Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
frikoslav
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Po jan 05, 2004 8:55 pm

Napisal/-a frikoslav Ne okt 23, 2005 10:25 pm

jest mam šesto u mojmu puntaču pa je ful zakon, vsaj kar se šaltanja tiče :lol: 8)
$Matej$
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Ne okt 23, 2005 10:26 pm

Pri dolocenih avtih je res 6.prestava samo prodajni trik..kjer je razlika cca.200k...in v praksi nic ne pripomore k voznji,ne poraba(ce to govorimo npr. o dizlu),ne hitrost...use je isto,samo ce ima avto 6 brzin je prestavno razmerje krajse.. ;)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 23, 2005 10:58 pm

BBoss je napisal/-a:No saj sva prišla bliže skupaj... zadeva je odvisna od avtomobila do avtomobila. Se pravi pri enih je šesta prestava ekonomično opravičena pri drugih pa pač ne.

Se pa ne morem popolnoma strinajti s tvojo izjavo o ozkem delovnem področju delovanja turbo dieslov, ker diesel od cca 1800 obratov (ko se začne poplava njutnmetrov) do recimo 500 obratov pred blokado pošteno vleče(vprašanje je samo smotrnost take vožnje) in to je razlika 3.000 obratov uporabne vožnje. Istočasno pa navajaš, da se pri tvojem avtomobilu (BMW, če se ne motim) začne "dogajati" šele od 4.000 naprej do blokade. Glede na tisto kar si napisal predvidevam, da imaš blokado med 6.500 in 7.000. Se pravi, da imaš uporabnih obratov samo 2.500 do 3.000.

Čeprav se mi pri tvojem avto zdi vseeno malce čudno, da je menjalnik za peto prestavo zračunan tako, kot da bi ta avto troretično dosegal 300km/h pri 6.600 obratih (tam nekje pri blokadi). Se pravi, da je peta definitivno predolga in posledično so verjetno takšne tudi ostale prestave. Pri krajšem menjalniku (blokada v peti malo nad 250km/h) ne bi bilo nikakršne potrebe po šestih prestavah.


Krajši diferencial je v kratkoročnem planu ;) :twisted:
Moj avto ima res relativno ozko območje kjerresnično pokaže vse konje, ravno to sem tudi hotel povedati...za moja merila imajo pač tudi sodobni TD-ji relativno ozko območje delovanja...kot si sam rekel, začnejo limat od 1800-2000 vrtljajev, od 4000 naprej pa jih večinoma malo zmanjka...razen nekaj svetlih izjem ;)
Če se zapelješ pa recimo s kakšnim prostorninsko večjim, pomožnosti bencinsko gnanim avtom, pa vidiš da lahko avto zelo močno vleče praktično od prostega teka do blokade...to je pa recimo zame precej široko uporabno območje ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov