Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
alfa_25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr maj 07, 2003 9:52 pm

popravila

Napisal/-a alfa_25 So jun 07, 2003 1:14 pm

Moje izkušnje:
p205: šel katalizator v četrtem letu
alfa 145 1.6. boxer: nič, imeli 5 let
alfa 156: v četrtem letu šla lambda sonda, cca. 40 000 sit, druga nič
punto 1.2 16v: pri cca. 22 000 km šla svečka, menjano v garanciji

je pa res, da smo ta avte zelo pridno servisirali
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So jun 07, 2003 1:19 pm

TITan je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Nam reku da so VWi najbolši avti na svetu (čeprav so :roll: ), sam so pa (po mojem) orenk bolši od babičinega Pežoja.


...spet se je začelo...a je blo potrebno ???...


Sem mislu, da bote pogruntal, da sem se ZAJEBAVU :?

Sej si prov mislu. :P
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a pro2c So jun 07, 2003 1:34 pm

AX: nic
Saxo: kljucavnica na vratih crknila (ni bil vlom in ne zima)
Freelander od starega: loputa na gas pedalu in vodilo za stresno okno
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
andy77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr maj 07, 2003 1:20 pm

Napisal/-a andy77 So jun 07, 2003 2:32 pm

Pri Gsi astri mi je šel jermen, zraven posledično še vodna pumpa, 8 ventilov in opraskana glava.Jermen je bil zamenjan le en mesec pred tem obupnim dogodkom, potem je bil eno leto mir (do totalke). Sedaj imam Hodno in sem zamenjal že dva zadnja stabilizatorja, drugega zaeenkrat ne (naj kar tako ostane).
Slika

BMW 528
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So jun 07, 2003 2:38 pm

pri mojmu a4 se je enkrat prižgala lučka za airbag(pri 10000 km),zamenjano na garancijo,počena vetrnica ventilatorja (posledica nesreče-đabe menjano)

Uf na pajerotu sm pa menju use kar se je dal... :lol:
Najprej ko smo ga kupil je meu 130k "terenskega službenega dela"=gori doli po nanosu :lol: . In smo menjal sklopko,spredne amortizerje,zadnjo torzijo :cry:,akumulator in jermene. Cene se ne spomnim :oops: .
Pol smo ga menjali v družini in nekako po 3 letih je pršu do mene.(recmo 180k)V enmu letu pa pol 130k km,menjani amortizerji,zadnji izpušni lonc,menjana sklopka,menjani zglobi,menjana 2 prestava,jermen,menjana zadnja desna luč,menjana glava motorja pri 240k,spet menjan zadnji lonc,menjan hladilnik in za bonus še menjan tank.
Potem je šel pokvarljivi voz od hiše tako da si rajš ne zamislim kaj sedaj novi lastnik menja :wink:
Cene se mi tud mau ne sanja,ni blo pa glih pocen :wink:


Sestri na a3 crknila klima pri 35k km(garancija),na MB ml320 od mat je že dvakrat crknu potovalni compjuter(garancija),stikalo za el.šipe se je znucalo(baje je to pričakovano :!: :?: :?: )(aja cena se mi zdi da 40k) pa ventilator je zaružil.
SlikaSlika
 
all4you2
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: To apr 30, 2002 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a all4you2 So jun 07, 2003 2:45 pm

No, pri mojmu Puntotu (letnik 99) je šlo pa naslednje.
Pri 35.000 tisoč šla vodna pumpa, voda v bat itd - začelo trokirat.
Sedaj pa bo pri 76.000 tisoč potrebno menjat zadnjo desno roko in pa diske, ki so še prvi.
Pred dvema tednoma pa se je zarustu zadnji brisalec - kar pa je že popravljeno.
To je pa vse.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Ne jun 08, 2003 2:13 pm

TITan je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Nam reku da so VWi najbolši avti na svetu (čeprav so :roll: ), sam so pa (po mojem) orenk bolši od babičinega Pežoja.


...spet se je začelo...a je blo potrebno ???...


Sem mislu, da bote pogruntal, da sem se ZAJEBAVU :?


Sem se zajebaval, nisi pogruntal???
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne jun 08, 2003 2:25 pm

Sem pa jaz izpadu k i****... :oops:
Slika
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Ne jun 08, 2003 5:23 pm

K sem mel najprej VW Jetto sm jo šrafu vsak teden in menjal stvari za ene 10-15k SIT
Pol sm ga mislu sam zažgat!
Zdej pa mam ze ene 3 leta Renault Megane (2.lastnik) sm pa razn rednih servisov mogu zamenat sam en senzor za vžig!K je bil avto topel je kr crknu pa pol ni hotu vžgat, pa k je bil pržgan so kr neki obrati nabijal! Cena 7kSIT
Upam da bo pr tem ostal!
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne jun 08, 2003 5:24 pm

Dr_S je napisal/-a:K sem mel najprej VW Jetto sm jo šrafu vsak teden in menjal stvari za ene 10-15k SIT
Pol sm ga mislu sam zažgat!
Zdej pa mam ze ene 3 leta Renault Megane (2.lastnik) sm pa razn rednih servisov mogu zamenat sam en senzor za vžig!K je bil avto topel je kr crknu pa pol ni hotu vžgat, pa k je bil pržgan so kr neki obrati nabijal! Cena 7kSIT
Upam da bo pr tem ostal!

potrkej na les! :P ;)
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Ne jun 08, 2003 7:50 pm

Ha pazte to, Audi A3 pri 90000km- pred pol leta, mi je šel v p.m. komplet menjalnik, najprej neki časa ni hotu it vzratno, pa sem se zmenu da ga prpelem na popravilo čez par dni, valda sem se vozu ker se druzga ni zdel nič narobe pol pa enkrat med vožnjo začne neki pokat pa blokirat kolesa sledil je sam še en velik pok in sem komi do mehanika prpelu , srečo sem mel da poznam mojstra ki mi je za 100k SIT zrihtu skoraj nov rabljen menjalnik in ga tut vgradil. Pa sem pol slišu da je pri A3 dost problemov z diferencialom. Tko da k... sam zdej je že ene 15k km nov menjalnik pa je vse kul ostalih večjih problemov pa ni blo.
lp
Born to be wild !
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Ne jun 08, 2003 9:25 pm

Rover 214 Si....Ni hotu vžigat-->oksidiran kontakt štarterja, počeno tesnilo glave motorja --> menjal vse jermene, vsa tesnila, brušenje glave :x

A nesreče štejejo? 1x sem priletel v pločnik zadnjim kolesom in sem moral menjat cel zadnji del podvozja, sem pa kot stranski produkt dobil diske namesto bobnov ;)

Pred tem avtom sem se pa vozil s '95 Cliotom in pa '92 R5 in razen kakšne pregorele žarnice ni bilo nobenih problemov!!
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* Ne jun 08, 2003 9:37 pm

hmmmm:
polosovina, prednja ležaja (zadnja dva bodo kmalu), zavorne ploščice, zadnji desni motorček za zaklepanje vrat, kar nekaj lučk na armaturki.......hmmm....kaj še....no ja, redno sem si ga sam servisiral, med drugim tudi menjal olje v menjalniku.......to je pa tudi vse.

Sem pa prevozu ca. 35k km, prevoženih pa ma 123k.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jun 09, 2003 10:46 am

heh ja.Prevoženih 125kkm. Menjano: prednji levi ležaj, amortizerji (vsi štirje) prednje leva roka, diski, ploščice, bobni+obloge, Alternator,izpušni lonoec bo pačsi šel k hudičo,u motorju neki ruži ampak dok bo ružlo se bom vozu :wink: ker avto ne gre slabše niti ne kaj trokira.To pa je tudi vse drgač pa avto dela kot urca.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 09, 2003 11:56 am

Twingo - nič, vse delalo do 120k kilometrov, ko sem ga prodal.
Subaru leone - vozil 70k kilometrov, dal naprej bratu tudi 70k kilometrov in ga prodal za isto ceno kot sem ga dobil, brez kakršnegakoli štimanja
R5 GTTurbo - 290k kilometrov - 1x menjalnik, in dihtnge na glavi in kolektorju, pa takoj ko sem jo dobil sem dal obnovit turbino. Končniki in ploščice bremz so bili na tapeti vsake pol leta in 2x diski prednji in enkrat zadnji (imel sem jo 4 leta, in je bilo veliko norenja z njo, tko da je bilo kar malo popravil, glede na to kaj se je vse počelo s tem avtom)
Saab 9000 turbo - končniki pa diski, ki so bili še original in so bili na avtu 13let preden sem ga dobil jaz v roke.
R5 baccara - takoj ko sem jo dobil sem menjal dihtnge na glavi in zobati jermen ter alternator. Zdej jo vozim že 30k kilometrov in sem ji dodal turbino. Bomo videli kako bo z njo v prihodnosti.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To jun 10, 2003 2:34 pm

Ej ti - nebivedu, a maš ti belo turbo petko, k je večkrat parkirana pred Totalčkom? Boš malo pokazal turbinco a ne? :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost