Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če jun 09, 2005 2:01 pm

JohnyR je napisal/-a:To da se tudi taki diski pregrejejo pa ni nič čudnega, še posebi ko se voziš po Mobikrogu. Ponavadi je problem v dovodu zraka in slabih platiščih.


Gor so ble 16" original feltne (6krake BBSke) k so ble tud precej vroce - lahko se jih je se drzalo, ni pa manjkalo dost, da bi ble prevroce. Ni kej, neki vecjega po treba gor dat :D
Slika
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Če jun 09, 2005 6:14 pm

Pol je v redu. 1 kom stane 16k :shock: .... Bom preživu.... :roll: Zadaj mam torzijo, tko, da je pol ta amort. kot nalašč zame :P Edin tega ne razumem... da pobere obesa obremenitev... a pol bolj trpi kot pr serijskem? Huh.. spet dilema :-P
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če jun 09, 2005 6:43 pm

jest mam tut na tipotu monroe sam neve če glih reflex al je to model al kaj no nevem
mam pa plinske , ker takrat ko sem rabil pač kombinacije oljno - plinski niso mel..
moram pa rečt da so bli na začetku trdi skor tko kot športni mislm kr dost trdi. :oops:
sam zdej je pa kul, zaenkrat sm sam te menu... pa je kr kul sam so pa še vedno bolj trši kot pa kateri drugi al se mi pa sam zdi ker je avto že tok str :roll:
pa se mi zdi da se plinski čez en cajt mal vsedejo tko da je zdej mal nižji avto čeprov ni znižan.
pa ful je hudo ko grš čez policaja nardi psssssss pa psssssss heheh kot da bi mel nevem air ride ;)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe jun 10, 2005 6:20 am

Mate je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:To da se tudi taki diski pregrejejo pa ni nič čudnega, še posebi ko se voziš po Mobikrogu. Ponavadi je problem v dovodu zraka in slabih platiščih.


Gor so ble 16" original feltne (6krake BBSke) k so ble tud precej vroce - lahko se jih je se drzalo, ni pa manjkalo dost, da bi ble prevroce. Ni kej, neki vecjega po treba gor dat :D


Potem je verjetno problem pri dovodu zraka.

Športni avti oz. športne izvedbe avtov imajo ponavadi eno cev, ki vodi zrak za gumo. Ta zrak posledično ventilirani disk, pobere kot nekakšna veternica, se sproti ohladi, topel zrak pa se odvaja skozi platišče.

Če takega kanala oz cev za dovajanje zraka nimaš, si jo za naslednji izlet na MK omisli, pa bo manj problemov.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe jun 10, 2005 6:24 am

pugi405 je napisal/-a:Pol je v redu. 1 kom stane 16k :shock: .... Bom preživu.... :roll: Zadaj mam torzijo, tko, da je pol ta amort. kot nalašč zame :P Edin tega ne razumem... da pobere obesa obremenitev... a pol bolj trpi kot pr serijskem? Huh.. spet dilema :-P



Delno obremenitev pobere amortizer, in ne obesa, da ne bomo mešali.

Da me ne boš narobe razumel. Amortizer pomaga vzmeti le takrat ko je obesa v gibanju. Ko avto stoji, amortizer ne dela nič, ker je avto naslonjen na vzmet.

Ta amortizer si lahko predstavljaš kot tlačilko za kolesa, V eno smer je trd, v drugo pa mehak. Tako kot pumpo težje stisneš kot raztegneš.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe jun 10, 2005 6:29 am

DJ E.M. je napisal/-a:mam pa plinske , ker takrat ko sem rabil pač kombinacije oljno - plinski niso mel..



Še enkrat:


VSI amortizerji so oljni, vsi

Edina razlika je če imajo zraven olja še plin, ki amortizerju pomaga do željenih lastnosti.
http://www.raceland.si
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe jun 10, 2005 7:56 am

JohnyR je napisal/-a:Potem je verjetno problem pri dovodu zraka.



Tole je problem, ker je kolo prakticno zaprt pod blatnikom in ni nikjer nobene lukne. Da bi sel pa rezat pleh od blatnika je pa ze mal huda modifikacija :?
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe jun 10, 2005 8:14 am

Mate je napisal/-a:
JohnyR je napisal/-a:Potem je verjetno problem pri dovodu zraka.



Tole je problem, ker je kolo prakticno zaprt pod blatnikom in ni nikjer nobene lukne. Da bi sel pa rezat pleh od blatnika je pa ze mal huda modifikacija :?


sej se ne reže zunanjega blatnika. Ta zrak je spelan ponavadi od sprednjega odbijača za kolo. Zrak se zajema nekje pri meglenki in se spelje ravna cev do notranjega plastičnega blatnika.

na sliki je z zeleno označen zajem zraka in njegova cot skozi cev.
sivo sem pa hotel nakazati notranji plastični blatnik.
Priponke
R19.jpg
http://www.raceland.si
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov