Strokovnjak, dej preveri, če so ti že kej stopničaste ratale, pa če maš ziher taprav pritisk. Lahko, da je že prej kej ropotal, sam nisi tok opazu, zdej k maš pa nove gume, te pa valda zanima, kako se to kej pele in si bolj pozoren.
Jest sem mel fuč ležaj

ops: , pa nisem tega opazu dokler so ble zimske gor

, ko sem dal pa letne, je pa začel tok brnet

, da sem takoj vedu, da je neki narobe.

Pa na konc niso ble gume nč krive :P .
Profiler G je bil tud usmerjen dezen, pa še večje kanale je mel, sicer res da je blo drgač, k so bli uni bloki v obliki listka, ampak ne vem zakaj bi G - Force bolj ropotal. Vse smrekca dezen gume, so nagnjene h temu, da ratajo stopničaste in glasne, zato je treba s tako bolj "športno" gumo, tud bolj športno vozit, da se tud na ovinkih obrablja, pa na vsake 5 - 8 tavžnt premenat naprej nazaj.
2-Fast, DDDD, in ostali... s čim primerjate, ko pravite da so zanič? S prvovgradnjo na vašem avtu? Torej primerjate z Goodyear, Conti, Bridgestone, Michelin? Al pa ste potem morda investirali v kakšno premium gumo in ste nato ugotovili da vam BFGoodrich ni držal? Ta guma za moje pojme pomete s konkurenco v svojem cenovnem razredu. Firestone, Barum, Matador, Fulda, Falken, in podobno, mel sem pa možnost tud v živo preverit kako se obnese proti Dunlopu in sem ugotovil, da gre Dunlop lahko nazaj delat žogice za tenis, ker BFGoodrich (sprobal smo tud na mokrem) drži ene 5x bolš. Torej še enkrat, po mojem je vredna svojga dnarja.
