Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
acx
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: So feb 05, 2005 8:28 pm

V8, 16V, 8V, V12......strokovnjaki pomoč?!

Napisal/-a acx To avg 16, 2005 7:57 pm

No torej, mene zanima, če mi lahko kdo kej več pove razlike med v naslovu naštetimi oznakami in doda malo obrazložitve, pove kaj več o motorjih, o porabi(gre posploševat da je pri več ventilskemu poraba manjša....mogoče sm se zmotu), o zvokih motorja, tresenju (tisto o tem da kovanec stoji na havbi bwja 850...)

predvsem pa razlike V8 in 8V;; W12 itd..

Hvala že vnaprej! :)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To avg 16, 2005 8:07 pm

upam da sem prov razumu uprašanje..
V8 - osem-valjnik
8V - osem - ventilska tehnika
W12 - u bistvu na kratko... dva V6 motorja postavljena vsporedno
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To avg 16, 2005 8:09 pm

v8 pomen da ima avto 8 cilindrov postavljenih linijsko štiri po štiri pod določenim kotom
v12 pomen isto, sam da gre za 6 in 6 cilindrov

8v pomen 8 ventilov. normaln avto ima 16v 24v,.. eni majo recimo tud 40v.
recimo clio 1.4 ima lahko 16 ventilov, to pomeni da, ker ima 4 cilindre ima (16:4=4)
4 venile na cilinder (valj).
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 16, 2005 8:19 pm

Hmm... pa poskusmo a ne.

Torej če je V pred številko, potem označuje število valjev, če je za številko, potem označuje število skupnih ventilov.

V8- osemvaljni motor, pri katerem so cilindri ali valji postavljeni v obliki črke V. v vsakem kraku so torej 4 clindri.

8V- motor ima 8 ventilov, torej po dva ventila nad vsakm cilindrom.

W12- edini za katerega se zdele spomnim da ima takšno oznako, je Vollkswagen. Torej gre za 12 valjni motor, ki je sestavljen( konstrukcijska osnova zanj) iz dve VR6 motorjev. To je motor z zelo majhnim kotom med vrstami vlajev, torej samo 15 stopinj in ne 60 kolikor je v navadi za V6. Tako ima tudi V12 tako majhen kot med vrstami(linijami) valjev.

Posplođševanje glede porabe: načeloma naj bi bilo tako, tudi to je eden od razlogov zaradi katerih so šle firme na šestnajst ventilsko tehniko. Ni pa nujno. Tudi nekateri 8v motorji so varčni in celo na novo so jih sedaj začeli uporabljati, bolje rečeno na novo so ga skonstruirali( novi Fiat Punto).

Več valjni motor ima manj vibracij ker je presledek med posameznimi eksplozijami v motorju manjši kot pri manj valjnem motorju. Za primer: štiritaktni enovaljni motor ima delovni takt(eksplozija) na dva obrata glavne gredi( recimo motor BMW F 650 ali Yamaha Xt660). Štirivaljni štiritaktni motor ima delovni takt vsak obrat glavne oz. ročične gredi. In tako naprej... Torej več ko je valjev, bolše je z vidika vibracij. In tako res lahko stoji kovanec na motorju. Sicer pa to ni nič novga. Kovanec je stal že na Rolls Roycovi V12 mašini v modelu Silver Ghost( btw: najbolši Rolls do sedaj) že v 30. letih prejšnega stoletja.

Povej če hočeš čiste osnove.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Re: V8, 16V, 8V, V12......strokovnjaki pomoč?!

Napisal/-a Mumbley To avg 16, 2005 8:31 pm

V8 je motor z osmimi valji z razporeditvijo v obliki čkre V,
V12 ima 12 valjev...,
16V je motor s 4. ventili na valj pri motorju s 4 valji,
8V je motor z 2. ventili na valj pri motorju s 4 valji,
Na splošno imajo motorji z več valji mirnejši tek in večja kubikaža, več ventilov pomeni večjo porabo. Porabo se zmanjšuje tako, da pri večjih motorjih z več valjev deluje pri nižjih obratih le polovica in s spremenljivim kotom odpirarnja ventilov.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 16, 2005 9:27 pm

.::GTR:]
[quote="Mick Jerry je napisal/-a:

Torej če je V pred številko, potem označuje število valjev, če je za številko, potem označuje število skupnih ventilov.


Popravek - ni nujno da je to število skupnih ventilov (je pa ponavadi tako).
Primer: VW-Audi ( 5V, označuje št. ventilov na valj)[/quote]

No to je res. Ampak na palstičnem pokrovu mašine recimo na TT-ju piše 20V, tj. za vse valje skupaj, ne pa 5V za vsakega posameznega.

Sicer pa ni važno, namen je dosežen.
Slika
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Sr avg 17, 2005 6:24 am

Mick Jerry je napisal/-a:Hmm... pa poskusmo a ne.

Torej če je V pred številko, potem označuje število valjev, če je za številko, potem označuje število skupnih ventilov.

V8- osemvaljni motor, pri katerem so cilindri ali valji postavljeni v obliki črke V. v vsakem kraku so torej 4 clindri.

8V- motor ima 8 ventilov, torej po dva ventila nad vsakm cilindrom.

W12- edini za katerega se zdele spomnim da ima takšno oznako, je Vollkswagen. Torej gre za 12 valjni motor, ki je sestavljen( konstrukcijska osnova zanj) iz dve VR6 motorjev. To je motor z zelo majhnim kotom med vrstami vlajev, torej samo 15 stopinj in ne 60 kolikor je v navadi za V6. Tako ima tudi V12 tako majhen kot med vrstami(linijami) valjev.

Posplođševanje glede porabe: načeloma naj bi bilo tako, tudi to je eden od razlogov zaradi katerih so šle firme na šestnajst ventilsko tehniko. Ni pa nujno. Tudi nekateri 8v motorji so varčni in celo na novo so jih sedaj začeli uporabljati, bolje rečeno na novo so ga skonstruirali( novi Fiat Punto).

Več valjni motor ima manj vibracij ker je presledek med posameznimi eksplozijami v motorju manjši kot pri manj valjnem motorju. Za primer: štiritaktni enovaljni motor ima delovni takt(eksplozija) na dva obrata glavne gredi( recimo motor BMW F 650 ali Yamaha Xt660). Štirivaljni štiritaktni motor ima delovni takt vsak obrat glavne oz. ročične gredi. In tako naprej... Torej več ko je valjev, bolše je z vidika vibracij. In tako res lahko stoji kovanec na motorju. Sicer pa to ni nič novga. Kovanec je stal že na Rolls Roycovi V12 mašini v modelu Silver Ghost( btw: najbolši Rolls do sedaj) že v 30. letih prejšnega stoletja.

Povej če hočeš čiste osnove.

Sedi 5! :P
 
Uporabniški avatar
cossy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: Sr avg 25, 2004 8:46 am
Kraj: Tržič

Napisal/-a cossy Sr avg 17, 2005 8:07 am

to bi vam mogu razložit uporabnik foruma pod nickom TOYOTA on prav da ja moj avto 8V mene pa bega k ma dve odmične gredi torej je 16V sam on že ve jast po tud sam :wink: :bonk :EE
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr avg 17, 2005 8:28 am

Ko smo že pri ventilih pa valjih.... kako pa deluje moj trivaljni in 12 ventilski VW motor?
 
Uporabniški avatar
GTA lover
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To maj 31, 2005 9:06 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GTA lover Sr avg 17, 2005 8:57 am

Tvoj tricilindrc 12V ima po stiri ventile na vsak valj @Bandit: dva izpušna, dva sesalna :EE al kako ze... ;)
Alfa Romeo - Cuore Sportivo
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov