


Zok je napisal/-a:vsi sportni motorji (razen Buell XB9R - tt tanov, k je full lep) so narjeni tk d se gor lahk prestavla kdajkoli brez sklopke. dol pa tud, sam prihaja do sunkov, k pa men biti nicht gut.
subi92 je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Jooj. Niste mogli te teme par dni nazaj omenit? Sem dal avto rihtat ravno zarad sklopke, ki je že skoraj crknila. 42k je cena nove pras...![]()
Pa bi se pol lahko kar brez sklopke vozil.
Hm iščem podoben primer v Japonskih, Korejskih, Italijanskih, Švedskih proizvajalkah avtomobilov pa ni duha in ne sledi o počeni cevki.Ja, ni kaj! Ni ga čez švabsko kvaliteto Very Happy
![]()
p.s. pa se pelji brez enega kolesa z njim kot s citroenovim DS-om
tuscani je napisal/-a:Brez sklopke še nism provu menjat pa tudi ne mislim ker bi verjetno kej polomuMe pa zanima kako znate kej spelat z mesta npr. v tretji al pa drugi brzini?Jaz sm prvič spelal z drugo na semaforju z jugotom ker je bil menjalnik tolk zjeban da nism najdu prve,blo je pa hmal pol k sm izpit naredu.S tretjo sm pa spelu s petko, ker sm mislu da imam v prvi in da nism prav sklopke spustu.
To znanje bi mi morda prav prišlo če bi se sklopka pokvarla.
Miholl je napisal/-a:Zok je napisal/-a:vsi sportni motorji (razen Buell XB9R - tt tanov, k je full lep) so narjeni tk d se gor lahk prestavla kdajkoli brez sklopke. dol pa tud, sam prihaja do sunkov, k pa men biti nicht gut.
prestavlja se lahko pr polnem gasu brez sklopke, pr mirni vožnji boš pa brez zobnikov ostal...pa to ne velja za vse športake,ampak sam za "najbl nabrite 600ke pa 1000ke) k se full vrtijo...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov