kljukec je napisal/-a:če rečejo da bo lahko leta 2008 dizel motor lahko izpustil le toliko in toliko trdih delcev jih pač bo
napredek se bo pospešil, ter bo tako sigurno nov motor tudi euro 5
se ni za bat za dizle
pa kokr jst vem, je najbol ekološki motor poleg hibridov v slo clio 1.5 dci z 68 km
ker ko so delal zakon za manjše dajatve za ''ekološka'' vozila, je poleg pirusa in podobnih stvarc zraven, vsaj prvotno spadal tudi omenjen avto
lp
For the Next Generation
The car is used by many people and contributes to daily transport needs all over the world. At the same time, however, the car causes environmental impact throughout all stages of its life, from production to disposal.
We, Daihatsu, believe that compact cars play a significant role in reducing environmental impact and our duty to future generations is to work towards realization of recycling oriented society.
Daihatsu Environmental Mark clearly shows the attitude that all employees are willing to implement global environmental conservation throughout their production plants and their automobile products.
Intelligent Catalyst
Daihatsu has developed the world's first "intelligent catalyst" with a precious metal (palladium) that self-regenerates by utilising the natural oxidation-reduction fluctuation in exhaust gas. This regenerating effect helps the catalyst maintain its initial performance for purifying the exhaust gas.
DVVT (Dynamic Variable Valve Timing)
A computer optimises the valve timing according to such conditions as engine rpms and how far the accelerator pedal is depressed.
Daihatsu Original Catalyst
Daihatsu's original technology led to development of this compact, high-performance, long-lasting catalyst for purifying exhaust gas. It replaces previous complicated, expensive systems that incorporate three separate catalyst converters. Called a "manifold converter" (it's placed close to the engine), the new catalyst has just one catalytic converter yet achieves Japan's ULEV (Ultra-Low Emission Vehicle) standards
Two O2-Sensor System
This system places one O2 sensor upstream and one downstream from the Daihatsu Original Catalyst. The sensors detect oxygen levels in the exhaust gas and adjust the air/fuel ratio accordingly to maintain superior CO, HC, and NOx purification.
Use of easy-to-recycle materials:
Polypropylene -> Bumpers (front & rear), Cowl louver etc
Thermoplastic Olefin -> Door glass run, Roof molding, Windshield molding etc
Use of recycled materials:
Recycled Polypropylene -> Engine undercover, Dashboard silencer outer etc
Recycled cotton felt -> Roof silencer, Dashboard silencer outer etc
Recycled PET bottles -> Dashboard silencer inner
Voith je napisal/-a: mah vsi bomo tko al tko pocrkal, pa tut ce bojo ozracje nafilal s 100% kisikom.
Voith je napisal/-a:dizli so sicer j***a, sam se vseen je tole pa ze mal toomuch. naredl bojo hibride, in bo zrak za 7% cistejsi, hkrati bo pa 800% vec odpadnih akumulatorjev onesnazl vodo in zemljo in bo skoda se 10x vecja.
kok more bit to lep šiht, zmisljevati si nove zakone.
Templar je napisal/-a:Voith je napisal/-a: mah vsi bomo tko al tko pocrkal, pa tut ce bojo ozracje nafilal s 100% kisikom.
Potem bomo ziher pocrkal ker je mislim da že 80% koncentracija kisika blazno eksplozivna in reaktivna. Ne pozabit da mi zato ker dihamo kisik hkrati tudi škodujemo sami sebi sej je kisik kot že rečeno blazn reaktiven in uničuje celice in v kasnejših letih preprečuje obnavljanje celic.Voith je napisal/-a:dizli so sicer j***a, sam se vseen je tole pa ze mal toomuch. naredl bojo hibride, in bo zrak za 7% cistejsi, hkrati bo pa 800% vec odpadnih akumulatorjev onesnazl vodo in zemljo in bo skoda se 10x vecja.
kok more bit to lep šiht, zmisljevati si nove zakone.
Kar se tiče akumulatorjev so bili že leta 1995 predstvaljeni akumulatorji iz pol prevodnih polimerov(pol prevodne plastike) ki so izredno lahki lahko jih je reciklirat ne uporabljajo kisline, lahko jih oblikuješ v kakršnokoli obliko.
Nažalost je razvojno podjtje pol leta po objavi te novice razglasilo stečaj in kakih 8 let je minilo pa so se začeli pojavljati litij polimerni akumulatorji (predhodniki polimernih) v telefonih. Da bo to prišlo to avtomobilov še kakih 8 let in potem bomo meli polimerne v avtomobilih ravno okoli 2030. Seveda so tu še prej na mesto svinčenih NiMh baterije.
Vse bojo ponucali pa samo da bojo rekli da je 4% izboljšave folk je dosti glup da bo kupoval. V sodobni ekonomiji ne more pridit do blaznih preskokov ker razvnoj preveč stane da ne bi vsega izkoristili.
Že res da se je na področju računalnikov zgodil blazen napredek ampak računalnikov se proda več in je manj komponent, hkrati pa vse številne komponente razvija veliko proizvajalcev kar znižuje ceno. Je pa spet res da ekonimija zavira tudi napredek pri računalništvu. 64bitni procesorji so bili že pri verzija 386tk pa so še do lani vsi komercialni procesorji bili 32bitni.
Ne se slepit. Vse je v službi ekonomije in tistih ki skrbijo da potegnejo vse kar je možno iz vsega in od vskogar zato da lahko oni dodajo svojim milijardam milijone.
swifthead je napisal/-a:gorivo prihodnosti je definitivno VODIK!!!!!! je najčistejši glede izpuha, vn gre sam H2O!!!!!
pa dizli naujo nkamor sli k jih je tok na cesti ze, da se ta EU5 nau glih tko prakticiru!!!
kwa pa bencinar 6.0 V12 ki spušča vn CO2 za ceu L.A. in pa pokur goriva 5x vec k dizl da ne govorim koliko vec energije rabi da se premakne!!!!
Dizel bo pa vedno itak biu ker brez dizla nebi blo lajfa!!!Argument: vsi kamion,vlaki,ladje,agregati....DIZEL ja in to ne prav nevemkwa čist glede izpuha, važn je da mal porabjo, kar je tut na nek način OKOLJEVARSTVENO!!!
gklede hibridov : Nben se nau hotu vozt na hibride (tut teli k tle gor zagovarjate bencinarje, lohk pozabte na zvok in ostale uzitke), pa se pretezki bojo!!!
Kr neki v glavnm prbijate, da me od smeha zvija!!!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov