
DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto
marko stare je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto
V slabih sedmih letih, redni servisi na 15000 km, menjani na 90000 km jermeni (45000 sit) in pri 70 tkm zavorne ploščice" prvič"(7000 sit) vse ostalo nedotaknjeno, prodana pri 118 tkm , še zdaj se novi lastnik "sosed" vozi b.p. pri 170 tkm, še vedno s prvim izpušnim sistemom, zelo zadovoljen. Sigurno komu ne bo pasalo, ker gre za vzhodnjaka... Lantra 1.8 16v![]()
sicer je to off podatek, ker se tu debatira o dizelaših, ampak ta podatek marsikaj pove, da vožnja če nimaš sreče ni ravno poceni z njimi![]()
DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto
V slabih sedmih letih, redni servisi na 15000 km, menjani na 90000 km jermeni (45000 sit) in pri 70 tkm zavorne ploščice" prvič"(7000 sit) vse ostalo nedotaknjeno, prodana pri 118 tkm , še zdaj se novi lastnik "sosed" vozi b.p. pri 170 tkm, še vedno s prvim izpušnim sistemom, zelo zadovoljen. Sigurno komu ne bo pasalo, ker gre za vzhodnjaka... Lantra 1.8 16v![]()
sicer je to off podatek, ker se tu debatira o dizelaših, ampak ta podatek marsikaj pove, da vožnja če nimaš sreče ni ravno poceni z njimi![]()
vzpodbudno, saj ne morem verjeti, da ni spusil noben zadnji valj, se razlepile obloge, crkno kak napenjalec, vč, regulator prostega teka, kakšno tesnilo na motorju, kakšna štangica stabilizatorja,.... za čestitat
pugi405 je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto
V slabih sedmih letih, redni servisi na 15000 km, menjani na 90000 km jermeni (45000 sit) in pri 70 tkm zavorne ploščice" prvič"(7000 sit) vse ostalo nedotaknjeno, prodana pri 118 tkm , še zdaj se novi lastnik "sosed" vozi b.p. pri 170 tkm, še vedno s prvim izpušnim sistemom, zelo zadovoljen. Sigurno komu ne bo pasalo, ker gre za vzhodnjaka... Lantra 1.8 16v![]()
sicer je to off podatek, ker se tu debatira o dizelaših, ampak ta podatek marsikaj pove, da vožnja če nimaš sreče ni ravno poceni z njimi![]()
vzpodbudno, saj ne morem verjeti, da ni spusil noben zadnji valj, se razlepile obloge, crkno kak napenjalec, vč, regulator prostega teka, kakšno tesnilo na motorju, kakšna štangica stabilizatorja,.... za čestitat
Ves komplet izpušni sistem zdržal 170t km? Ta je pa lovska. Če to drži, svaka čast....
pugi405 je napisal/-a:Ves komplet izpušni sistem zdržal 170t km? Ta je pa lovska. Če to drži, svaka čast....
pugi405 je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:marko stare je napisal/-a:peters je napisal/-a:Že videna zgodba pri dizlih. V takem primeru ohranit razsodnost in s sklopko na silo ustavit motor. Dim, ki ti je prišel v kabino in predvidevam zakadil pol doline, je samo dim olja. Motor zaradi visoke temperature in visokih obratov začne piti lastno olje. To traja dokler ne zmanjka olja ali popusti mašina. Res bi se mu dalo tudi dovod zraka zapreti, vendar je to zgolj teoretično in ni časa...
Je pa to sramota, da se to dogaja na skoraj novih Lagunah - enostavno ni več avta in znamke, ki bi jo človek kupil in vozil 5 let brez problemov...
da ni takih avtov si ti misliš![]()
![]()
kolegu pa sožalje
Kateri avto (prosim iz prakse), s koliko km na leto
V slabih sedmih letih, redni servisi na 15000 km, menjani na 90000 km jermeni (45000 sit) in pri 70 tkm zavorne ploščice" prvič"(7000 sit) vse ostalo nedotaknjeno, prodana pri 118 tkm , še zdaj se novi lastnik "sosed" vozi b.p. pri 170 tkm, še vedno s prvim izpušnim sistemom, zelo zadovoljen. Sigurno komu ne bo pasalo, ker gre za vzhodnjaka... Lantra 1.8 16v![]()
sicer je to off podatek, ker se tu debatira o dizelaših, ampak ta podatek marsikaj pove, da vožnja če nimaš sreče ni ravno poceni z njimi![]()
vzpodbudno, saj ne morem verjeti, da ni spusil noben zadnji valj, se razlepile obloge, crkno kak napenjalec, vč, regulator prostega teka, kakšno tesnilo na motorju, kakšna štangica stabilizatorja,.... za čestitat
Ves komplet izpušni sistem zdržal 170t km? Ta je pa lovska. Če to drži, svaka čast....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov