

BBoss je napisal/-a:No saj sva prišla bliže skupaj... zadeva je odvisna od avtomobila do avtomobila. Se pravi pri enih je šesta prestava ekonomično opravičena pri drugih pa pač ne.
Se pa ne morem popolnoma strinajti s tvojo izjavo o ozkem delovnem področju delovanja turbo dieslov, ker diesel od cca 1800 obratov (ko se začne poplava njutnmetrov) do recimo 500 obratov pred blokado pošteno vleče(vprašanje je samo smotrnost take vožnje) in to je razlika 3.000 obratov uporabne vožnje. Istočasno pa navajaš, da se pri tvojem avtomobilu (BMW, če se ne motim) začne "dogajati" šele od 4.000 naprej do blokade. Glede na tisto kar si napisal predvidevam, da imaš blokado med 6.500 in 7.000. Se pravi, da imaš uporabnih obratov samo 2.500 do 3.000.
Čeprav se mi pri tvojem avto zdi vseeno malce čudno, da je menjalnik za peto prestavo zračunan tako, kot da bi ta avto troretično dosegal 300km/h pri 6.600 obratih (tam nekje pri blokadi). Se pravi, da je peta definitivno predolga in posledično so verjetno takšne tudi ostale prestave. Pri krajšem menjalniku (blokada v peti malo nad 250km/h) ne bi bilo nikakršne potrebe po šestih prestavah.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov