character of the 911 GT3 with the equally supreme performance of the 911 Turbo. The fastest member of the 911 family, the 911 GT2 accelerates to 100 km/h in a mere 4.9 seconds, reaching the 200 km/h mark after just 12.9 seconds. And this urge for ongoing pace and action does not come to an end until the car has reached its top speed of no less than 315 km/h or 195 mph. Racing round the northern circuit of Nürburgring, the 911 GT2 again outperforms even the GT3, remaining well below the former record of 7:56 minutes. This makes the Porsche GT2 the new lap record holder for street-legal series production cars at Nürburgring.

Seveda je pa jasno, da je vsak tak superšportnik (še posebej pa avto kalibra GT2, ki ima take ekstremne zmogljivosti) zelo zahteven za vožnjo na limitu - nenazadnje niti ni namenjen 'nedeljskim nastopačem' z preveč $$$ na računih ampak ljudem z dirkaškim pedigrejem, ki se zavedajo kakšen avto imajo v rokah ter so sposobni izkoristiti dane zmogljivosti.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To jan 18, 2005 8:42 pm

Nordschleife ima distinktno dolge ravnine, med drugim celo najdaljšo na svetu, kar se tiče tekmovalnih stez. GT3 Mk2 ima čas /:54, GT2 Mk1 pa 7:46, čas ki ga je postavil Horst von Saurma. GT2 je tu profitiral na ravninah, medtem ko v ovinkih niti ni izgubljal časa (gre za majhne razlike). GT2 je pač težji in zato malce manj okreten, je pa vsekakor močnejši in zabaven na sebi lasten način. Ko ga voziš pravilno, je super hiter, vendar napak žal ne odpušča. To je eden od razlogov, da se je veliko ljudi raje odločilo za GT3, ki ima bolj progresivno krivuljo in je zaradi manjše teže tudi lažji za obvladovanje (ampak spet ne dovolj, da se tudi z njim ne bi mogel pošteno ušteti).
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To jan 18, 2005 8:50 pm

PureTNT je napisal/-a:
Slide in Bandit, govorim o C6 Z06, ne o navadni C6. In ja, motor je prevrtan do zadnjih milimetrov.



No ja, za standardni Chevy SB 5.7 blok (350 cui) velja, da je bore=4.001" honed to 4.125" , max bore: 4.200", cylinder wall thickness: 0.250" @ 4.200" bore; Stroke: 3.48"

Za tole Vette pa velja : LS7 427ci/ 7.0L. 500HP/500 Ft Lbs (512 HP actual)
- Bore: 4.125" , Stroke : 4.0" Aluminum block (še precej do 4.200" max bore)

Torej, ima isto vrtino ampak večji hod, kar pomeni, da NI PREVRTAN DO ZADNJIH MILIMETROV ampak ravno toliko, kot vsak drug Chevy SB block.

Če bi mu dal gor 76cc glave z 2.02" intakeom (sedaj ima 70cc chambers glave z 1.81" intakeom) , bi mu občutno povečal navor. Res pa je, da ima zelo hudo odmično gred - 0.591" Lift Cam - noro!
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jan 18, 2005 9:50 pm

@Tattoo - govorimo o LEGI. To da je postavil bolši krog še ne pomeni da ma bolšo lego, ampak kar dosti močnejši motor. Seveda tudi lega prispeva, ampak tu se bolj pozna motor.

Lego bi lahko stestirali tako, da bi šla v določene ovinke z istimi hitrostmi, ali pa kako se odzivajo na igračkanje, kako vodljiv je avto..
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To jan 18, 2005 10:13 pm

Pugi je napisal/-a:@Tattoo - govorimo o LEGI. To da je postavil bolši krog še ne pomeni da ma bolšo lego, ampak kar dosti močnejši motor. Seveda tudi lega prispeva, ampak tu se bolj pozna motor.

Lego bi lahko stestirali tako, da bi šla v določene ovinke z istimi hitrostmi, ali pa kako se odzivajo na igračkanje, kako vodljiv je avto..


He he...sem vedel, da se bo prej ali slej nekdo zapičil v ta podatek, da je bil hitrejši na Nürburgringu :P Bom poizkusil pojasniti zakaj sem prilepil tisti navedek:

1.) Vem, kaj pomenita pojma LEGA ter VODLJIVOST ;)
2.) Nürburgring ima kljub temu, da ima eno izmed najdaljših ravnin še vedno 172 ovinkov...in razliko v časih nabereš skozi ovinke (večja hitrost skozi ovinke pa posledično pomeni boljšo vodljivost ter lego avta). Ne boš rekel, da je lahko GT2 tako razliko v času dosegel samo zaradi 100 KM močnejšega motorja napram GT3 8)
3.) In stari Nürburgring je ravno zaradi takega števila ovinkov kar konkreten pokazatelj (ter dobro merilo med konkurenco) vodljivosti ter lege avta :!:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To jan 18, 2005 11:56 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:@Tattoo - govorimo o LEGI. To da je postavil bolši krog še ne pomeni da ma bolšo lego, ampak kar dosti močnejši motor. Seveda tudi lega prispeva, ampak tu se bolj pozna motor.

Lego bi lahko stestirali tako, da bi šla v določene ovinke z istimi hitrostmi, ali pa kako se odzivajo na igračkanje, kako vodljiv je avto..


He he...sem vedel, da se bo prej ali slej nekdo zapičil v ta podatek, da je bil hitrejši na Nürburgringu :P Bom poizkusil pojasniti zakaj sem prilepil tisti navedek:

1.) Vem, kaj pomenita pojma LEGA ter VODLJIVOST ;)
2.) Nürburgring ima kljub temu, da ima eno izmed najdaljših ravnin še vedno 172 ovinkov...in razliko v časih nabereš skozi ovinke (večja hitrost skozi ovinke pa posledično pomeni boljšo vodljivost ter lego avta). Ne boš rekel, da je lahko GT2 tako razliko v času dosegel samo zaradi 100 KM močnejšega motorja napram GT3 8)
3.) In stari Nürburgring je ravno zaradi takega števila ovinkov kar konkreten pokazatelj (ter dobro merilo med konkurenco) vodljivosti ter lege avta :!:


GT2 je tako razliko dosegel ravno zaradi svoje moči. Vsekakor ima proga ogromno ovinkov ampak avto z večjim navorom in večjo močjo bo tukaj dominiral, predvsem pri pospeševanju iz ovinka in naprej po ravnini. Kar se tiče oprijema lege sta oba avtomobila dokaj podobna, vendar je GT3 na koncu lažji in malce bolj okreten. Osebno sem v GT2 užival, kljub težavnosti, vendar je GT3 preprosto lažje vodljiv. Sicer je bil del razlike tudi v tem, da je bil GT2 malce modificiran in zato še težje obvladljiv kot navadno, vendar stojim pri svoji oceni, da je GT3 lažje obvladljiv in bolj okreten kot GT2. Vsekakor pa bi za visokohitrostno vožnjo raje vzel GT2 , saj je pri višjih hitrostih bolj stabilen kot GT3. Zdaj pa bi morda bilo dobro, da se vrnemo k originalni temi.

Lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jan 19, 2005 2:19 am

BMW Motorsport je napisal/-a:No če smo že pr temu kaj je kdo vozu. Naute verjel vozu sm naprimer 163-konjsko BMW-jevo enko- mi je všeč, potem SLK 200K - že to seka, leti pošrek, ubija, ... ,, pol pride na vrsto 321-konjska M3, to je pa zaenkrat najmočnej kar sm dubu u roke.. Tko da ne mi govort o neizkušenosti!! SLR-a sm pa vidu med prvimi v slo in se mi zdi že na prv pogled bolj športn k kjer kol Ferrari, Corvetta al pa Viper, pa kdo prav da avto nad 300/uro ni stabilen, a veš da se dvigne zadnje krilce pr večjih hitrostih lih za stabilnost!!! Pa avto ma FLAT UNDER BODY, pa mal glej posnetke kako se pele pa bodte že enkrat tih, zvok pa daleč bolši od Enzota!!!!


:lol: :lol: :lol:

jup js sm tud zanc vozu space shuttle ameriski pol pa se ruski, pa ma ruski bolse pospeske ameriski se pa bol v orbiti drzi :lol: :lol: aja pa ruski ma pokromane zobne scetke pa dve turbini ma na rocni zavori ki je lih tko pokromana. a ves!!! pa ne govort da ni res!!!!!!!!! ;) :lol: :lol:

aja v kakem merilu so pa bli teli avti?
 
masimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr jan 19, 2005 1:52 am

Napisal/-a masimo Sr jan 19, 2005 2:49 am

Za vsakodnevno voznjo po slovenskih cestah sta tako Corveta kot Viper malo siroka, tako da me ne bi mikalo ne enega ne drugega pripeljati v Slovenijo.

Na splosno pa bi imel dosti raje civilizirano Corveto, kot Viperja. Tako, za vsakodnevno voznjo. :D

Kar pa se Corvete in voznje v ovinkih tice:
Pred kaksnim letom dni sem se nekaj malega zapeljal z eno. Sicer custom izvedba s hujsimi gumami in se cem, ampak nic ekstremnega. No, kakor se vzame. :) Prvih par km mi je lastnik demonstriral, kako se avto obnasa v ovinkih in me popolnoma in v celoti impresioniral. Prav z lego na cesti. Kasneje sem se naokoli zapeljal tudi sam, ampak kar si ga nisem upal resneje pritisniti, nimam kaj dosti za povedati. Se pa spomnim, da sem bil v avtu skoraj v vodoravnem polozaju.

Sicer nimam kaj ekstra izkusen s hudimi avtomobili, lahko pa zagotovim, da se vozne lastnosti Corvete fenomenalne. Imel bi jo raje kot cenovno cisto primerljivega BMW M3.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr jan 19, 2005 8:31 am

PureTNT je napisal/-a:
GT2 je tako razliko dosegel ravno zaradi svoje moči. Vsekakor ima proga ogromno ovinkov ampak avto z večjim navorom in večjo močjo bo tukaj dominiral, predvsem pri pospeševanju iz ovinka in naprej po ravnini. Kar se tiče oprijema lege sta oba avtomobila dokaj podobna, vendar je GT3 na koncu lažji in malce bolj okreten. Osebno sem v GT2 užival, kljub težavnosti, vendar je GT3 preprosto lažje vodljiv. Sicer je bil del razlike tudi v tem, da je bil GT2 malce modificiran in zato še težje obvladljiv kot navadno, vendar stojim pri svoji oceni, da je GT3 lažje obvladljiv in bolj okreten kot GT2. Vsekakor pa bi za visokohitrostno vožnjo raje vzel GT2 , saj je pri višjih hitrostih bolj stabilen kot GT3. Zdaj pa bi morda bilo dobro, da se vrnemo k originalni temi.

Lp



Safy II ?
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Ne jan 23, 2005 1:53 pm

[url]http://www.scottspangle.com/videos/VIPER2.wmv

Vrjetno ste že vidl tale filmček, ampak vsen za tiste k še niso :D
Vreden ogleda
Viper VS stock motorji ter nekaj jih je tudi malo prerihtanih.
avto vs motor za neverjet
tko da ni dvoma da je ta avto car

Lp
[/url]
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead To jun 07, 2005 12:52 pm

A pa mislte d je BMW M3 z 343KM bolj od prejsne C5 k ma 344KM, tko na vseh podrocji (dirkalisce,avtocesta,mesto...)?????
Slika
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O To jun 07, 2005 1:54 pm

Avta sicer zaradi stroškov in podobnega res nista zame, ne bi pa dramatiziral in bi izmed nju izbral Viperja. Vedno mi je bil všeč :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To jun 07, 2005 5:23 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
GT2 je tako razliko dosegel ravno zaradi svoje moči. Vsekakor ima proga ogromno ovinkov ampak avto z večjim navorom in večjo močjo bo tukaj dominiral, predvsem pri pospeševanju iz ovinka in naprej po ravnini. Kar se tiče oprijema lege sta oba avtomobila dokaj podobna, vendar je GT3 na koncu lažji in malce bolj okreten. Osebno sem v GT2 užival, kljub težavnosti, vendar je GT3 preprosto lažje vodljiv. Sicer je bil del razlike tudi v tem, da je bil GT2 malce modificiran in zato še težje obvladljiv kot navadno, vendar stojim pri svoji oceni, da je GT3 lažje obvladljiv in bolj okreten kot GT2. Vsekakor pa bi za visokohitrostno vožnjo raje vzel GT2 , saj je pri višjih hitrostih bolj stabilen kot GT3. Zdaj pa bi morda bilo dobro, da se vrnemo k originalni temi.

Lp



Safy II ?


Kr dost safyjov II je zgleda v teli temi.
Al samo men zgleda, ko se na avtomobilizmu odpre ena tema o supercars, folk koj odpre Google napiše " bla bla bla " in poj lepo prebere in napiše.
nevem mogoče so pa probali do limita vse hude športnike

Vzel bi Viperja, ampak obadva se mi zdita cenena avta. zato bi ga probal menjati za rabljenega 645 in lepo uzival v umirjeni vendar športni nemški vožnji :D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jun 08, 2005 7:49 am

swifthead je napisal/-a:A pa mislte d je BMW M3 z 343KM bolj od prejsne C5 k ma 344KM, tko na vseh podrocji (dirkalisce,avtocesta,mesto...)?????


Safy III? :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki Sr jun 08, 2005 6:49 pm

A vam je tako težko pogledat en primerjalni test? Evo, 5th gear je pred kakšnim mesecem vzporedno primerjal ta dva avta (Tiff Needell in Jason Plato). Torej, izkazalo se je, da se viper izredno slabo obnaša na meji, je pa pač hitrejši na dragu. Jason Plato je rekel: there is not a single thing I like about this car. It`s just an absolute garbage (vozil je Viperja). Vse skupaj je bilo v kurcu, od menjalnika, do volana...

Torej, zaključek je bil: To get a better car, save yourself 30 grand and buy the Vette ;)

Nekako tema dvema novinarjema verjamem, zato bi se odločil za Corvette.
Hitro se daleč pride

Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 08, 2005 7:03 pm

Mah sej je tut dol v ZDA v primerjalnih vedno zmagal vette - folk gleda viperja bolj zaradi superlativov, kot kaj drugega
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov