Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
tejo
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Ne nov 03, 2002 8:22 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a tejo Pe sep 23, 2005 6:37 pm

novo je samo to, da se trga prvemu tunelu iz lublanske smeri (kastelec?) :roll: dons sm se dvakrat pelal skoz, pa so obakrat utripale rumene luči, pa bele in rdeče ledice, omejitev 60 km/h... je blo pa v razmaku par ur.. pa nobenih delavcev al pa kamikaz v tunelu ni blo vidt :roll:

glede radarja pa verjetno še zmer velja, da policaji postavjo avto z radarjev v odstavno nišo in veselo slikajo
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER Pe sep 23, 2005 8:13 pm

Vsak naj se malo zamisli, preden zapelje v tunel 200+!!! Če tam pride do nesreče in zagori bo zaradi objestnosti umrlo precej ljudi če ne drugega zaradi zadušitve z monoksidom. Priznam, da po avtocestah vozim v povprečju med 160 in 180km/h, ampak v tunelu nikoli ne presežem hitrosti 110km/h.

Ko enkrat v živo vidiš goreč tunel in ljudi ki kričijo od bolečin, ki jim ga pozroča orenj in dim te mine, da bi še kdaj divjal tam :nae

Še to, pred primorskimi tuneli je res postavljena tabla enaka kot pri tunelu Golovec. Hitrost tam se (zaenkrat) še ne meri z stacionarnim radarjem, ampak z laserjem, multanovo ali radarjem vgrajenim v Renault Kangoo, kateri dela slike, ki jih potem prejmete domov. Radar je postavljen v sredini tunela na izmikališču oz. varnostnem pasu.

Apel vsem (pre)hitrim po tunelih! Vozite previdno, vsaj tam po omejitvah. Naši tuneli niso dolgi in ne zgubite veliko časa in užitka, če tam vozite po omejitvah!
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Uporabniški avatar
SCH-MM
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe jul 23, 2004 4:43 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a SCH-MM Pe sep 23, 2005 11:14 pm

BiMMER zelo lepo si napisal, tako, da dobiš podpis z mojega, gasilskega pogleda na to problematiko :D Skoraj ni kaj dodati... :bow
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley So sep 24, 2005 7:32 pm

Sedaj po tunelih na Primorskem izvajajo akcije merjenja hitrosti v tunelu z laserjem, pred tunelom pa se nahajajo opozorilne table, ki ti izpišejo hitrost.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman So sep 24, 2005 8:05 pm

BiMMER je napisal/-a:Vsak naj se malo zamisli, preden zapelje v tunel 200+!!! Če tam pride do nesreče in zagori bo zaradi objestnosti umrlo precej ljudi če ne drugega zaradi zadušitve z monoksidom. Priznam, da po avtocestah vozim v povprečju med 160 in 180km/h, ampak v tunelu nikoli ne presežem hitrosti 110km/h.

V tunelu (avtocestenm) je vozišče enako široko kot zunaj in vožnja sama ni nič nevarnejša. Zakaj bi torej šel počasneje. In v zadnjih nekaj deset letih še nisem slušal za požar v tunelu, ki bi ga povzročila nesreča oz. osebni avto. Krivci so vedno znova kamioni ... Tu je treba nekaj ukrenit, ne pa težit z omejitvami po AC (s tuneli vred) ... Tiste radarje pa naj raje v mesto prestavijo ...
Slika
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 So sep 24, 2005 8:41 pm

zakaj bi bila vožnja nevarnejša?! :?

Jezus zafukan kristus. :shock: (Btw.: a je po AC sicer dovoljeno voziti 200 km/h? :lol:)

A ne moreš razumet, da so pogoji za vožnjo (vidljivost, ni odstavnega pasu) v tunelu slabši. Da nekatere ljudi zgrabi klavstrofobija in vozijo kar na pamet :x.

In najpomembnejše... Tunel ni nič drugega kot dva kilometra dolg DIMNIK. Ko se enkrat v takem DIMNIKU nekaj vžge, gori ko noro!!! :x Tisti slavni Volvov tovornjak pod Mont Blancom je prevažal margarino, ki je gorela ko nora!!!

Sicer pa izvoli voziti 200 km/h po tunelih, če hočeš. Samo pazi, da se boš, če se že boš skantal, res skantal v avto in v kak kamion. Da ne bomo pol spet poslušali o kamionih v tunelih :evil:
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman So sep 24, 2005 10:28 pm

tony1 je napisal/-a:zakaj bi bila vožnja nevarnejša?! :?

Jezus zafukan kristus. :shock: (Btw.: a je po AC sicer dovoljeno voziti 200 km/h? :lol:)

A ne moreš razumet, da so pogoji za vožnjo (vidljivost, ni odstavnega pasu) v tunelu slabši. Da nekatere ljudi zgrabi klavstrofobija in vozijo kar na pamet :x.

In najpomembnejše... Tunel ni nič drugega kot dva kilometra dolg DIMNIK. Ko se enkrat v takem DIMNIKU nekaj vžge, gori ko noro!!! :x Tisti slavni Volvov tovornjak pod Mont Blancom je prevažal margarino, ki je gorela ko nora!!!

Sicer pa izvoli voziti 200 km/h po tunelih, če hočeš. Samo pazi, da se boš, če se že boš skantal, res skantal v avto in v kak kamion. Da ne bomo pol spet poslušali o kamionih v tunelih :evil:

1. Nič nisem omenjal 200 na uro. Ampak zakj je 130 v tunelu preveč, mi pa res ni jasno ...
2. Vidljivost je približno enaka (če nimaš sončnih očal na nosu)
3. Odstavnega pasu ni niti na nekaterih AC, pa zato tam ni omejitev 100
4. Tisti, ki ne morejo normalno vozit po tunelu, naj grejo na bus.
5. A si kamionar? Očitno. Ampak pod Mont Blancom je pač gorel kamion. In drugje tudi. Najdi mi nesrečo v tunelu v zadnjih 10 letih v kateri je avto zagorel (in povzročil tragedijo) - razen če se ognja ni "nalezel" od kamiona, pa se bomo naprej pogovorjali. I
Slika
 
Uporabniški avatar
m_z
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: To apr 27, 2004 8:52 pm

Napisal/-a m_z Ne sep 25, 2005 8:04 am

največji problem v SLO tunelih(poleg neprilagojene hitrosti), vidim v osvetljenosti le-teh...
po vseh teh izkušnjah iz domovin in tujine DARS še vedno nima pojma kako se osvetljujejo tuneli...

Kako jim ni jasno da je treba met podnevi skoraj VSE svetilke prižgane ponoči pa ravno obratno...nekajkrat sm pripeljal v tunel(kjer tudi jaz vozim striktno po onejitvah) in te pri dovoljeni hitrosti nepravilna osvetljenost malo zmede oz zaslepi...kaj se šele zgodi z raznimi divjaki ki furajo čez tudi z 2x dovoljeno hitrostjo...

pamet v roke in nogo s stopalke plina pred tunelom in v njem...
...:::Cavallino Rampante:::...
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne sep 25, 2005 12:48 pm

jakaracman je napisal/-a:1. Nič nisem omenjal 200 na uro. Ampak zakj je 130 v tunelu preveč, mi pa res ni jasno ...


V redu, pelji 130. Da se zavorna pot v zvezi s hitrostjo ne povečuje premosorazmerno, ampak s kvadratom, menda veš, in ti jaz tega tle ne rabim razlagat :roll:
jakaracman je napisal/-a:2. Vidljivost je približno enaka (če nimaš sončnih očal na nosu)


Enaka? :lol: Dokazuješ, da nimaš pojam in da bluziš sto na uro!!! Tle boš primerjal vidljivost na cesti na lep sončni dan in povprečen tunel? Ne me basat... Mogoče si pa ti kako poseben??

jakaracman je napisal/-a:3. Odstavnega pasu ni niti na nekaterih AC, pa zato tam ni omejitev 100


Ja, kje? Da ga ni te moti na navadni AC, v tunelu pa ne? :?

jakaracman je napisal/-a:4. Tisti, ki ne morejo normalno vozit po tunelu, naj grejo na bus.


A misliš, da na naših cestah vsi vozniki ZNAJO vozit? Noben nima nočne slepote, pa ga kar spustijo čez zdravniško? (ali pa tega niti dobro ne ve?)

Pridemo tudi do tegale - a misliš, da vsi vozijo po predpisih??? :twisted: Tisti, ki v tunelih NE ZNAJO voziti po predpisih, naj grejo na bus! Boš upošteval? :twisted:

jakaracman je napisal/-a:5. A si kamionar? Očitno. Ampak pod Mont Blancom je pač gorel kamion. In drugje tudi. Najdi mi nesrečo v tunelu v zadnjih 10 letih v kateri je avto zagorel (in povzročil tragedijo) - razen če se ognja ni "nalezel" od kamiona, pa se bomo naprej pogovorjali. I


Tole je tako NEUMEN argument, da ga sploh ne bom komentiral... Da ima vsaka palica dva konca, še nisi slišal, ne?

Za konec še zgodbica o tlaku, ki se ustvari v kilometrskem dimniku (osnovnošolska fizika, ampak ste jo eni prešpricali... :roll:). Če vzameš raufnik TE Šoštanj in na dnu dimnika vanj položiš vrečo cementa, je podtlak tolikšen, da vrečo samo dvigne v luft, skupaj z vročim zrakom ;). Od tod problem ognja v tunelih - v takih dimnikih izjemno dobro gori ;)
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Ne sep 25, 2005 12:56 pm

Lej, ko enkrat gori, pač dela fizika. Vprašanje je zakaj gori. In tu prednjačijo kamioni ...
In da odstavnega pasu ni, me ne moti nikjer ...
Vidljivost: zunaj in vtunelu se da avto visdet na zadostni razdalji, da mirno pelješ 130.
Sicer pa: ti vozi po svoje, jaz bom pa po svoje ...
Je pa res, da DARSovci nimajo pojma o osvetljevanuju tunelov ...
Slika
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Ne sep 25, 2005 8:25 pm

Jest pravim da je prav, da je omejitev 100, saj se jo itak skoraj nihče ne drži, če pa še te omejitve ne bi bilo, bi pa divjali še bolj.
Skozi tunele vozim običajno ene 120, če je promet normalen ali redek, če pa je bolj gost, pa ne presežem omejitve, saj takrat večina vozi 100 ali še manj. Treba se je prilagajati, pred tunelom ustrezno zmanjšati, saj nikoli ne veš kaj se dogaja v tunelu, a se je kdo usrou od strahu in klavstrofobije .... in to je nevarno. Ko pa si enkrat v tunelu in se vidi da je promet stabiliziran in redek, ne vidim nobenega vzroka da ne bi počasi začel pospeševati na 110, 120 in na koncu že na 130 .... in naprej po AC recimo do nekje 150, kar je še nekako dovolj varna in udobna vožnja s primernim avtom. Do nekje 150 na AC te še policaji zelo zelo redko ustavijo, običajno sploh ne, saj je 150 po števcu realno nekje okrog 140 ali malce čez, tko da ...
Opažam pa, da veliko ljudi vozi po AC nekje okrog 120-130 :? no ja, varna in varčnejša vožnja, najbrž tudi prijetna, umirjena ... kakor komu paše.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po sep 26, 2005 9:20 am

Provida te v 99% primerov ne ustavi tja do 170 (celo 180) po števcu, kar je recimo do 150 (160) izmerjenih (laganje štavca + odstopanje provide). To pa je (z všteto polovičko) "le" 5 (10) jurjev. Majo dosti večjih pacientov za ustavit ...
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 26, 2005 9:28 am

jakaracman je napisal/-a:3. Odstavnega pasu ni niti na nekaterih AC, pa zato tam ni omejitev 100


Tam koder ni odstavnega pasu je omejitev večinoma 100km/h in škoda ker policaji tega ne izkoriščajo dovolj, ker čez višnjegorski klanec ljudje norijo več kot 150kmh(od ljubljane proti novem mestu). Na vrhu bi se lahko postavili in merili kok kdo prgon na vrh - pa bi kasiral res velik denarcev.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po sep 26, 2005 9:33 am

jakaracman je napisal/-a:2. Vidljivost je približno enaka (če nimaš sončnih očal na nosu)

Ce odmislis spegle, morda se boljsa, ker imas z ledicami oznacene robe cestisca, in v primeru dvosmernega tunela, sredinske crte. Na normalnih cesta tega ni. Aja, pa osvetljeni so tudi tuneli namrec! Tko da se strinjam z tabo. Kdor ni sposoben vozit .. avtobus!

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po sep 26, 2005 10:27 pm

nebivedu je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:3. Odstavnega pasu ni niti na nekaterih AC, pa zato tam ni omejitev 100


Tam koder ni odstavnega pasu je omejitev večinoma 100km/h in škoda ker policaji tega ne izkoriščajo dovolj, ker čez višnjegorski klanec ljudje norijo več kot 150kmh(od ljubljane proti novem mestu). Na vrhu bi se lahko postavili in merili kok kdo prgon na vrh - pa bi kasiral res velik denarcev.

Zakaj pa? 150 je tam čuisto varno razen v enem ovinku (zaradi slabše preglednosti). SIcer pa sem mislil na prometno razvite države. V nemčiji maš 2pasovno AC brez odstavnega in no limits ...
Slika
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Po sep 26, 2005 10:40 pm

jakaracman je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:3. Odstavnega pasu ni niti na nekaterih AC, pa zato tam ni omejitev 100


Tam koder ni odstavnega pasu je omejitev večinoma 100km/h in škoda ker policaji tega ne izkoriščajo dovolj, ker čez višnjegorski klanec ljudje norijo več kot 150kmh(od ljubljane proti novem mestu). Na vrhu bi se lahko postavili in merili kok kdo prgon na vrh - pa bi kasiral res velik denarcev.

Zakaj pa? 150 je tam čuisto varno razen v enem ovinku (zaradi slabše preglednosti). SIcer pa sem mislil na prometno razvite države. V nemčiji maš 2pasovno AC brez odstavnega in no limits ...

Je varno? Zakaj pa potem čez mesto ob 03.00 ponoč ne smeš vozit 100 km/h? Pa ni nikjer nobene žive duše?
Daj malo premisli kaj pišeš... :roll:
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Sr sep 28, 2005 9:59 pm

Ker ni varno ... Lahko ka pešak čez cesto uleti. Kaj je pa lahko na višnjegorskem? Pa ne napisat kamion na prehitevlanem - razen enega ovinka je toliko pregledno, da se da pri 150 v vidnem polju tudi ustavit ...
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov